Kirjoittaja Aihe: Helsingin Sanomien stripit  (Luettu 199468 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

hdc

• Architectus urbis caelestis
  • Jäsen
Vs: Helsingin Sanomien stripit
« Vastaus #195 : 03.11.2010 klo 20:09:10 »
Toi ei jotenkin aukea mulle, onko siinä joku nokkela tapa jolla se pupu on kuollut, vai eikö siinä ihan vaan ole muuta vitsiä kuin tekorankkuus?
Wulffmorgenthalerissa on ajoittain hauskoja oivalluksia mutta niitä hutejakin riittää paljon (netistä kun luen niin näen sen sentään aina värillisenä)

VilleM

• Jäsen
« Vastaus #196 : 03.11.2010 klo 20:52:42 »
Hävettää tekijän puolesta.

Niin kuin käy yhdeksän kertaa kymmenestä, kun erehtyy lukemaan Wulffia tai Billeriä.

On se nyt 'kele kun esim. Valtiaat piti silloin kuopata tällaisten tekeleiden takia! Myönnetään, olen vieläkin katkera.

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Bite from the dust til the dawn
« Vastaus #197 : 03.11.2010 klo 21:03:42 »
Harmaasävyisenä myös hyvin arvoituksellinen. Tihrusin kauan aikaa ennen kuin olin ehkäpä arvaavinani mitä taikuri roikottaa...

Hyvä kun sanoit ääneen. Itse en uskaltanut. Luulin että minulla on silmissä vikaa...
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

pertti jarla

• Jäsen
« Vastaus #198 : 03.11.2010 klo 22:20:46 »
Toi ei jotenkin aukea mulle, onko siinä joku nokkela tapa jolla se pupu on kuollut, vai eikö siinä ihan vaan ole muuta vitsiä kuin tekorankkuus?

Onhan tuossa tosipohja: perinteisesti korvista nostamalla jänis saa oikeasti damagea, joka on tuossa viety äärimmilleen. Herra Wulff muuten teki cameoroolin mainiossa tanskalaisessa Klovn-noloilusarjassa. Casper Christensen haukkui hänen piirustustaitojaan ym.
Myötätunto ja huumori pois vakavasta asiasta!
-Huolestunut äiti

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #199 : 03.11.2010 klo 23:04:07 »
Ai se niinku skalppeerautui se jänö? Jääh...
No mitä minä oon nähny telkkarissa, niin aina taikurit (ja muutkin) ottaa pupua niskasta, niinkuin kissanpoikaa. Ihan isoa aikuista kania ei kai voi niinkään ottaa kiinni?

Timo

JJ Naas

• Toikkarointia lammashaassa
  • Jäsen
« Vastaus #200 : 03.11.2010 klo 23:06:59 »
Jaa.. siis minä tulkitsin sen niin että taikuri söi sen jäniksen kun sillä on suu noin, posket pullollaan ja verta naamassa. Ehkä siis väärä tulkinta. Niin tai näin, ei tämä silti parane.

Jyrki Vainio

• Mielikuvittelija
  • Jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #201 : 03.11.2010 klo 23:08:37 »
Jaa.. siis minä tulkitsin sen niin että taikuri söi sen jäniksen kun sillä on suu noin, posket pullollaan ja verta naamassa. Ehkä siis väärä tulkinta. Niin tai näin, ei tämä silti parane.

Jep, minä myös suun asennosta ja poskista ajattelin, että tässä ollaan Ozzy Osbourne -linjalla...

Jena Baran

• Jäsen
« Vastaus #202 : 04.11.2010 klo 09:06:45 »
Eivätkös nuo hatussa, takissa ja taikurissa olevat veriviirut ole ennemmin vain kanin päänahan irtoamisesta seuranneita roiskeita? Jos taikuri olisi juuri haukannut kania, hänen suunympäryksensä olisi verinen. Mustavalkoisena noista ei kyllä varmaan saa juurikaan selvää.

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #203 : 04.11.2010 klo 09:27:19 »

Sitä vertahan näkyy tuossa väriversiossa hatussa. Taikurin hatusta on noussut vain pupun päälaki ja tuo oikea "taikahattu" (hah, hah!) on leikannut sen irti. Siinä se vitsi, IMHO. Tai sitten ei. Tai sitten on.

hdc

• Architectus urbis caelestis
  • Jäsen
« Vastaus #204 : 04.11.2010 klo 12:09:42 »
Onhan tuossa tosipohja: perinteisesti korvista nostamalla jänis saa oikeasti damagea, joka on tuossa viety äärimmilleen.
Kah, eli siinä olikin sittenkin enemmänkin vitsintapaista. Ihmettelin kyllä myös sitä että miksi sillä taikurilla ei ole paitaa, liittyykö se johonkin...

Jyrki Vainio

• Mielikuvittelija
  • Jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #205 : 04.11.2010 klo 13:34:04 »
Ihmettelin kyllä myös sitä että miksi sillä taikurilla ei ole paitaa, liittyykö se johonkin...

Mietin samaa.
Eikö olisi parempi juttu kääntää tilanne toisin päin: taikuri on kurottanut hattuun ottaakseen sieltä söpön pupun, mutta tämä puraisee hänen sormensa irti ja nyt veri lentää. Siinä olisi vaikea tilanne yleisön edessä, etenkin lastenkutsuilla.

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #206 : 04.11.2010 klo 13:46:28 »
Hmm. Tosiaan, miksi ilman paitaa? Miksi taikurin suu on noin mutrullaan, aivan kuin olisi syömässä jotain. Veriroiskeiden suunta paljastaa kyllä että kaninkorvat tulevat sieltä (edit: siis hatusta), mutta missä loppu jänöstä? Lattialla? Eheh..
« Viimeksi muokattu: 04.11.2010 klo 16:25:38 kirjoittanut Timo Ronkainen »

Pässi

• Jäsen
« Vastaus #207 : 04.11.2010 klo 16:08:58 »
Okei, nyt tuo strippi alkaa muistuttaa kryptisyydessään jo David Lynchin elokuvia. Mikä on kaiken tämän symboli ja merkitys?

Czaba

• Jäsen
  • No mutta..
« Vastaus #208 : 04.11.2010 klo 18:13:40 »
Paidattomuuden ja suun asennon kuvittelin esittävän taikurin häiriintyneisyyden astetta. Mutta voihan ne tosiaan muutakin esittää kuten mainittiin. Onko strippi tosiaan vielä häiriintyneempi?

Mikael Mäkinen

• maziwapp
  • Valvoja
  • Ostapa kuule sarjakuvaa.
« Vastaus #209 : 04.11.2010 klo 18:25:40 »
Hmm. Tosiaan, miksi ilman paitaa?

Varsinkin alkupään stripeissä kaikki ovat alasti koko ajan. Siis joka stripissä. Ehkä se on jäänne sieltä.