Hei!
Piirsin muutama vuosi sitten sarjakuvia SavonSanomille ja pari vuotta sitten silloisen ainejärjestöni lehteen. Tekisi taas mieli aloittaa rustaaminen, mutta tahtoisin huippuhahmot ja huipputarinan. Yksin tuntee olevansa aina armottoman itsekritiikin kurimuksessa ja olisi kiva pystyä tuulettamaan ajatuksiaan. Kärsimättömänä luonteena olen aina tykännyt lähteä liikkelle suoraan kuvakäsikirjoituksesta, mutta jos tällä kertaa saisi jotain pidemmälle harkittua ja työstettyä lähtökohtaa. Löytyisikö ketään, jonka kanssa voisi ideoida tai joka suorastaan ideoisi puolestani? Tavoitteena olisi tarjota valmista tuotosta julkaistavaksi, eli sovitaan aivan alkuvaiheessa, miten palkkiot jaetaan jne. Jos työmäärän jakautuminen keskellä matkaa oleellisesti muuttuu (jos sellainen käytännössä on mahdollista, nyt kun uudelleen mietin, mutta anyway), niin jaetaan rahat uudelleen.
Valitettavasti netissä ei ole mitään piirtämääni ja hankala on sanoin kuvata tyyliä, mutta... jonkin verran on mangavaikutteita. Paljon mustaa ( niin kuin Sin Cityssa). Käytän mielelläni rasteria. Olen piirtänyt aina ihmishahmoja, en esim. puhuvia eläimiä. Laitan etanapostilla tulemaan kopioita jutuistani, kun niitä pyytää.
Tarinan kannalta minua miellyttävät esim. Corto Maltese, Sokalin Ankardo, Munoz. Sekä monet humoristiset aina Dilbertista Pikoon ja Fantasioon, mutta ei juututa nyt liiaksi esikuviin. Jos jolla kulla on hyvät hahmot ja juoni, voi ilmoittautua minulle. Rakenne ja pituus on auki.
Kati
cosette70100(at)yahoo.com