Kirjoittaja Aihe: Sarjistapaamista Järvenpäähän?!  (Luettu 4299 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ARock

• Ope, joka strippisarjistakin tuhertelee
  • Jäsen
  • Eipä mulla muuta.
Sarjistapaamista Järvenpäähän?!
« : 16.12.2006 klo 22:53:27 »
Joo elikäs oisko Järvenpäässä / lähialueella tyyppejä, jotka ois kiinnostuneita törmäilemään sarjis- ynnä muun jubailun merkeissä ihan ilman tätä nettiä jossain Jäken kuppilassa?

Jos ois kiinnostusta niin heilutelkaahan nakkejanne näppiksellä sen verran et saadaan tsekattua ketä ois mukana ja missä/milloin tavattas!

Vois yrittää esim. joulun pyhien aikaan jo törmäillä?

Antti Vainio

• Karpaattien nero
  • Jäsen
Re: Sarjistapaamista Järvenpäähän?!
« Vastaus #1 : 18.12.2006 klo 13:37:18 »
Jos tollainen järjestetään niin voisin ainakin piipahtaa ihan kannatuksen vuoksi vaikken siellä asukaan. Kuulun kuitenkin Tuusulalaiseen jalkapallojoukkueeseen (joka tosin pelaa Helsingissä) joten varmaan kelpaan.
"This country sucks. It's all about the nature and who the fuck cares about the nature".

vesa saarinen

• Jäsen
« Vastaus #2 : 18.12.2006 klo 13:39:51 »
Minähän en mistään mitään tiedä, mutta veikkaisin, että Helsingin sarjakuvaväki saattaa jossain määrin ilmestyä paikalle.
"Maailman turhien asioiden joukossa sarjakuvat edustavat kärkipäätä! Kaiken lisäksi ne ovat kalliita."
-Roope Ankka

W

• sarjakuvaduunari
  • Jäsen
« Vastaus #3 : 21.12.2006 klo 11:25:03 »
minä olisin tulossa! Mutta ainoat kuppilat joihin suostu Jäkessä menemään ovat Yano ja Svengi.

ARock

• Jäsen
  • Eipä mulla muuta.
« Vastaus #4 : 22.12.2006 klo 08:38:11 »
Moro moro taasen!
Hienoa et innokkaita löytyisi!

Joo Hkin sarjisjengille + Vainion Antille tiedoksi et KETÄÄN/MITÄÄN ei diskriminoida tässä tapaamisessa, eli olit sitten millainen otus hyvänsä mistä paikasta hyvänsä, niin mukaan saa toki tulla! Funtsin tossa tätä "alujakoa" lähinnä siinä mielessä et kaikki ei ehkä jaksa lähtee kuitenkaan pitkän matkan päästä raahautumaan Jäkeen... vaikka tää niin sykkivä metropoli onkin.

Wardalle: eiköhän tuo kuppila saada sovittua, mulle ei niin suurta väliä ole minne mennään, kunhan ei ihan diskotanssih**vetti oo kyseessä, mut tosi mukavaa et olisit säkin tulossa! Onks noista 2 kuppilasta sulla suosikkia?

Lisää vaan ilmoittautumisia mukaan ja jos on tyypeillä mielessä joku sopiva pväkin, niin laittakaa ehdotuksia.

Mä voisin ehdottaa 29. pvä joulukuuta, eli perstaipvää - teemana voisi olla vaikka varjouusivuosi :) Jos ei kellekään passaa niin voidaaan myös ottaa joku pvä tammikuun puolelle.

W

• sarjakuvaduunari
  • Jäsen
« Vastaus #5 : 27.12.2006 klo 17:39:07 »
Kumpaakin paikkaa suosittelen Järvenpään parhaimmistona.
Svengi kerää mainetta rytmi/blues paikkana. Bändi iltoja jonkin sortin tiuhaan on joten pitää tarkistaa ilta tarkkaan. Otan selvää asiasta. Yano on maailman asiallisin paikka arkisin. Ke,Pe,La ja Su alakerran teinidiskohelvetti on auki. Muuten suositeltava paikka. Yläkerta on tilava ja hyvää musiikkia piisaa.
Tammikuulle menee. Kerätään osallistujia ja valitaan paikka.

