Kirjoittaja Aihe: Etsivätoimisto Lättä  (Luettu 27988 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Anssi Rauhala

• Jäsen
  • Aces High!
Re: Etsivätoimisto Lättä
« Vastaus #45 : 06.01.2007 klo 10:55:00 »
... pikkuveljeni on todella hidas piirtämään, joten uusia sivuja ei ilmesty nopeasti, ellette halua sitten lukea tarinan loppuosaa piirtämistäni luonnoksista... Ilmaiskaa kantanne.

Annetaan nyt vaan piirtäjälle työrauha... Tätä on hauska odotella ihan rauhassa vähän aikaa kerrallaan.
"The ukulele army grows larger and larger, and soon we will dominate all media. Then you will all pay." (Jonathan Coulton)
http://anssirauhala.blogspot.com/

Lättä

• Innostunut sonni
  • Jäsen
  • Ei ole yhtään hyvä tämä.
« Vastaus #46 : 09.04.2007 klo 11:25:49 »
Sarjakuvakipailu Kupla 2007:ään piirtämäni Lätän jatko-osan ensimmäinen luku on nähtävillä linkissä http://www.kvaak.fi/keskustelu/index.php?topic=7737.15. Vannon kautta kiven ja kannon, että tämä valmistuu, sillä se on saanut kommenttia tarpeeksi, joten satsaan tekeleeseeni.

Nyt kuitenkin vasta lyijykynävedoksina. Mahdollisesti jatkoon päästyä tuollaiset eivät taida kelvata, joten pitää keksittyä. 8]

ezuli

• Vieras
« Vastaus #47 : 09.04.2007 klo 11:49:54 »
Sinun vai pikkuveljesi piirtämä?

Lättä

• Innostunut sonni
  • Jäsen
« Vastaus #48 : 09.04.2007 klo 11:59:48 »
Minunpa minun. Tein tyhmästi, kun haukuin veljeäni hitaaksi, koska en itsekään saanut nopeasti tehtyä tuota lukua valmiiksi.
Tussaus puuttuu vielä. Kehtaanko pyytää kaveriani tussaamaan, vai tekisinkö sen itse? Entä kannattaisiko se värittää?

ezuli

• Vieras
« Vastaus #49 : 09.04.2007 klo 12:26:14 »
Jos kaverisi osaa, niin mikset kehtaisi. Tosin silloin osa kunniasta menee hänelle...

Itse en värejä kaipaa.

Eggu

• Uusi jäsen
  • Creating visual brilliance
« Vastaus #50 : 15.04.2007 klo 14:45:49 »
Tästä saatte pitkästä aikaa. Mutta nyt sivuja tuleekin kolme kipaletta.

Pahoittelut noista sivun 11 huonohkoista teksteistä. Ja kertokaa toki, jos sivujen 11 ja 12 tekstit ovat lukukelvottomia.

PS. Minä, piirtäjä, ehdin tässä ajassa itsekin rekisteröityä tänne Kvaakiin. Älkää siis ihmetelkö, miksi sivuja tulee eri jäseneltä.
« Viimeksi muokattu: 15.04.2007 klo 14:48:56 kirjoittanut Eggu »

ezuli

• Vieras
« Vastaus #51 : 15.04.2007 klo 15:27:05 »
Tekstiä voisi varmaan tiivistää hieman lyhyemmäksi.

Siis pikkuveli Eggu piirtää yhä ensimmäistä osaa ja isoveli Lättä piirsi jatko-osan? Minun logiikallani toinen voisi tehdä lyijärit ja toinen tussata, jolloin ei kasaantuisi näin paljon keskeneräisiä. Tietty jos kumpikaan ei osaa tai halua tussata, niin mikäs siinä.

Lättä

• Innostunut sonni
  • Jäsen
« Vastaus #52 : 15.04.2007 klo 16:11:11 »
Hmm... Hyvä pointti. Halusin vain saada jotain uutta Kuplakisaan. Enkä myöskään luottanut siihen, että veljeni saisi autettua siinä mitenkään. Siinäkin hommassa tuli vain niin kiire, etten ehtinyt tussata kilpailuun mennessä.

