Melkein salaa kuvattu. Joutunenko vielä vaikeuksiin? Varoittakaa edeltäkäsin...
AHAHAAHAHAHAHAHAHAAA!

Oi apua naurattaa!
Mä vasta nyt muistin että sä tosiaan nappasit tuon kuvan! Olis ollut kiva päästä muuten juttelemaan sunkin kanssa, kun ei olla taidettu ihan käsipäivää päästä vielä sanomaan (vai ollaanko?). En mä ees oo kännissä tossa kuvassa muuten, toi on ihan yleinen tapa liikkua Oulussa paikasta toiseen. Lols. Ja mä vähän epäilen (ja tiedän) että musta on pahempiakin kuvia liikenteessä...
Meikä nappaa ton mun irkkigaltsuun, HAH
Mut niin joo kato oli festarit vissiin? Joo, oli kivaa, myynti ei ollu niin hyvä mitä viime vuonna mutta meininkin sitäkin parempi. Paikka oli upea, ja meillä oli ehdottomasti paras hotellihuone. Ilipolle (ja tietysti koko festari-tiimille) suuret kumarrukset ja kiitokset hienoista festareista! Upeasti järjestetty, ja ihanata oli kuulla että festarit tulee ens vuonnakin.
KAIKILLE kiitos ihanasta seurasta, ootte te vaan niin kivoja. Hevospoikia on jo kova ikävä, älkää jaksako tehdä sitä dokumentti-videota, ettehän?
Millalle onnittelut, oot lempisi ansainnut!
Tuukalle ja Grezulle haleja, ja otolle ja Petterille jaaaa Paulille ja Tiitulle ja fetissihanskalle ja jaanalle ja kaikille tietty joo. Sarjis-äitille ja sarjis-isille sekä irstaalle sarjis-enolle kiitokset jope-muistelutilaisuudesta sekä iltasadusta ja siitä että varmistitte että päästään turvallisesti untenmaille.
Vesalle kiitos kukasta. On aina kiva saada kukkia vaikka ei oo ees mitään tehnyt.
Naamoille tietty suuret kiitokset mun jaksamisesta, siinä vasta on hommaa... Niinkuin sarjis-äiti totesi että olen kuin pehmolelu joka on täytetty partakoneenterillä.
Kaikille kiitokset hyvästä seurasta, kiva kun viihdyitte meiän saunassa! Ens vuonna (jos saadaan taas saunallinen huone) pidetään eka tyttöjen vuoro, niin ei jää saunominen väliin multa eikä Ollilta... ei ku siis...
HANNELE oot inspiroiva ihminen, ihana oli taas nähdä!! Harmi ettet jääny pidempään, tuu käymään joskus Oulussa!
Ai joo ja Otolle sekä Karrille kiitos pitkistä hiuksista joita on kiva letittää.
APUA nyt musta tuntuu että mä en muista mainita jotakuta... Mutta oscar-musiikki nousee taustalta, niin ei ehdi kaikkia nimetä

Mutta ootte kaikki ihania, nähdään viimeistään helsingin festareilla!