Kirjoittaja Aihe: Kemin pohjoismainen sarjakuvakilpailu 2007  (Luettu 35180 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

tomu

• Jäsen
  • the book is good but misunderstood
Re: Kemin pohjoismainen sarjakuvakilpailu 2007
« Vastaus #15 : 14.05.2007 klo 20:29:10 »
Onko kukaan suunnitelmissa lähteä Helsinki-Tampere -akselilta Kemiin torstain yönjunalla?

ARock

• Ope, joka strippisarjistakin tuhertelee
  • Jäsen
  • Eipä mulla muuta.
« Vastaus #16 : 18.05.2007 klo 10:38:35 »
Morjesta vaan taas kaikille Kemiin lähtijöille!

Nyt se on (vihdoin) selvää, eli tulossa ollaan. Kysymys vaan kuuluu, mistä (baarista?) mä löydän kanssakvaakkini perjantai-iltana.

Kertokeehan siis ihmeessä, jos joku paikka on, minne vois tulla ja istua alas maailmaa parantamaan!

jiikoo

• Jäsen
« Vastaus #17 : 18.05.2007 klo 19:53:12 »
Morjesta vaan taas kaikille Kemiin lähtijöille!

Nyt se on (vihdoin) selvää, eli tulossa ollaan. Kysymys vaan kuuluu, mistä (baarista?) mä löydän kanssakvaakkini perjantai-iltana.

Kertokeehan siis ihmeessä, jos joku paikka on, minne vois tulla ja istua alas maailmaa parantamaan!
Perjantaina vietetään festareiden avajaisbileitä Ankkurissa, joka on hotelli Merihovin aulabaari. Paikalla on pari bändiäkin. Suosittelen.

ARock

• Jäsen
  • Eipä mulla muuta.
« Vastaus #18 : 21.05.2007 klo 12:34:54 »
Hienoa, siellä sitten olen myöhemmin illalla minäkin!

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #19 : 21.05.2007 klo 14:29:12 »
Kait Kemin panimokin on vielä olemassa? Noh, siinä Merihovin liepeillä gumminkin palloillaan. Uskon että kvaakit ja muu sarjisväki kyllä erottuvat muista puolen kilon punttisalilaisista. Se /ne pöydät joissa puhutaan sarjakuvista ja joiden ympärillä on metri tyhjää...   
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

ARock

• Jäsen
  • Eipä mulla muuta.
« Vastaus #20 : 21.05.2007 klo 14:59:46 »
Jep, Keskuspuistokatu 1 sanoopi ainakin tuon Panimoravindeelin osoitteeksi, kun netistä kävin kurkkimassa.

Pitää pyörähtää siis myös siellä noita karanteenipöytiä ;) etsimässä. Saavun hyviä keskusteluja sotkemaan varmaan abt. kympin aikoihin, eli JOS satut, Vesa, huomaamaan tuon avatarin näköistä tyyppiä (+ tuoppi kädessä) siellä hiiviskelemässä, niin saa huudella / sormella osoitella / naureskella / jne.

jiikoo

• Jäsen
« Vastaus #21 : 21.05.2007 klo 17:47:35 »
Panimon paikalla on nykyään Hemingways. Melkein sama paikka se silti on.

ARock

• Jäsen
  • Eipä mulla muuta.
« Vastaus #22 : 21.05.2007 klo 19:06:26 »
Ahaa, kiitti infosta.

Tähtäin siis kohden avajaiskinkereitä + Hemingwaysia. Kyllä se tästä lähtee... paikan päällä nähdään.

