Kyllä mä oon ainakin ihan avoimesti kateellinen niistä rahoista jotka Milla on tuotoksillaan tahkonnut.
Kateus ei tosin ole syy jonka vuoksi Siili-sarjista (ja sitä toista jossa Milla seikkailee itse) dissailen.
Just joo.
Millan tyyli on luonnosmaista, nopeasti piirrettyä. Nopea ei kuitenkaan tarkoita huonoa, se on tyylikeino. Milla piirtää persoonallisella tyylillä, joka on selvästi sen omaa, ja siksi piirustukset toimii.
Mä en tiedä strippisarjoista mitään, enkä erityisesti niitä lue. Blogeja taas enemmänkin ja sarjakuvia muuten niin paljon kuin vaan pystyn.
Millan työt kannustaa mua aina tekemään sarjakuvia ja uskaltamaan kokeilla uusia asioita. Siksi varmaan Millan blogia luetaankin paljon. Blogikokoelma ei ehkä painettuna toiminut niin hyvin mitä netissä, mutta blogikokoelmaa onkin tosi vaikea tehdä.
Kettu ja minä oli tosi kaunis kirja, herkkä. Hurjan henkilökohtainen myös.
En menisi kutsumaan räikeää hiusväriä tai omituista pukeutumistyyliä persoonaksi mutta kyllä itseä hävettäisi julkaista tällaista , no shaibaa, ja vieläpä kovissa kansissa:
Tää menee musta jo yli. Voi täällä (ja pitääkin) kritisoida sarjakuvia, mut tekijöitä itseään ei tarttis haukkua. Oonks mä ainut joka ei halua tälläistä turhanpäiväistä dissausta kvaakiin?