Author Topic: Suomessa julkaistut Hämähäkkimies-/Spider-Man-tarinat (ei spoilereita)  (Read 34167 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jarkko Sikiö

• Valvoja
Ja jo pelkkä hämisvaisto tekee hänestä korvaamattoman.

Hyviä ja täysin valideja pointteja, mutta kun ottaa huomioon, että käytännössä rooli määräytyy sen mukaan, miten käsikirjoittaja - ja viimekädessä kenties Quesada - tahtoo, ei kaikki ole selvää. Mutta tietenkin Hämis on oikeassa maailmassa Marvelin hahmoista sieltä suosituimmasta päästä.

Rac

• Jäsen
Spiderman seikkailee 2 kioskeilla tänään. Mukana puhallettava Thorin Vasara!!
hih-hei.

Vaini. Jäi ygönenki ostamata. Ei kyllä tainnut menettää mitään.

Mulla ei vieläkään ole sitä Jysäystä missä on Vincent ja van Gogh kannessa.  :(

Mulla taitaa olla kaksi. Tahotko?
"Excuse me. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?" -Batman

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
Vaini. Jäi ygönenki ostamata. Ei kyllä tainnut menettää mitään.

Mutta jos et osta kakkosta missaat Thorin vasaran! Puhallettavan!

Mulla taitaa olla kaksi. Tahotko?

Tahon. Laita vaiks yksityisviestillä mitä haluat vastineeksi. Vaihto johonkin tms.

Mikael Mäkinen

• maziwapp
  • Valvoja
  • Ostapa kuule sarjakuvaa.
Mutta jos et osta kakkosta missaat Thorin vasaran! Puhallettavan!

Lehti oli täyttä sontaa, jos suoraan sanon, mutta se vasara oli upea! Mahtavaa käsityötä! Vasara sopii täydellisesti käteen. Saiko moni muukin sen muuten ylös? Minä ainakin sain, joten olen sen arvoinen.

kaltsu

• Jäsen
Mahtavaa käsityötä!

Juu kyllä ne kehitysmaiden pikkulapset ovat näppäriä käsistään.

Curtvile

• Ylläpitäjä
Juu kyllä ne kehitysmaiden pikkulapset ovat näppäriä käsistään.

Lasketaanko Kiina kehitysmaaksi?
Muistaakseni siinä pussukassa luki Made in China. Thorin vasarasta on iloa paitsi sarjakuvaharrastajille, myös viisivuotiaille.
muutenkin kuin tuomalla ruokaa perheen pöytään...

Pelolla ajattelen seuraavan numeron Ultracoolia Vesipeliä....
Kävikö kukaan muuten Linnanmäeltä hakemassa ilmaislehtiä?
Näin pysyäksemme aiheessa itketetään lapsia Hämähäkkimiehellä.

JackOf<3's

• -
  • Jäsen
  • -
Thorin vasara oli kyllä niin kuuminta hottia, että pakkohan se Spiderman seikkailee tjsp. lehti oli ostaa!

Olen jo useaan otteeseen piessyt äitiäni & siskoani tuolla vasaralla, mutta en ole Asgardin prinssin voimia vielä saanut omakseni...En taida sittenkään olla voimien arvoinen.  :-[ Noh, mutta pamputtaminen on ainakin ollut mukavaa!  ;D
-

V3§a V1tikain3n

• Jäsen
  • kersanttinapalm.com/
Nuhis iski, olen sairaslomalla ja ehdin hyvin lukea ja ruotia pari lehteä, pari albumia tai pari hyllyä. Mutta mielellään vain hyvin kevyttä luettavaa.

(click to show/hide)

Perhana, toivottavasti Salattu Sota ja DC-spessu ei saa kiehumaan, muuten menee kuumemittari rikki.
« Last Edit: 24.08.2006 klo 21:10:42 by Ve§a V1tikainen »

Lurker

• Valvoja
Onko kukaan huomannut, mitä kaikkea tavaraa Peterin löytämässä salakomerossa oli  lehdessä Ultimate Spider-man, Mega 6/2004? Ainakin muuan Charles Foster Kanen kelkka ja sauva, joka voisi olla vaikka Arabian Lawrencen marsalkansauva...

