Kirjoittaja Aihe: Hahmot/ Esittele sarjakuvahahmosi  (Luettu 53626 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jho

• Jäsen
Re: Hahmot/ Esittele sarjakuvahahmosi
« Vastaus #45 : 11.07.2005 klo 17:37:13 »
Lumiukkomies? Syntyi KESÄkuussa?!?

Mikael Mäkinen

• maziwapp
  • Valvoja
  • Ostapa kuule sarjakuvaa.
« Vastaus #46 : 11.07.2005 klo 18:18:22 »
Niinpä. Arvaa tuliko näyttämöllä kuuma sen puvun, viitan ja kaiken riehumisen takia...

Lind JR.

• oikee meka agtiivi.
  • Jäsen
  • "omapa on mielipiteeni."©
« Vastaus #47 : 17.07.2005 klo 22:32:28 »
Varoitus: vanhentunutta tietoa:

nimi: locke
rotu: inoatiivi. (eli sarjakuvaa lukeneille: kaikkien näiden ristisiitos: vampyyri, ihminen, kissa, haltia, jumala, enkeli, kuukansa, ja maa(!). eli näiden kaikkien lapsi.) (joo monta isiä ja äiskää, tiedän!)

luonne:alunperin synkkä, goottimainen luciferin palvoja
Ikä: fiktiiviset: 30000 vuotta, tosin ulkonäkö about, 30 ::) .sai tosin alkunsa oikeasti tylsyyden puuttesta ja piirsin matikan kokeen yläreunaan.
ulkonäkö: kaulahuivi ja musta nahkapanssari. housut on "jotain" kangasta. korvat ovat kissan.
ammatti: palkkasoturi ja luciferin ylipappi.
historia: syntyi alunperin maailmaa luodessa, kuoli taistelussa viidetta ulottuvuutta vastaan. syntyi uudestaan luciferin herättäessä tämän kun itse myöskin heräsi päivä torkuiltaan... ;)
« Viimeksi muokattu: 28.11.2006 klo 20:33:41 kirjoittanut Lind JR. »
miksi minä aina sanon viimeisen sanan keskusteluissa?

Ghaassas

• Vieras
« Vastaus #48 : 20.07.2005 klo 00:50:14 »
Oma suosikkini on Zeo, alun perin keksitty erään sarjakuvani pakolliseksi sivuhahmoksi, joka sai sitten lopulta oman sarjakuvan.
Zeo on ulkonäöltään noin puolen metrin korkuinen möhkäle elastista kumia, jolla on noin aikuisen miehen nyrkin kokoiset silmät ja käsiä toimittamassa kaksi ohutta, mutta  vahvaa siimamaista uloketta, jotka voivat kääntyillä miten lystäävät.
Jos haluat oppia piirtämään Zeon, voin kertoa. Tässä ohjeet:
1. Piirrä väärinpäin oleva U-kirjain.
2. Yhdistä U:n pisteet yhdellä suoralla viivalla. Nyt sinulla on Zeon ruumis. Mahtavatko taitosi riittää jatkamaan?
3. Piirrä kaksi kohtuullisen suurta saman kokoista palloa Zeon ruumiin keskikohtaan.
4. Piirrä kaksi pienempää mustaa palloa askeisten sisään. Nyt sinulla on Zeon silmät.
5. Piirrä kaksi viivaa lähtemään eri puolilta U:ta, noin silmien korkeudelta. Huomaa, että Zeo on symmetrinen. Nyt Zeollasi on jo kädet.
6. Lopuksi piirrät Zeolle suun, semmoisen horisontaalisen viivan hiukan silmien alle.
7. Tadaa! Zeosi on valmis!