Nilsen

• Tarkastaja
  • Uusi jäsen
« Vastaus #53 : 15.04.2007 klo 22:50:01 »
Tyyli muistuttaa mukavasti Lewis Trondheimia... Samanlaiset mukavan simppelit, mutta kuitenkin monipuoliset taustat. Hahmoissakin on jotain samaa, eikä se ole tässä tapauksessa ollenkaan negatiivista. Oma tyyli näkyy jo selvästi. Tee ihmeessä valmiiksi asti.
Jääkaapin ulkopuolella hän tunsi olonsa epävarmaksi.

von Dix

• Uusi jäsen
  • Kuningas.
« Vastaus #54 : 23.04.2007 klo 22:02:44 »
Kyllä, tee valmiiksi (edes yksi sivu) ja yritä vielä saada se tussattua jotenkin, jotta voisit kokeilla väritystä. Olisi mukava nähdä edes yksi sivu väritettyä Lättää!  ;)

Lättä

• Innostunut sonni
  • Jäsen
« Vastaus #55 : 27.04.2007 klo 19:49:33 »
Eggu tekee, Eggu tekee kyllä! Mrr jos ei tee! 8]
Nimitetään von Dix Lätän viralliseksi värittäjäksi! Otapa yhteyttä Egguun, Dix. ::)

EDIT: Ei kummempaa, kirjoitin Dixin nimen väärin. Pitää kuitenkin kirjoittaa, mitä on muokattu. Muuten muut suuttuvat.

Lättä

• Innostunut sonni
  • Jäsen
« Vastaus #56 : 01.06.2007 klo 16:36:28 »
Tästä voisi varmaankin tehdä oman ketjunsa, mutta kun asiani liittyy Lättäänkin, ilmoitan sen tänne:

Kesäloman alkaessa minä ja veljeni alamme piirustamaan sarjista n. 24/7, jotta saisimme kaikki rästihommat tehtyä. On siinä muutakin työtä kuin tämä Lättä, mutta se on iso osa. Tavoitteena on kai heinäkuun alkuun mennessä saada työt tehtyä, tulee muuten tiukka aikataulu... :P

Tässä samassa voisi kysyä kai, että voisiko vaikka joku valvoja tehdä tänne äänestyksen (tai miten minä sen tekisin) aiheesta Kuinka moni tilaisi Lätän 1. osan lehtenä? Kustannuksissa pyrittäisiin mahdollisimman halvaksi tekemään kaikki. Toivomme Lättää levitykseen, emme massoittain rahaa vain itsellemme. Jos ei kukaan lehteä halua, laitetaan se nettiin. Mutta siinä murentuu sata unelmaa... :'(
No eipä muuta. :)

Piber

• Sopuli
  • Jäsen
  • yuubervärkki
« Vastaus #57 : 01.06.2007 klo 16:55:40 »
Tästä voisi varmaankin tehdä oman ketjunsa, mutta kun asiani liittyy Lättäänkin, ilmoitan sen tänne:

Kesäloman alkaessa minä ja veljeni alamme piirustamaan sarjista n. 24/7, jotta saisimme kaikki rästihommat tehtyä. On siinä muutakin työtä kuin tämä Lättä, mutta se on iso osa. Tavoitteena on kai heinäkuun alkuun mennessä saada työt tehtyä, tulee muuten tiukka aikataulu... :P

Tässä samassa voisi kysyä kai, että voisiko vaikka joku valvoja tehdä tänne äänestyksen (tai miten minä sen tekisin) aiheesta Kuinka moni tilaisi Lätän 1. osan lehtenä? Kustannuksissa pyrittäisiin mahdollisimman halvaksi tekemään kaikki. Toivomme Lättää levitykseen, emme massoittain rahaa vain itsellemme. Jos ei kukaan lehteä halua, laitetaan se nettiin. Mutta siinä murentuu sata unelmaa... :'(
No eipä muuta. :)
Minä tilaan. Tilaan heti kun vain teet.
Tuleeko mustavalkoisena?

Ps. Samat kesäsuunitelmat minullakin. ;)

Lättä

• Innostunut sonni
  • Jäsen
« Vastaus #58 : 01.06.2007 klo 17:11:19 »
Minä tilaan. Tilaan heti kun vain teet.
Tuleeko mustavalkoisena?

Ps. Samat kesäsuunitelmat minullakin. ;)
Hyvä, niin sitä pitää.
 Ja sitten väreistä: Riippuu lukijoiden toiveista. Dix varmaankin auttaa värityksessä porukan toivoessa väriä pintaan. Se tosin näkyy sitten kaiketi hinnassakin jonkin verran.

Lättä

• Innostunut sonni
  • Jäsen
« Vastaus #59 : 30.07.2007 klo 17:29:51 »
Iloisesti paljastan, että koko sarjakuva on nyt kuvitettu. Tussaus puuttuu, mutta suurella työntekijäin määrällä se on nopeasti hoidettu. Julkaisumuoto kiehtoo vielä - en ole varma, miten tämä julkaistaan.