Kirjoittaja Aihe: Fingerpori ja muut Pertti Jarla -sarjakuvat  (Luettu 1754971 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

aminaa

• Vieras
Vs: Fingerpori, ent. Karl-Barks-Stadt
« Vastaus #2190 : 15.01.2010 klo 22:12:29 »
Voisiko joku hieman avata minulle tätä? Meni ihan yli hilseen...  :-\
http://www.hs.fi/fingerpori/1135252110022

tahkonpolku

• Jäsen
« Vastaus #2191 : 15.01.2010 klo 22:25:05 »
Voisiko joku hieman avata minulle tätä? Meni ihan yli hilseen...  :-\
http://www.hs.fi/fingerpori/1135252110022

Hän harrastaa siis sadismia ja masokismia eli sadomasokismia.

Feikki

• Jäsen
  • "Truth is revealed in the smallest detail"
« Vastaus #2192 : 18.01.2010 klo 08:53:15 »
Surullista, ettei edes Fingerpori ole säästynyt maailman turhimmalta ääliö keskittymättämältä, 4chanilta...
Englanninkielisiä Transformers sarjiksia saa tarjota!

Leo

• Jäsen
« Vastaus #2193 : 18.01.2010 klo 11:40:39 »
Sääli, tänään ilmestynyt strippi katkaisi pitkän hyvien strippien putken. Pedobear on loppuunkulutetuin ja tylsin meemi, jota toistelevat enää 10-13-vuotiaat pikkupojat.

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #2194 : 18.01.2010 klo 11:50:12 »
Näin vanhalle 4chan ja siihen liittyvä pedobear olivat totaalisen uppo-outoja asioita. Googlata piti. Selvisipä sekin asia.  Olipa tärkeä juttu. :P

Timo

puro

• Multirajoitteinen
  • Jäsen
  • Ei se siitä suttaannu.
« Vastaus #2195 : 18.01.2010 klo 11:52:59 »
Sääli, tänään ilmestynyt strippi katkaisi pitkän hyvien strippien putken. Pedobear on loppuunkulutetuin ja tylsin meemi, jota toistelevat enää 10-13-vuotiaat pikkupojat.

Pedobear oli vain yksi stripin ulottuvuuksista ja on jännää jäädä siihen jumiin...

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #2196 : 18.01.2010 klo 12:13:32 »

Idea taisikin olla siinä, että loppuunkaluttuun keksittiin aivan uusi, hauska näkökulma hoopoine hahmoineen ja sanaleikkeineen. Yksi parhaita.

Ja osattiin taiteilla lievästi sanoen vaikealla aiheella hauskasti ja monimielisemmin kuin heti päältä huomaa.

Divine

• Sykkivä
  • Jäsen
  • Rega flexis mur!
« Vastaus #2197 : 18.01.2010 klo 12:24:28 »
Yksi parhaita.
Ei pitäisi sortua näihin 'ihan samaa mieltä' -tyylisiin viestihin, mutta... ihan samaa mieltä!

pertti jarla

• Jäsen
« Vastaus #2198 : 18.01.2010 klo 12:35:07 »
Pedobear oli vain yksi stripin ulottuvuuksista ja on jännää jäädä siihen jumiin...

Piirtäessä mieleen tullut lisäys, aivan yhdentekevä itse jutun kannalta.
Myötätunto ja huumori pois vakavasta asiasta!
-Huolestunut äiti

Samone

• Jäsen
  • Muumipappa
« Vastaus #2199 : 18.01.2010 klo 12:48:26 »
Minua nauratti kovasti, vaikka vakava aihe onkin. Siis sekä pedoilu että julkinen leimaaminen. Tuo asiahan nousee aina välillä pinnalle, että taparikollisille tms. pitäisi lätkäistä leima otsaan varoittamaan kunnon kansalaisia. Juu, en kannata moista.

Jari Lehtinen

• Jäsen
  • Itsevalaiseva myyrä joka selvittelee kurkkuaan
« Vastaus #2200 : 18.01.2010 klo 12:51:25 »
Internetin kirjeenvaihtajamme tietää kertoa että tapaus on noteerattu kuvalaudoilla.
”Yhdysvalloissa vuosittain julkaistaan 720 miljoonaa kappaletta »C o m i c s» sarjakuvia … joista ei vain puutu kaikki kasvatuksellinen arvo, vaan jotka ovat suorastaan vahingollisia.” Lastemme puolesta, Kansainvälisen lastensuojelukonferenssin Suomen päätoimikunta 1952.

Leo

• Jäsen
« Vastaus #2201 : 18.01.2010 klo 16:22:23 »
Nojoo, ehkä olen tottunut odottamaan Fingerporilta liian täydellistä suoritusta, mutta mulla meni stripistä maku, kun siinä esiintyi noinkin puhkikaluttua materiaalia, vaikka se olisi ollut kuinka sivujuttu. Pedobearilla leikittelystä tuli sama fiilis kuin jos isäni pukisi päälleen farkut ja hupparin ja tulisi maahan syljeskellen vitturunsailla lauseilla kyselemään kavereiltani, että eikö Megan Foxin tissit ookin ihan älyttömän kuumat.

Lainaus
Piirtäessä mieleen tullut lisäys, aivan yhdentekevä itse jutun kannalta.
Huonot näyttelijät ovat elokuvan juonen kannalta yhdentekeviä, mutta voivat silti pilata kokonaisuuden.

Muttajoo, ilmeisesti kuulun ajatuksineni oppositioon : ) Taidan olla vaan liian nörde.

Feikki

• Jäsen
  • "Truth is revealed in the smallest detail"
« Vastaus #2202 : 18.01.2010 klo 17:43:35 »
Muttajoo, ilmeisesti kuulun ajatuksineni oppositioon : ) Taidan olla vaan liian nörde.
Mutta et kuulu oppositioon yksin!

Tykkäsin kyllä vitsistä, mutta 4chan meemeineen enimmäkseen vain ärsyttää...
Englanninkielisiä Transformers sarjiksia saa tarjota!

Canard

• Jäsen
  • Der Zorn Gottes
« Vastaus #2203 : 18.01.2010 klo 21:57:15 »
Minä taas pidin kovasti saarnaajan 1970 - luvun asukokonaisuudesta, tuli vähän mieleen Taskisen Siunattu Hulluus - version valesaarnaaja Vegasin-Elvis - tyylillään.

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Bite from the dust til the dawn
« Vastaus #2204 : 19.01.2010 klo 15:34:56 »
Nojoo, ehkä olen tottunut odottamaan Fingerporilta liian täydellistä suoritusta, mutta mulla meni stripistä maku, kun siinä esiintyi noinkin puhkikaluttua materiaalia, vaikka se olisi ollut kuinka sivujuttu.

Ehdottomasti samaa mieltä. Sitäpaitsi Pedobear on synonyymi massaidiotismille, kuten myös 4chan ja 2chan. Tästä on todisteena mm. tämä juttu.

Muttajoo, ilmeisesti kuulun ajatuksineni oppositioon. Taidan olla vaan liian nörde.

Oli asia miten vaan, mutta jos tämän kannan puolustajille on jokin martyyri luola, niin minä olen valmis lähtemään kyseiseen luolaan asumaan ilman tv:tä ja Internettiä!
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.