Jaa, joku valvoja voisi varmaan erottaa tästä tarvittaessa oman ketjun....
Mun jääkaapinovisarjakuvat on yleensä muutossa vaihtuneet (rispaantuvat siinä touhussa niin että joutuvat roskiin). Tällä hetkellä ei olekaan mitään, leikkasin tuon 1948-stripin irti mutten ole vielä sinitarrannut sitä. Entisistä sarjoista muistuu mieleen muutama:
Viivi ja Wagner jytäävät Finnhitsejä. Syynä lähinnä se, että Lappeenrannan teknillisen yliopiston ylioppilaskunnan kellarissa pidetään vuodessa kerran tai kaksi Finnhits-bileet, ja niissä tuli jortsuttua itsekin ankarasti.
Pauli Kallion ja Kati Kovacsin sarja, nimeä en muista, tuli yhtenä kesänä Hesarissa. Mies menee baariin iskemään tyttöä, joka toteaa miehelle, että "minä olen sinulle aivan liian nuori, kaunis ja älykäs". Kun tyttö kävelee kadulla kotiin, hän vielä virnistää ja toteaa: "Ja ärsytettynä hemmetin häijy!"
Jere. Jeren tyttöystävä huomaa kun Jere tarkkailee häntä viereisestä pulpetista ja suuttuu: "Mitä sinä oikein tuijotat? Katsot varmaan tätä finniäni? Mietit mielessäsi, että tyttöystäväsi on rasvanaamainen typerys, joka ei vastaa lapsellisia käsityksiäsi ihannenaisestasi! Aargh! Vihaan miehiä!" Ja häipyy paikalta vihaa uhkuen.