Kirjoittaja Aihe: Milla Paloniemen sarjakuvat  (Luettu 181783 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Lurker

• Valvoja
Vs: Milla Paloniemen sarjakuvat
« Vastaus #435 : 10.10.2011 klo 18:45:20 »
No niin, bändit ovat vähän huono esimerkki kun ne vaativat useamman ihmisen yhteistoimintaa, mutta meinasin, että näin lukijana en jaksa vaivata päätäni sillä onko joku teos tai taiteilija tai kollektiivi lopettanut vai epämääräisellä tauolla. Lisää tulee jos on tullakseen ja molempiin suuntiin voi ja saa muuttaa mielensä.

Hector oli hiljattain jäähyväiskiertueella ja on nyt sitten paluukiertueella.

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #436 : 11.10.2011 klo 10:47:12 »
Meinasin jo että en enää mutta tämän kerran vielä koska Tea.

ELI: Takokaa nyt päähänne vaikka ette olisikaan Hesarin toimittajia: K. siili vaihtaa toviksi formaattia, ei "kuole" vaan jatkaa (ei tee comebackia) sarjakuvana myöhemmin.

Sitten jotain ihan muuta.

http://thii.sarjakuvablogit.com/?p=3597&cpage=1#comment-6809
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #437 : 11.10.2011 klo 12:00:51 »
Norpatti avautuu blogissaan ja viittaa selvästikin Kvaakissa käytyyn keskusteluun: ...itseä hävettäisi julkaista tällaista...

Blogin kommenteissa kommentoija sitten kommentoi Kvaakin kommenttejaan.

Aura

• Wannabe
  • Jäsen
« Vastaus #438 : 11.10.2011 klo 18:11:27 »
Asiat voi sanoa niin monella tavalla, jne...

Voi olla hyväkin laittaa sarjakuva jäähylle jos tekijästä itsestään siltä tuntuu, ja ennen kuin se alkaa junnata.

echramath

• Suomen Hakki Hamsteri -kerhon puheenjohtaja
  • Jäsen
« Vastaus #439 : 11.10.2011 klo 23:34:58 »
En minä noista uusistakaan stripeistä (joita Milla on jonkun verran tuupannut Siilin viralliseen facebook-liketyssivuun, mutta pientä, kylmää sydäntäni lämmittää aina kun suomalaiset ostavat sarjakuvia, joissa ei ole ankkoja.
I've got 99 problems, but luftballons ain't one.

smitty

• Jäsen
« Vastaus #440 : 12.10.2011 klo 07:59:47 »
Mikäli pystyisin mitenkään samaistumaan itseeni pari-kolme-vuotta sitten, kaivaisin kuopan ja menisin sinne häpeämään.
Itse läpsisin itseäni naamaan peilin edessä ja huutaisin "sinä et tiedä vielä mitään! Ja lopeta tuo idioottimainen virnistely!" mutta jokainen tyylillään. Henkinen kasvu on hassu kokemus.

Mitä tulee Kiroilevan siilin lopettamiseen, kunnioitan suuresti päätöstä: "jos kohtaat Buddhan, tapa Buddha; jos kohtaat piispan, tapa piispa; jos tapaat Arhatin, tapa Arhat; jos tapaat vanhempasi, tapa vanhempasi. Tällä tavoin saavutat vapautumisen".

Jos tapaat kiroilevan siilen, tapa kiroileva siili.

Grezen

• Jäsen
  • ¡Viva Zapata!
« Vastaus #441 : 12.10.2011 klo 13:05:59 »
Jos tapaat kiroilevan siilen, tapa kiroileva siili.

Jos polulla vastaasi kävelee kiroileva siile, niin silloin tapat kiroilevan siilen. Jos taas kiroileva siili, niin tapat kiroilevan siilin.

Lopettaminen on minusta ihan käyttökelpoinen otsikko, voi tarkoittaa myös taukoa. Ei noista kannata pelihousujansa repiä.

Emppu

• Känisijä
  • Jäsen
  • "I don't even believe in Jebus!"
« Vastaus #442 : 12.10.2011 klo 14:50:08 »
Olenko ainoa, jota pisti raivoksi toi fanien kummallinen tapa heti toitotella miten silkkihansikkain tekijä pitää peitellä pumpulihattaran sisään? Tuollainen käytös netissä on vain jotain, joka etoo niin DA:ssa, kuin Hommafoorumillakin. Kyllä kehuja saa antaa, en minä sitä, mutta käytös suhteessa kontekstiin...anybody?
« Viimeksi muokattu: 12.10.2011 klo 14:52:20 kirjoittanut Emppu »

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #443 : 12.10.2011 klo 15:06:22 »
Olenko ainoa, jota pisti raivoksi toi fanien kummallinen tapa heti toitotella miten silkkihansikkain tekijä pitää peitellä pumpulihattaran sisään? Tuollainen käytös netissä on vain jotain, joka etoo niin DA:ssa, kuin Hommafoorumillakin. Kyllä kehuja saa antaa, en minä sitä, mutta käytös suhteessa kontekstiin...anybody?