Curtvile

• Ylläpitäjä
Paitsi Spiderman 9/2006 tänään tuli myös junioriversio Spiderman seikkailee 3/2006.
Vesipelipä hyvinkin.

Ja jos joku tahtoo jo siirtyä the Other-tarinaan syvällisemmin suosittelen ruotsin egmontin spidermania.
Siis myös kipareilla sisältäen suominron 10/2006 på den andra hemska.

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
Hiphei, ainakin minun vesipelini toimi! Tosin en olisi ikinä keksinyt miten se toimii ellei olisi ollut fiksumpaa sukupuolta neuvomassa. Sinnehän piti tosiaan laittaa... vettä.

Aikuisten Hämiksessä on siis taas tulossa joku supertarina, Toinen. No ei se mitään, tokko se ainakaan huonompi on kuin tämä Hydra-hassuttelu. En voi ymmärtää miten Hämis voi olla niin tyhmä ettei
(click to show/hide)

DotC

• Eskapisti
  • Jäsen
Hiphei, ainakin minun vesipelini toimi! Tosin en olisi ikinä keksinyt miten se toimii ellei olisi ollut fiksumpaa sukupuolta neuvomassa. Sinnehän piti tosiaan laittaa... vettä.

Minä onnistuin keksimään sen ihan itse, mutta se ei paljoa lohduta, kun nappulaa painaessa toinen nappula vuotaa vettä ulos. Thorin vasarassakin on jo sauma auennut sen verran, että ilma ei pysy sisällä. Kiekkopyssy tms. sentään toimii, mutta, no, se on ...muovinen rimpula joka sinkoaa muovisia kiekkoja parin metrin päähän. (ja sen toimintaperiaatteen selvittämisessä oikeasti kesti hetki)

Mahtaavatko oikeat lapset innostua leluista jotka ovat valmiiksi rikki tai vähintäänkin hajoavat vähällä käsittelyllä? Kaatuuko Spider-Man seikkailee myyntivalttinsa pettämiseen? (koska ei se ainakaan sarjakuvasisällöllään voi myydä)

Rac

• Jäsen
Mahtaavatko oikeat lapset innostua leluista jotka ovat valmiiksi rikki tai vähintäänkin hajoavat vähällä käsittelyllä? Kaatuuko Spider-Man seikkailee myyntivalttinsa pettämiseen? (koska ei se ainakaan sarjakuvasisällöllään voi myydä)

Lapset ovat joko unohtaneet tai hävittäneet edelliset lelut uuden numeron ilmestyessä. Nythän tätä voi muuten tilatakin. Mitenkäs posti turmelee lelut?
"Excuse me. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?" -Batman

Curtvile

• Ylläpitäjä

eroava mielipide.
Allekirjoittaneen oma viisivuotias poika on ollut huomattavasti vähemmän kiinnostunut oheisleluista kuin tuntemani äänestysiän ylittäneet yksilöt...
Myyntivaltti on Spiderman, joka vetoaa vankasti nuoriin lukijoihin.

Other-toinen on muistaakseni 10-12-osainen (amerikk. julkaisuissa) joten sen parissa kuljemme ensi vuoteen perushämähäkkihenkilön sivuilla.
Suomi-versiossahan on kaksi jenkkilehteä.

J-Viilee

• Jäsen
  • Painajaismaista!
Vesipeli olikin aika kiperä kun keksii vain "säännöt".  :D
Minä pelasin juuri vartin verran ennenkuin läpäisin siten että vasempaan piikkin neljä sinistä ja kolme lilaa,oikeaan piikkiin kaksi keltaista, kaksi punaista ja kaksi vihreää, järjestyksessä tietenkin.
Luultavasti värit vaihtelee eri malleissa.

Kaikkea se tylsyys teettää.. eiku pelaamaan.

Tilulilulii.