Wau! Nyt on nannaa ja mannaa. Väittäisin että Rebellion(?) on teettänyt Tom Frame tyylisen fontin. Jossain olen nähnyt. Eihän se tietenkään sama ole kuin käsin tekstattu, mutta voittaa varmasti sen mitä ite tuli aikanaan Judgeihin käsin väsättyä. Jari Rasikin muistaakseni tekstasi ja oliko Heikonenkin. En nyt pääse tarkistamaan.
Enkä itse asiassa tiedä tuosta sanomalehtisarjasta. Voihan se olla että joku muu britti on sen tekstannut. Alkuaikojen Judgeissa ja 2000AD -tuotannoissa oli ainakin 3-4 eri tekstaajaa. Tekstaskohan Gibson peräti ite jotain? Nyt tuli paljon spekulaatiota ja kysymyksiä, mutta se johtuu vain siitä että tämä oli niin hyvä uutinen.
Ja ensijärkytyksestä toivuttuani alan tietenkin miettiä, että millaisestahan materiaalista tämäkin taas painetaan? Tuskin mitään originaaleja on ollut säästössä ja jos tuo on sanomalehdissä ilmestynyt... Mitä noita Rebellionin uusintajulkaisuja olen katellut niin häävit ei ole "pohjamatskut" niissä olleet. Tässä katsannossa esim. Jalavan meillä noin 20-30 vuotta sitten julkaisema 2000AD albumit on todella hyvälaatuisia.
Mutta huoli pois! Tuskin tämä on sellaista stooria mikä nyt aivan kauheesti pahentuisi, vaikka vähän olisikin paikoin mennyt tukkoon.

EDIT: Pitkä odotus. :'(