avaa vanhalle sedälle joka ei taas(kaan) tajua mistä nyt oikein puhutaan.
Fanit kai yleensäkin on  niitä jotka taputtaa selkään eikös? tai sitten on niitä stalkkavia faneja tai niitä englanninkielisiä joilla kesällä saa ilman liikkeelle.
Tai sitten määritelmää on muutettu kertomatta minulle.

itse en tajua silkkihansikaskonseptia kuten en vieläkään tajua Kiroilevaa siiliäkään ilmiönä, olen kyllä lukenut niitä ja tajunnut minkä kokoluokan juttu on kyseessä mutta kun ei ole yhtään oma juttuni.
Ei sen puoleen en ymmärrä Viivin & Wagnerinkaan suosiota, mutta en näe syytä kommentoida koska se ei vaikuta omaan elämääni/lukutottumuksiini lain.
Ehkä johtuen tästä ilmiöstä en hoksaa mikä nyt tässä tekee sen kontekstin johon käytös pitäisi suhteuttaa.

Emppu

• Känisijä
  • Jäsen
« Vastaus #444 : 12.10.2011 klo 15:24:12 »
avaa vanhalle sedälle joka ei taas(kaan) tajua mistä nyt oikein puhutaan.
Fanit kai yleensäkin on  niitä jotka taputtaa selkään eikös? tai sitten on niitä stalkkavia faneja tai niitä englanninkielisiä joilla kesällä saa ilman liikkeelle.
Tai sitten määritelmää on muutettu kertomatta minulle.
Siis kun otetaan konteksti, eli blogipostaus, joka selittää turhautuneisuuden johonkin, ja reaktio siihen, ihmiset tulevat taputtelemaan "Kyllä se siitä, sä olet oikeassa, turha kuunnella muita". Tätä mantraa löytää pilvin pimein netistä. Tämä on se kaiken pahan alku ja loppu ja syöpä koko tietoyhteiskunnan tunnelinäköön. Enemmänkin tekis mieli mennä karjumaan tuonne "MILLA ÄLÄ KUUNTELE NÄITÄ RUSKEAKIELISIÄ MIELENSAASTUTTAJIA!", mutta sitten ne pahoinpitelisivät minut kirjaimin ja sanoin ja haukkuisivat minua itsestäänselvyyksillä.

Edelleenkään, ei tekijän vika, miten fanit käyttäytyvät, mutta siksi sanoinkin, että fanit ne tässä päähän ottivatkin. :B
« Viimeksi muokattu: 12.10.2011 klo 15:32:41 kirjoittanut Emppu »

Aura

• Wannabe
  • Jäsen
« Vastaus #445 : 12.10.2011 klo 17:01:26 »
Olin (lähes) yksin tämän mielipiteen kanssa jo aiemmin, mutta toistan sen taas: tekijänkään ei tarvitse kestää asiatonta älämölöä. Asiat voi sanoa niin monella tavalla. Voi sanoa, ettei tykkää kiroilevasta siilistä jostain syystä X, tai sen voi muotoilla niin että tekijä varmasti loukkaantuu. En tajua vastakkainasettelua, että heti jos joku aukoo ilkeästi päätään niin sen vastakohta on aina se pumpuliin kääriminen. (Yhtä vähän tajuan sitä että tekijöille ei saa antaa minkäänlaista negatiivista palautetta.) Älämölön ja pumpulin väliin mahtuu niin paljon.

Mut fanit on faneja. Ja ihmiset kasvavat, ja se on hyvä.

Emppu

• Känisijä
  • Jäsen
« Vastaus #446 : 12.10.2011 klo 17:24:09 »
En mä sanonut, ettei asiasta saa sanoa vastaan, mutta se oman yhteisön reaktio karmaisee, jos se menee sellaiseen irrationaaliseen ihailuun. Ehkä se olen vain minä, jota nyt tosifanius on aina karminut.
« Viimeksi muokattu: 12.10.2011 klo 17:32:51 kirjoittanut Emppu »

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #447 : 28.02.2012 klo 13:15:32 »
Horroksessa siilin sydän lyö kaksi kertaa... minuutissa.

Ovatkohan animaatiot lyhäreitä telkkariin? Nettiin? Kännykkään?

Vaiko koko illan 3D-elokuva!?

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #448 : 28.02.2012 klo 13:16:38 »
Vaiko koko illan 3D-elokuva!?

And the Oscar goes to...
- Barack Obama

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #449 : 08.09.2012 klo 02:52:03 »
"Maailman komein karhu" (Lempo) on tämän syksyn hauskin (ja traagisin) sarjakuvaopus. Sori vaan Fingerpori ja muut.
- Barack Obama