Mutta sitten tärkeämpään, eli Zeon persoonaan ja historiaan.
Zeo luotiin eräässä laboratoriossa ilon ruumiillistumaksi, lähinnä ilostuttamaan ihmisiä. Noh, eräänä päivänä hän sitten kuitenkin sattui törmäämään erään anonyymin sateenvarjotehtään tuottamaan pahaan henkeen. Paha henki meni Zeon sisään, ja nyt Zeolla oli myös paha pimeä puoliskonsa, jonka kanssa hän ruumiinsa vallasta taisteli. Eräänä päivänä kun Zeo oli töissä paha henki vallassa, hän tappoi pomonsa, minkä johdosta hän sai potkut. Pian tämän jälkeen Zeolle tarjottiin mahdollisuutta poistaa paha henki itsestään Hyvä vs. Paha-ottelussa. Zeon hyvä poulisko voitti tuskallisen taistelun ja paha henki lensi hänestä pois. Lisäpalkinnoksi hän sai arkkimaagin loitsukirjan. Nyt Zeo oli vapaa, mutta paha henki vainoaa häntä yhä...
Myöhemässä vaiheessa Zeo tutustui myös ystäväänsä, myökky-kansan(kuvittele Zeo mustana, ilman silmiä ja 50x pienempänä) shamaaniin.
Persoonana Zeo on aina hyvin iloinen, joskin välillä myös hiukan sarkastinen. Hän ei koskaan luovuta, ja taistelee aina viimeiseen asti.

Tämän hahmon keksin noin 10-vuotiaana. Se on parhaani.

maissimies

• Torso
  • Jäsen
« Vastaus #49 : 20.07.2005 klo 16:44:42 »
maissimies

Mitäpä maissista...ikää n.18, syntyi pari vuotta sitten minusta, mutta hahmon kuva syntyi reilu vuosi sitten. Luonteenpiirteitä, höveli, vähäjärkinen, TORSO...eli päinvastainen minun luonteeseen verraten...paitsi tuo torso-kohta. Ulkonäöltään se on tuon kuvan näköinen.

;D
« Viimeksi muokattu: 20.07.2005 klo 16:46:36 kirjoittanut maissimies »

Hanna

• Jäsen
« Vastaus #50 : 05.09.2005 klo 22:45:20 »
Olen jo pidempään pohtinut jonkinlaisen nykyaikaan sijoittuvan seikkailusarjakuvan tekemistä, jonka päähenkilö olisi suomalainen valokuvaaja (lehtikuvaaja, freelancer tms.), joka kiertäisi maailmaa (ja välillä toki Suomeakin) erilaisten toimeksiantojen perässä. Kehittelin hahmoa jo aika pitkälle (en halua hänestä mitään superneropattia tyyliin Tintti tai Alix, ja ulkoinen olemuskin saisi olla hieman pulleahko, itsetunto toisinaan aika epävarma jne.) kunnes huomasin, että olin automaattisesti tekemässä hänestä miestä, vaikka itse kaipaan juuri enemmän naispuolisia päähenkilöitä. Miehiä on mielestäni helpompi piirtää (sori mutta te olette niin paljon yksinkertaisempia ;)), mutta ajateltuani nyt asiaa uudemmalta kantilta naispäähenkilö alkoi kiinnostaa aivan uudella tavalla. Taisi sitten mennä suunnitelmat aivan uusiksi...
Klik klik --> Sarjisblogini

Soeur Odeline

• Jäsen
Re:Sarjakuvahahmosi
« Vastaus #51 : 04.10.2005 klo 13:37:33 »
Kivaa! Olen jo kyllästyttänyt kämppiksen mielikuvituskavereitteni seikkailuilla