Anssi Rauhala

• Jäsen
  • Aces High!
« Vastaus #23 : 21.05.2007 klo 20:25:45 »
No nih: aikatauluni on täsmentynyt, ja olen vielä perjantain muissa töissä. Mutta saamieni tietojen mukaan kekkeröinti ei hellitä hetkeksikään, ja oletan pääseväni ihan kivasti tunnelmaan vielä lauantai-iltanakin. Ja sitten sunnuntaina Koskelan Ilpon kanssa meillä on se luennoitsijoiden aamukankkusvuoro. Heleijaa!
"The ukulele army grows larger and larger, and soon we will dominate all media. Then you will all pay." (Jonathan Coulton)
http://anssirauhala.blogspot.com/

norpatti

• Vieras
« Vastaus #24 : 24.05.2007 klo 16:28:39 »
wohoo! eka kertaa Kemiin! Tähän saakka oon vaan kuullu hurjia tarinoita, vihdoin pääsen itte mukaan meininkeihin! Ja pari uutta omaskustannettaki on mukana :B

tomu

• Jäsen
  • the book is good but misunderstood
« Vastaus #25 : 24.05.2007 klo 16:53:55 »
hey lähtikö joku nyt jo torstain vikalla junalla hki-tre suunnalta? olis yks' makuupaikka vapaana kolme hengen kopissa.

kauna

• Jäsen
« Vastaus #26 : 26.05.2007 klo 06:49:02 »
wohoo! eka kertaa Kemiin! Tähän saakka oon vaan kuullu hurjia tarinoita, vihdoin pääsen itte mukaan meininkeihin! Ja pari uutta omaskustannettaki on mukana :B
Eka kerta Kemiin Porkolan kauden jälkeen on kuin eka kerta seksiä panikoivan teininulikan kanssa. Eli kaikki pitää hoitaa itse.

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #27 : 26.05.2007 klo 10:02:41 »
Ou jeah! Pohjolan sanomat kirjoitti eilen jutun, jossa kerrottiin Kemissä esillä olevan mm. Asterixin ystävät-näyttely,  "jossa kolleegat kunnioittavat edesmenneen Albert Uderzon muistoa. Hän olisi täyttänyt tänä vuonna 80."

Tänään oli sitten oikastu tuo liioitellun optimismin ilmaus. Eloisat Ruokosenmäki ja Koskela koristavat Pohjolan sanomain kantta.

Muusta päivän ohjelmasta mainittakoon, että kunnioitamme  poissaolevaa Jope Pitkästä Aseman ja Kaltion järjestämissä muistojuhlissa. Amocinkaan keikkaa ei ole peruttu.

“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

Doc Lomapäivä

• Jäsen
« Vastaus #28 : 26.05.2007 klo 12:45:30 »
Nyt on saatu jo kilpailun tuloksiakin.

Jaakko Seppälän ja Markus Miettisen Malinen on saanut strippisarjan pääpalkinnon. Sarja on ilmestynyt jo vuodesta 2004 Ylioppilaslehdessä ja 2005 ollut Kuukauden kotimaisena. Kokoelmakirjakin on tullut. Mitäs tämä nyt on? Oliko kilpailutyö jotenkin erilainen (en ole Kemissä joten visuaalinen havainto puuttuu) vai onko kilpailun säännöt muuttuneet aiemmin julkaisemattomuuden osalta?

Hanna

• Jäsen
« Vastaus #29 : 26.05.2007 klo 19:25:16 »
Oliko kilpailutyö jotenkin erilainen (en ole Kemissä joten visuaalinen havainto puuttuu) vai onko kilpailun säännöt muuttuneet aiemmin julkaisemattomuuden osalta?

Jos sinne voi lähettää vanhan hahmon uusia seikkailuja...? Tuota Malista lueskelin usein Ylioppilaslehdestä, mutta kertaakaan se ei minulle kolahtanut. Makunsa kullakin.

Mitenhän lienee kemin novellisarjassa käynyt? Menikö tänä(kin) vuonna ykköspalkinto ruotsalaiselle naispiirtäjälle, joka kertoo kasvutarinansa?

Ps. Tykkään muuten ihan oikeasti ruotsalaisista naispiirtäjistä (esim. Anneli Furmarkin Labyrinterna on oiva kokoelma, suosittelen!), mutta välillä voisi harkita hieman toisenlaistakin voittajaa.
Klik klik --> Sarjisblogini