Kirjoittaja Aihe: Yu-Gi-Oh: Anime  (Luettu 5545 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

EPP

• Vieras
Yu-Gi-Oh: Anime
« : 28.07.2005 klo 19:10:30 »
Nii haluisko joku kiva henkolö vaikka vihjasta että mistäköhän saisi ostettua tai tilattua semmosta anime ku Yu-Gi-Oh...  kiittikiitti jos nyt ikinä tähän vastasitkaa...
 Että kiitos...  :D

Laura Sivonen

• Tunteikas siili
  • Jäsen
CDON.COM (taitaa tuolla olla kyllä kaikki Yu-Gi-Oh elokuvat ruotsiksi)

Huuto.nettiä kannattaa myös aina silloin tällöin silmäillä, jos sinne vaikka jotain ilmestyykin.

Suomesta en sitten keksi, että mistä muualta saisi..
Ulkomaisista nettikaupoistahan löytyy vaikka mitä ja näitä kauppoja on ihan ansiokkaasti esitelty Hidoin osto-oppaassa.
Dusting is a good example of the futility of trying to put things right. As soon as you dust, the fact of your next dusting has already been established.

Tero Mäntylä

• Peliohjelmoija?
  • Jäsen
Videodivarista löytyy englanniksi vaikka vähän epämääräinen tuo muut tiedot osio on.

meuhkaantuja

• Vieras
Nii haluisko joku kiva henkolö vaikka vihjasta että mistäköhän saisi ostettua tai tilattua semmosta anime ku Yu-Gi-Oh...  kiittikiitti jos nyt ikinä tähän vastasitkaa...
 Että kiitos...  :D
http://www.filmifriikki.fi sielt löytyy leffa suomen ja ruotsin kielisil teksteil

meuhkaantuja

• Vieras
Yu-Gi-Oh
« Vastaus #4 : 30.07.2005 klo 10:44:00 »
Onko joku kattonut tätä aika hyvääkin animea mä ainakin tykkäsin entä te oon nähny aika monta jaksoo ehkä kaikki en oo varma jatkuuko se viellä toivottavasti leffaa kyl en oo nähny

Özqäri

• ~
  • Jäsen
  • Moi.
Re: Yu-Gi-Oh
« Vastaus #5 : 30.07.2005 klo 10:57:03 »
Olen nähnyt hieman saksankieliseltä kanavalta, mutta en kyllä ymmärtänyt oikein mitään. Mutta sen perusteella, mitä olen katsonut, en pitänyt kovin paljoa (Mutta se johtuu varmasti pitkälti siitä, etten ymmärtänyt mitään.). Kaverini mielestä se oli itseasiassa aika hyvä, koska hän sentään ymmärsikin jotain.
Hei hei.

meuhkaantuja

• Vieras
« Vastaus #6 : 30.07.2005 klo 12:53:20 »
Olen nähnyt hieman saksankieliseltä kanavalta, mutta en kyllä ymmärtänyt oikein mitään. Mutta sen perusteella, mitä olen katsonut, en pitänyt kovin paljoa (Mutta se johtuu varmasti pitkälti siitä, etten ymmärtänyt mitään.). Kaverini mielestä se oli itseasiassa aika hyvä, koska hän sentään ymmärsikin jotain.

mäki näin sitä saksast ku sitä kattoo jonku verran joitain jaksoi esim uudellee niin siit älyy mä ainaki pidän siit

Özqäri

• ~
  • Jäsen
  • Moi.
« Vastaus #7 : 30.07.2005 klo 20:34:53 »
No, suoraan sanottuna ei edes kiinnosta koko sarja. Ainakaan sen perusteella mitä olen nähnyt. Tuskin uppoaa minuun.
Hei hei.

Viiivi

• Uusi jäsen
« Vastaus #8 : 07.08.2005 klo 02:05:03 »
Animea en ole nähnyt mutta mangana olen Yu-Gi-Oh!:ia lukenut, ja minusta ihan kelpo sarja (paitsi että oon lukenu vaan 2 ekaa osaa niin en mee vannomaan :P).
Vaikka kyllä vähän ihmettelen, miksi kaikkien pitää aina rääkätä/hakata Yugia?  :-\

meuhkaantuja

• Vieras
« Vastaus #9 : 07.08.2005 klo 10:52:23 »
Animea en ole nähnyt mutta mangana olen Yu-Gi-Oh!:ia lukenut, ja minusta ihan kelpo sarja (paitsi että oon lukenu vaan 2 ekaa osaa niin en mee vannomaan :P).
Vaikka kyllä vähän ihmettelen, miksi kaikkien pitää aina rääkätä/hakata Yugia?  :-\

tekees ne niin tos mangas  :o animes sitä ei ihan hakata paitsi joskus joku pahis saattaa kurittaa

Viiivi

• Uusi jäsen
« Vastaus #10 : 07.08.2005 klo 12:01:39 »
No melkein jokases luvus ne sitä pieksää, ja/tai pistää muuten vaan kärsimään...

meuhkaantuja

• Vieras
« Vastaus #11 : 07.08.2005 klo 18:06:08 »
No melkein jokases luvus ne sitä pieksää, ja/tai pistää muuten vaan kärsimään...

Tota siis millä taval

Viiivi

• Uusi jäsen
« Vastaus #12 : 07.08.2005 klo 21:08:04 »
No en nyt kyllä ihan tarkkaan muista,mutta esim. ekas luvus se järjestysmies (tai joku semmonen, en oo varma kun en ole ihan hirmu hyvä ruotsissa) pieksi ensin Jonouchin ja Hondan, sitten Yugi rupes puolustaan niitä ja se ukko hakkas senkin, ja vaati tuomaan rahaa, ja niin eespäin. Sitten jossain toisessa luvussa jotku tyypit tulee kuvaan jotain  filmiä koulukiusaamisesta(luulisin..), ja valitsevat Yugin näyttelemään siihen. Toinen niistä kuvaajaukoista pieksee Yugia jne.
Jossain luvussa joku Yugin koulusta oleva poika pakotti Yugin myymään lippuja sen jätkän konserttiin. Koska Yugi ei saa lippuja myytyä, sen täytyy itse kuunnella konsertti, joka on yhtä kidutusta jne. Tuohon tyyliin..

meuhkaantuja

• Vieras
« Vastaus #13 : 08.08.2005 klo 10:09:43 »
No en nyt kyllä ihan tarkkaan muista,mutta esim. ekas luvus se järjestysmies (tai joku semmonen, en oo varma kun en ole ihan hirmu hyvä ruotsissa) pieksi ensin Jonouchin ja Hondan, sitten Yugi rupes puolustaan niitä ja se ukko hakkas senkin, ja vaati tuomaan rahaa, ja niin eespäin. Sitten jossain toisessa luvussa jotku tyypit tulee kuvaan jotain  filmiä koulukiusaamisesta(luulisin..), ja valitsevat Yugin näyttelemään siihen. Toinen niistä kuvaajaukoista pieksee Yugia jne.
Jossain luvussa joku Yugin koulusta oleva poika pakotti Yugin myymään lippuja sen jätkän konserttiin. Koska Yugi ei saa lippuja myytyä, sen täytyy itse kuunnella konsertti, joka on yhtä kidutusta jne. Tuohon tyyliin..

öö puhutaanko me samast asiasta no tiiän et manga ja anime eroo toisistaan mut toi kuulostaa aika oudolt

Viiivi

• Uusi jäsen
« Vastaus #14 : 08.08.2005 klo 21:19:10 »
No minä ainakin ouhun Yu-Gi-Oh!:ista..