Nimi: Padhat Ngacala. Miespuolinen.
Syntynyt: Äärilin ajanlaskun mukaan 1700-luvun puolivälin tienoilla
Ikä: 18 tai vähän alle tai yli
Perhe: Isä, lääkitsijä  ja isosisko
Ammatti: lääkitsijän apulainen.
Luonne: herkkäuskoinen, ailahteleva, synkkä
Tausta: kasvatettu Suurta ja Pyhää tehtävää varten, joka kuitenkin osoittautuu pettymykseksi
Silmät: siniset
Hiukset: indigon siniset
Pituus: melko lyhyt ja heiveröinen
Pukeutuminen: tumma takki, valkoinen huivi kaulalla, yleensä huolimaton
Kyvyt: erittäin huono miekkailija. Tuntee kaikki lääkkeet ja myrkyt ja osaa käyttää tappavasti useita eri aseita. Edellyttäen, että vastustaja on 1. aseeton. 2. tajuton tai nukkuu. 3. selin. 
Muuta: Vaikka Padhatilla ei ole minkäänlaisia maagisia kykyjä, hän saa jälkeenpäin mainetta koko valtakunnan pahimpana rikollisena, mustaa magiaa käyttävänä noitana ja jopa puoliksi demonina.
Hahmo luotu: Tolkienin innostamana, anti-miekka ja magia-fantasiaa, jossa taistelut ovat lyhyitä ja noloja ja maagiset kokemukset johtuvat iltateehen sujautetusta sopivasta myrkystä. Olen lukenut paljon tarinoita, joissa nuori poika saa tietää olevansa valittu johonkin suureen tehtävään ja saa avukseen velhon ja luotettavia kumppaneita. Halusin luoda tarinan, jossa tätä ikivanhaa stereotypiaa käytetään nuoren ja vaikutuksille alttiin nuorukaisen manipuloimiseen ja jossa vanhoille velhoille, luotettaville kumppaneille ja nuorille sankareille käy köpelösti. Padhat on seikkaillut erilaisina variaatioina jo useiden vuosien ajan mielikuvituksessani, muuttunut vaan vähän häijymmäksi.

Extreme? Me?

Aura

• Wannabe
  • Jäsen
« Vastaus #52 : 11.10.2005 klo 12:56:36 »
-sain ajatuksen kun katsoin elokuvaa Pirates of the caribbean

...tai kun pelasit peliä Final Fantasy VII?

-coff3

• Vieras
« Vastaus #53 : 26.11.2005 klo 08:45:07 »
Eli teillä kaikilla on aivan uskomattomia sarjakuvia..mutta piirtääkö kukaaan teistä mangasta omia sarjakuvii..
jos piirtää voisi ilmoittaa minulla yksityisviestillä..
 ::)
Kannustusta kaikille.,

P.S. Kirjoitin koska haluaisin oppi itse piirtämään manga sarjakuvii..

Ylläpito: Poistin valtavan määrän hymiöitä. Älä enää käytä niitä niin paljoa ja lue Kvaakin netiketti. -Veli
« Viimeksi muokattu: 26.11.2005 klo 11:47:29 kirjoittanut Veli Loponen »

neko

• Vieras
« Vastaus #54 : 03.06.2006 klo 19:38:31 »
rewr

neko

• Vieras
« Vastaus #55 : 03.06.2006 klo 19:45:59 »
Oho! Äskönen vastaus tuli toho iha vahingossa... :)
Ensimmäisestä MANGA sarjiksestani on jo monta monituista vuotta aikaa...

Mutta nykyään minä teen sarjista nimeltä Necorin!

GeneralTantzu

• Hukassa...
  • Jäsen
  • Kynä on aina ollut miekkaa mahtavampi...
« Vastaus #56 : 08.06.2006 klo 16:09:13 »
Jaa-a... Minulla taitaa olla liian monta heroa ja heroiinia, mutta laitan nyt jonkun...

Lind

sukupuoli: Mies
Ikä: kieppuu 18 ja 20 välillä eli en ole varma...
perhe: orpo. ihmis-sudet tappoivat äidin. Isä hukassa minunkin aivoistani. Haltioiden kasvattama.
Luonne: Hiljainen ja varsin yksinäinen. Sankari on tietysti tiukan paikan tullen se rohkein...
Ulkonäkö: keskiverto pituus(eli en tiedä -_-' ),ei liian lihaksikas, mustat hiukset ja ruskehtavat silmät. Vaatteet muistuttavat arveluttavasti nuuska muikkusta :-\
Paheet: polttaa.
Lind on itse asiassa sankari kovin yksinkertaisesta syystä. Hän on itse kärsinyt koko ikänsä eikä tahdo muiden kärsivän. ps: hän on ensimmäisiä sankareitani joten homma oli perin hakusessa siihen aikaan.

