Kirjoittaja Aihe: Comicspace.com  (Luettu 3694 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mikael Hed

• Jäsen
  • www.jessor.com
Comicspace.com
« : 15.12.2006 klo 08:11:37 »
Jos et ole vielä tutustunut Comicspace.comiin, niin nyt olisi korkea aika; onhan sivusto ollut pystyssä jo kokonaista kymmenen päivää!

Comicspace on kuin sarjakuvan MySpace (tai Amerikan Kvaak.fi!) Niille, jotka epäilevät moisen tarpeellisuutta, mainittakoon, että Comicspace on kymmenessä päivässä saanut reilusti yli 5,000 rekisteröitynyttä käyttäjää, ja siellä käy tällä hetkellä noin 35,000 kävijää päivässä. Onhan toki mahdollista, että Comicspacen suosio on vain hetkellistä, mutta toisaalta vaikuttaa myös siltä, että jenkkien sarjakuva-alalla on ollut kysyntää tällaiselle kontaktien luomista helpottavalle sivustolle.
Sarjakuvaa: www.jessor.com
Comicspace:jessor

Jho

• Jäsen
Re: Comicspace.com
« Vastaus #1 : 15.12.2006 klo 08:45:41 »
Käyttis luotu. Tuonne ei vissiin vielä pysty sarjiksia lisäilemään? En ainakaan keksinyt että miten, jos pystyy.

Mikael Hed

• Jäsen
  • www.jessor.com
« Vastaus #2 : 15.12.2006 klo 09:49:39 »
Tuonne ei vissiin vielä pysty sarjiksia lisäilemään?

Ei ilmeisesti vielä, mutta eiköhän tämäkin ennen pitkää ole mahdollista.
Sarjakuvaa: www.jessor.com
Comicspace:jessor

Rami Rautkorpi

• Has been
  • Jäsen
« Vastaus #3 : 16.12.2006 klo 10:28:01 »
Heti alkuun tuli käytännön ongelma: Miten suhtautua ystäväpyyntöihin, jotka tulevat viiden minuutin sisällä rekisteröitymisestä ihmisiltä, joista en ole ikinä kuullutkaan? Nukuttuani yön yli (ja saatuani kaksi pyyntöä lisää tuikituntemattomilta) totesin, että sentään en ole saanut pyyntöä kaikilta 5000 jäseneltä, ja uutisten mukaan ystäviä pystyy pian lajittelemaan tagien avulla, joten voin sitten laittaa kaikki nuo kategoriaan "ystävät, joita en itse asiassa tunne".
"Vaikka onhan joukossa Anssi Rauhalaa ja Rami Rautkorpea, jotka ovat paremmasta päästä verrattuina tekijöihin, joiden taso olisi jokin aika sitten supistunut omakustanteisiin ja sarjakuvaseurojen julkaisuihin." -- Kari T. Leppänen (https://tinyurl.com/ycbb3cw2)

Jho

• Jäsen
« Vastaus #4 : 16.12.2006 klo 16:27:57 »
Juu, mäkin sain heti kavereita vaikka kuinka.
On varmaan jotenkin suomalainen juttu, mutta itekkin kattelin niitä kyllä vähän varauksella, että mitä nuokin tuossa nyt aikovat.

keijoahlqvist

• Sarjakuvaneuvos
  • Jäsen
  • -
« Vastaus #5 : 22.02.2007 klo 12:45:27 »
Tuonne ei vissiin vielä pysty sarjiksia lisäilemään?
Nyt jo pystyy. Sarjiksia on ladattu yli 30 000. Tuosta voi tulla varsin mielenkiintoinen yhteisö.

Suomiaisia on vielä niukasti, vaan vielä vähemmän ranskalaisia.
http://www.comicspace.com/loclist.php

ökpö

• ääpylä
  • Jäsen
  • Vanhana sitä tulee piisamiksi.
« Vastaus #6 : 22.02.2007 klo 15:53:30 »
Kas vain (lähtee leikkaamalla. Kops, sanoi puujalka.) Kiitos vinkistä.  Tuollahan oli paljon tuttujakin. Nyt olen myös minä siellä, nimellä 'rhia'.
comicspace | paarustuksia | ircnet: rhia

Hege

• väsähtänyt
  • Jäsen
« Vastaus #7 : 22.02.2007 klo 18:24:43 »
Multa nyt täysin katoaa ajatus siitä mikä on Comicspace ja mitä siellä tehdään?
Mitä hyötyä on siitä että on siellä?
Saa "ystäviä"?
But pride -  where there is a real superiority of mind, pride will be always under good regulation.

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #8 : 22.02.2007 klo 18:33:58 »
No ainakin siellä voi promota omia töitään myös. Siihen ainakin jotkut tutut on sitä käyttäneet.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

ökpö

• ääpylä
  • Jäsen
  • Vanhana sitä tulee piisamiksi.
« Vastaus #9 : 22.02.2007 klo 20:30:41 »
Mainostukselta tuo lähinnä vaikuttaa... Voihan sieltä tietysti muitakin kontakteja löytää. Itse innostuin tuosta lähinnä, koska mulla on vain yksi suljettu adult-galleria ja DA:han en aio. Eli voin dumpata tuonne jonkinlaisen julkisen portfolion.
comicspace | paarustuksia | ircnet: rhia

keijoahlqvist

• Sarjakuvaneuvos
  • Jäsen
  • -
« Vastaus #10 : 22.02.2007 klo 22:56:03 »
Multa nyt täysin katoaa ajatus siitä mikä on Comicspace ja mitä siellä tehdään?
Mitä hyötyä on siitä että on siellä?
Saa "ystäviä"?
Tää on todennäk niitä juttuja jotka suunnitellaan yhdeksi ja jotka muotoutuu toiseksi.

Toistaiseksi ainut ilmainen sarjakuvagalleria mitä minä tiedän, joten sillä on mahiksia kasvaa merkittävimmäksi. Jos suomalaiset 500 sarjakuvanteon harrastajaa löytää ja sietää sen, siellä näkisi mitä meillä tuotetaan.

JV

• Jäsen
« Vastaus #11 : 08.03.2007 klo 22:33:17 »
Minun mielestä toi on varsin onnistunut yrityksessään, ja kerää kattonsa alle sekä ammattilaiset että amatöörit, jenkkipainotteinenhan tuo aika loogisestikin on. On se paljon mielekkkäämpi keitos kuin Myspace, jonka suosiota ja ideaa minun on ollut vaikea ymmärtää.

Sama "ystäville" perustuva systeemi Comicspacessakin on, ja jotkut vain kerää kavereita, mutta kyllä sieltä kiinnostaviakin tuttavuuksia voi löytyä. Vaikka varsin pinnalliselle tasollehan tuo varmasti jää - kyllä se jo jotain kontakteja on poikinut. Ameerika hier ai kom!

dErasmus

• Afrodude
  • Jäsen
  • KiKii!
« Vastaus #12 : 26.03.2007 klo 19:04:33 »
Mä vaan syvästi toivon, ettei tosta tuu mitään DA:n kaltasta paskalootaa. Nyt ko on nähnyt näitä pelkästään "jee, tää on niinku mun hahmosuunnittelu"-kuvia uppivan, niin pistää vaan enemmän vihaksi.