Harmillista tyttöjä ei kyllä taida olla paljoa näitä alle 15-vuotiaita? Girls??!! 
Nokun tyttöi kiinnostaa vaan hepat ja vaatteet, niinku. Ja ne ei kerkee piirtää ku ne meikkaa ja sillee. Ja sit tytöt pitää, että sarjakuvat on niinku iha sika lapsellisii ja et ne on ihan out. 8)
Ja minulle on sitten turha tulla kaatamaan mitään rojua niskaan.

--- --- --- ---
Kyllä minäkin mielelläni lukisin tyttöjen sarjakuvia (vaikka ikäisteni... eli 18 - 20), mutta harvat piirtävät, ja jos piirtävät, niin aihepiirit liikkuvat aluilla, jotka eivät kolise... mutta ei sitä sen enempää, ettei tule uutta teurastusta.
Mannisen sarjakuvakurssilla oli kerran pari tyttöä. Toinen oli ihan pikkuflikka, joka ei oikein osannut vielä piutää kynää kädessä, mutta toinen taisi tehdä ainakin jonkun ihastuttavan hämähäkkisarjakuvan... ei siis teiniahdistusta...

--- --- --- ---
Reima. Olen minä suomikorkkaria vähän lukenut, mutta jotenkinse kerronta ei pure... pitäisi olla vähän lennokkaampaa menoa.
Ronkoteuskin taitaa olla seikkailusarjakuva, mutta sekin kärsii pahasta puisevuudesta...
Etkös sinäkin ole tehnyt jotain sci-fi/fantsu juttua joskus? Onko niitä missään?