Rafael
sukupuoli: Mies (miten niin pääsi käymään?!)
ikä: Lindin ikä toveri
Perhe:Isä, Äiti ja veli
Luonne: Suoraviivainen ja toimii ensin ajattelee sitten tyyppinen ilopilleri ja sankarin pakko ominaisuutemme rohkea ja sisukas .
Ulkonäkö: pitkähkö ja laiha. Blondit ja pitkät hiukset. Vaatetus muistuttaa lääkärintakin ja kaavun yhdistelmää.
Paheet: Turhankin rivo, kun sille päälle sattuu -_-'

Rafaelin sankari rooli on mutkikkaampi. Hän on eräänlainen puolienkeli (ei itse tiedä) mutta sarjis kielelläni Half-Wisp. Sattumalta akatemia jossa hän käy koulua joutuu toisen pääpahan "Noidan" kätyrien invaasion kohteeksi, kun nämä etsiväy voimakkaita taika esineitä kalman(henkilöitymä) kutsumiseen alimmasta kattilasta. Juonesta nyt viis. Rafaelilla vain käy huono säkä sillä hänen ruumiinsakkin on niin taika pitoinen, että kaiken maailman demonit ja itsestään liikoja luulevat juoksevat perässä kissoineen ja koirineen.

Ja tähän sitten sellainen C ympyrän sisällä :)
Virheistä oppii...

Lind JR.

• oikee meka agtiivi.
  • Jäsen
  • "omapa on mielipiteeni."©
« Vastaus #57 : 09.06.2006 klo 09:28:12 »

Lind

sukupuoli: Mies

hihhii! minä pääsin sarjakuvaan! kiitos ja kumarrus. ;)
miksi minä aina sanon viimeisen sanan keskusteluissa?

dErasmus

• Afrodude
  • Jäsen
  • KiKii!
« Vastaus #58 : 23.06.2006 klo 01:05:04 »
Kenestä sitä sepustaisi...AHAA

Lucille:
Ulkonäkö; Jotain tähän tyyliin
Luonne; Väärin ymmärretty nero pirun temperamentisella asenteella. Hän on juuri vaihtoehtoisuuden "vaihtoehtoisuus"; vaikka meneekin joissain asioissa valtavirtaa pitkin, silti on osittain sitä myös vastaan KUIN MYÖSKIN vaihtoehtoisihmisiä (esim. goottilolitoja). Hän on enemmän poikatyttö, mutta hänellä on myös tyttömäisiä harrastuksia; baletti olkoon yksi, kasvien kasvatusta en nyt niin sukupuolikohtaisesti jaottelisi. Juuri kasvien kasvatuksesta Lucille on saanut erikoisen piirteen; ne ovat hänelle aina pakkomielteeksi asti ja elääkin kuin pieneen 4 kertaa 3 metriin tilaan ahdetussa viidakossa (tai kuten erehtyi luulemaan jukkapalmua hänen tulevaksi poikaystäväksi...tai niin ainakin lukija sen saa käsittää (kasvifiili \o/ )). Hän on hyvin kyyninen; Lucille etsii ensin ne huonot mahdolliset asiat jokaisesta tapauksesta/asiasta. Silti hän on hyvin utelias ja uskalliaskin muita asioita kohtaan eli tarttuu joka tilaisuuteen. Hän ei ole logiikan jättiläisiä ja siksi hänen johtopäätelmänsä ja ajatuksen juoksu viistävät persoonallisuudellaan taidetta. Stressauskin on tätä luokkaa; pahinta aina ajatellaan heti ensimmäisenä ja se lievin seuraamus ei tule tietenkään toisena, vaan "näin voi ehkä tapahtua"-jatkumo jyllää hänen päässään heti kun pahin mahdollinen tapaus tulee mieleen.

No, itse en tiedä, onko tuo nyt niin persoonallinen hahmo, mutta ainakin strippisarjoja oon saanut ideoitua ihan kiitettävän paljon.
« Viimeksi muokattu: 23.06.2006 klo 01:10:22 kirjoittanut dErasmus »

kaltsu

• Jäsen
« Vastaus #59 : 06.07.2006 klo 10:19:05 »
Hahaha @ alaperspektiivi! Mahtavuutta! Mielenkiintosen olonen kaveri muutenki.