Ramin työ oli ehdottomasti klassisesta ja herkän realistisesta toteutustavastaan eniten silmää lepuuttavin ja pointseja nosti se, että Rami vannotti tehneensä homman käsin, joka todistaa Ramin käden, silmän ja aivojen saumatonta symbioosia... Rispekt...
Kaltsu ja Hazart lähtivät ihan omille teilleen ja toteutustapa oli hauska. Kaltsulla idea lähti rintakeskustelusta, mutta yleensähän korostetaan ja yliammutaan niitä piirteitä, jotka alkuperäisestikin ovat jotenkin huomiota herättäviä, eli sellaisessa tapauksessa kyse on lähinnä sarkastisesta kommentista/tulkinnasta. Virginiellä on kyllä aika pienet sämpylät, joten tässä yhteydessähän se ei oikein toimi... mutta Kaltsun sanoin: siitä se ajatus sit lähti...
Itse äänestin kuitenkin yllätys yllätys Juhaa, sillä hän oli onnistuneesti yhdistänyt oman hahmonsa ja virginien samaan kuvaan siten, että oli karrikoinut virginien kengurunsa kehyksiin sopivaksi hahmoksi. Itse juttu oli hauska ja olisi hyvinkin voinut olla hyvä pläjäys jossakin Juhan tekemässä pidemmässä Loikanvuoksi-seikkailussa, esim. sunnuntaisarjassa. Luonnos on toki luonnos ja Juha saikin siitä paljon kritiikkiä, mutta itseni kohdalla se ei vaikuttanut äänestämiseen, koska tiedän, millaista jälkeä Juha tekee tussatessaan ja osasin helposti kuvitella työn päässäni valmiiksi tussattunakin. Idea oli kuitenkin niin hyvä, ettei sillä mulle ollu mitään väliä onko kyseessä luonnos vai ei, kun kerran Juhan tussaustavan tietää jo ennalta. Kengurun laittaminen samaan kuvaan ja Juhan (ja yhtiön) omat kotisivut tosin auttoi tätä päässä hahmottamista huomattavasti...
Tuosta tietokoneella filtteröidystä työstä ja etenkin sen väreistä tuli flashinä mieleen muinaiset komppu kuusnelosen ja Atarin pelit... jotenkin...
Siinäpä oleellisimmat, joista on kommentoitavaa...