Wade

• Jäsen
« Vastaus #6 : 27.12.2006 klo 19:18:49 »
Kumpaakin paikkaa suosittelen Järvenpään parhaimmistona.
Svengi kerää mainetta rytmi/blues paikkana. Bändi iltoja jonkin sortin tiuhaan on joten pitää tarkistaa ilta tarkkaan. Otan selvää asiasta. Yano on maailman asiallisin paikka arkisin. Ke,Pe,La ja Su alakerran teinidiskohelvetti on auki. Muuten suositeltava paikka. Yläkerta on tilava ja hyvää musiikkia piisaa.
Tammikuulle menee. Kerätään osallistujia ja valitaan paikka.
Minkätyyppistä tapaamista suunnittelette? Asun aika lähellä Jäkeä, että vois joku ilta vaikka tulla käymään
Wade Koivurinne

ARock

• Jäsen
  • Eipä mulla muuta.
« Vastaus #7 : 28.12.2006 klo 11:04:11 »
Moik,
No mulla oli nyt ainaski näin alkuun mielessä ihan sellanen jotenkin vlopun yhteydessä oleva (pe/la) perusillanvietto jossakin virvoitusjuomia tarjoavassa kuppilassa...

Siitä vois kyllä mun puolesta ehdottomasti sit tsekata et saisko aikaiseksi ihan esim. kuukausittaiset tapaamiset tms. ja vaikka ihan muissakin merkeissä kun tolla kuppilateemalla.

Warda tuossa kertoi, että selvittelee nyt et mikä tammikuun ilta / kuppila ois paras. Niin ja Wardalle tiedoksi: jos siellä Yanossa on sellaisiakin istumapaikkoja missä kuulee toisen puheen, niin sekin sopii mulle kyllä, pääasia et ois joku paikka missä voi jutskata helposti /rennosti.

Siis mukaan vaan Wade ja kaikki muutkin!

tertsi

• Vieras
« Vastaus #8 : 28.12.2006 klo 11:09:07 »
Jos tapaatte helmikuun seitsemännen päivän jälkeen tai ennen tammikuun puoltaväliä, meikäläisenkin on kenties mahdollista pistäytyä paikalla.

Sukulaisia Jäkessä mulla.
Itsekin asunut Hämeenkadulla ja Vuoritiellä.

W

• sarjakuvaduunari
  • Jäsen
« Vastaus #9 : 20.02.2007 klo 16:25:23 »
Moi,

Anteeksi etten ole tehnyt asian eteen mitään. Liian kiireinen ja liian vähän Järvenpäässä on köyty viime kuukausina. Tai sii Järvenpään "yöelämässä".
Svengi on kuullemma rempattu aivan järkyttävään kuntoon.
Ehdotan Järvenpää miitti paikaksi siksikin Yanoa.

Yanon sivut www.yano.fi selviää vähän mimmonen paikka on.
Ainoa säädyllinen menomesta jäkessä. Pe-Su akselia en suosittele. Ei rauhallinen. Ma tai Ti todella passe paikka tavata ja jutella auki yhteen.
Yano on ihan aseman vieressä.

Junat kulkee Jäkeen kaksi kertaa tunnissa. Yöllä ei ole ollut asiaa liian myöhään Helsinkiin, mutta veikkaan että menee ihan kivasti junia ja busseja (ehkä!)

Tapaamis päiviä saa ehdottaa lisää. Mulle kävis Ma 5.3

ARock

• Jäsen
  • Eipä mulla muuta.
« Vastaus #10 : 20.02.2007 klo 17:36:03 »
Nöyhätä, pääasia et tää miittinkijuttu taasen etenee!

Mulle sopis ensi vkon ma-ti, kun on tuo hiihtoloman tapainen silloin. Pvä olis siis 26.2. tai 27.2.

Oisko ihan mahdoton ajankohta?

W

• sarjakuvaduunari
  • Jäsen
« Vastaus #11 : 21.02.2007 klo 17:48:19 »
Kääk!
Ensiviikolla 3 tenttiä ja kauheasti muutaman tutkielma/raportin palautus. Ei sovi valitettavasti mulle.

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #12 : 02.03.2007 klo 12:46:20 »
Mitä mitä mitä??? Onko tällaistakin suunniteltu! Ois muuten siistiä. Tosin mun täytyy nykyisin maksaa lipuista että pääsen Jäkeen kun tuli se perhanan lippu-uudistus Keravalippuun...

ARock

• Jäsen
  • Eipä mulla muuta.
« Vastaus #13 : 19.06.2007 klo 20:28:20 »
Jeh, suunnitteilla on! Täs kesän aikana vois yrittää jonkun sopivan ajan löytää.

Laitelkaa vaan infoa kaikki, jotka olisitte tulossa (ja mikä/mitkä päivät / vkot sopii kesä-/heinä-/elokussa, jos on tiedossa)!

Grezen

• Jäsen
  • ¡Viva Zapata!
« Vastaus #14 : 27.06.2007 klo 13:06:39 »
Jos osuu sopivalle päivälle, niin voisihan tuolla poiketakin. :)

Viikonloput ovat kesällä vähän huonoja, mulla ainakin jo varattu kaikki elokuun puoleenväliin asti.