kiitoksia palautteesta.
odotin jyrkempää vastaanottoa.
Joo, nuo huutomerkit ovat sellainen maneeri. Jotenkin se pelkkä piste näyttää musta niin mitättömältä lauseen lopussa. Mutta kiinnitän tähän seikkaan jatkossa huomiota.
Dialogi on kieltämättä aika jäykkää. tässä kävi taas niin, että kun maanantaina oli dead-line, sain sarjiksen valmiiksi aamuyöllä noin klo 4. Ei oikein ehtinyt hioa mitään jutuja kunnolla kuntoon.
Piirsin tämän valopöydän avulla tussiterällä. Tällä tekniikalla aina tulee epätasapainoista ja jotenkin huolimatonta jälkeä (minulla). Viivat eivät osu ihan kohdalleen. Mutta kiire oli syynä valopöydän käyttöön, ei ehtinyt kumittelemaan pyyhekumilla.
samaten tekstaus on minusta hieman huolimatonta. En löytänyt sitä terää, jolla yleensä tekstaan. No, nyt se on onneksi klöytynyt!
Jos olisivat valinneet tämän sarjiksen lehteensä, olisin varmaan piirtänyt sen vielä kerran uudelleen.
Tuosta hidastempoisuudesta: Lemmikki-lehden yleisimmät lukijat ovat noin kymmenvuotiaita tyttöjä, luulisin. Ajattelin ehkä ennakkoluuloisesti, että he pitävät tämmöisestä hieman rauhallisemmasta menosta ja tykkäävät katsella piirroksia eri eläimistä.
Minulla ei ole mitenkään selvää käsitystä, miten tämä olisi jatkunut. Olisin tehnyt joka aukeaman loppuun jonkun yllättävän ja "kutkuttavan"(

) käänteen, joka olisi ehkä inspiroinut mua itseäni piirtämään aina seuraavan aukeaman.
Ai joo, itseäni haittaa se, että henkilöiden ulkonäkö vaihtelee liikaa. Senkin olisin yrittänyt korjata lopulliseen versioon.
EDIT:
Koululaisesta: Mä vähän luulen, että me ei päästäisi palkkiosta yksimielisyyteen.