Daadan kirjoitus oli siis ihan asiallinen. Bosporin helmet sun muut löytyivät kommenttiraidan keskustelusta. Luetaanpa aina ne alkuperäislähteet itsekin ja heitetään myös linkki sinne alkuperäislähteeseen eikä vain vihjailla sinne päin. Ei viitsi turhia vainoharhoja lietsoa.
http://daada.wordpress.com
Eli mikä osuus oli asiallinen tästä( varsinkin tuo korostamani osuus):
“Kaikista masentavinta tässä kaikessa mielestäni on se että vaikka kilpailuun osallistui yli viisikymmentä teosta, itselleni olisi äärimmäisen vaikeaa valita sieltä edes puolta tusinaa sarjakuvaa jotka eivät ole mielestäni paperinhaaskausta saati sitten loistavia.”
Sinulla on niin korkeat kriteerit. Kiinnostaisi kuulla sinun puolitusinasi.
Oletko muuten lukenut monia ehdokkaista? Itse kävin aikaisemmin kirjastossa lainaamassa kasan. Hitto että hävetti kulkea julkisella paikalla Bosporin helmi ym. kainalossa. Anteeksi vain Ketola ja Rauhala. Yritän kasvaa ihmisenä. Teen parhaani. Yritin pitää takakannen ulospäin ja peitellä Burnsin Mustalla aukolla. Minulla on Musta aukko omissa kokoelmissa mutta lainasin sen Finlandiaehdokas kasan peitoksi
Minä
en yritä kasvaa ihmisenä, enkä edes kuten (taas irrotettu asiayhteydestä):
Kvaakin Sarjakuva-Finlandia keskustelun luettuani aloin tulla katumapäälle, että kirjoitin aiheesta Daadablogiin. Osallistuttuaan keskusteluun (toisin kuin yksikään jyryn jäsen) Sinisalo (Muumimamman vaarallinen nuoruus) ja nimimerkki Samson (Kekkonen vasta-alkaville ja edistyneille) inhimillistyivät ja heidän mätkimisensä alkoi tuntua pahalta. He joutuvat elämään raadin ratkaisujen jälkimainingeissa. En kuitenkaan poista tekstiä.
Käsittääkseni kaikki Kvaaklaiset ovat ihmisiä. Ja inhimillistettyjä.
Mutta en ole vähään aikaan jaksanut keskustella seinien kanssa. Edes inhimillistettyjen.
Joskin tuo oletko lukenut monia ehdokkaista oli oikein hauska lisä siihen ja tähän keskusteluun.
oma kantani lienee selvä ja keskustelu osaltani käyty.