Heh, onhan noita tapahtunut.
Pari vuotta sitten oltiin perheen ja serkkujen kanssa (vappuna) siinä Havis Amandan vieressä, (mikä sen aukion nimi nyt onkaan), anyway:
Joku meistä jonotti jäätelöjä siitä kiskalta, sairas helle kun oli niin jonoa oli ihan kiitettävästi, Mantan juurella siinä soitteli joku etninen bändi. Jotain ränttätänttä musiikkia, josta en oikein pitänyt. Odottelin faijan kanssa kioskin nurkalla muita ja yht´äkkiä aukion läpi rynnii joku tutun näköinen kaveri ja faijani ja minun välistä astuen faijani varpaille. Kysäisin faijalta:"oliko tuo kuka luulen?"
Ja kyllä, Aaltosen Remuhan se isäni varpaille talloi.
Hassu juttu vaikak tuskin siitä , mitään apua on. kerroinpa kumminkin.
Ja Alice Cooperin keikalla kun Lissu viimeksi suomessa oli, tuli katsomon laidalle yksi kaveri nojailemaan ilman rihman kiertämää. Siinä seurasi keikka parin biisin ajan ja sittentuli järkkärit koputtamaan olka päälle että "laitappas nyt mies vaatteet päällesi."
kaveri siinä vain tyynen rauhallisesti seurasi keikkaa, oli vain vähän hiki tullut.
Ja Blackmore´s Nightin vime helsingin keikalle oli lämppärinä itse Dave "Isokynä" Lindholm.
Ukko soitteli omia rallejaan jonkun aikaa mutta yhtäkkiä rupesi soittamaan Smoke On The Waterin introa, kun oli vähän aikaa äijä soittanut niin lopetti kesken ja sanoi Andy McCoy tyylisesti sammaltaen:"Ai niin, enhän mä voi tätä soittaa, tää on Ritchien biisi".
Sanomattakin on selvää ettei Isokynä aivan selvänä ollut...

Rock!!