Esitelmän tekemisen idea lienee siinä, että opettelet ITSE hankkimaan tietoa. Jos täällä joku olisi latonut sulle faktat ja sä olisit copypastannut ne esitelmääsi , niin eihän se silloin olisi SUN esitelmä, vaan tässä tapauksessa Vesa K:n.
Ääää... kovaa vauhtia keski-ikäistyvät kalkkikset vaan itkevät, kun meidän kouluaikana ei ollut internetiä! Eikös se perinteinen esitelmän tekotapa kuitenkin ollut, että etsittiin hakusana tietosanakirjasta ja muutettiin sitten siitä pari sanaa? Oliko siinä nyt sitten KUITENKAAN niin hirveästi enempää työtä kuin Googleen - tai vaikkapa tänne Kvaakiin näpyttelemisessä?

(Ehkä jos se oli iso tietosanakirja ja ylhäällä hyllyssä).
Kävi muuten VesaK joskus meidänkin koulussa sarjakuvista puhumassa, mutta muistaakseni sillä oli silloin kyllä luotettavampaa kerrottavaa kuin täällä...

Vai ehkä minä vain olin silloin vielä niin nuori ja herkässä iässä, että uskoin kaiken? Vaikka kyseessä olikin vain kasa kavalia valheita, jotka ovat syövyttäneet altiin mieleni perustuksia siitä lähtien?? Aaaaargh!!
Oli miten oli, niin minä kyllä taisin silloin itse joka tapauksessa olla semmoinen sietämättömän tietäväinen eturivin nappisilmä joka tavan takaa huuteli jotain omiaan väliin... (Öööh - enkä ole tainnut niin hirveästi siitä muuttuakaan). Pahoitteluni, Vesa.
Joka tapauksessa Joonas on kyllä oikealla asialla: ihan oikein se on nykynuorisollekin kuulla välillä hyvää sanaa länsimaisesta lastensarjakuvasta. Go get them! Franquin rules!!