Jep jep! Axuzkin vois vihdoin lähettää näytille yhden tekemänsä kuvan, vaikka tällain digipokkarilla otettuna. Kait lähipiiristäsi sellainen löytyy. Kiinnostaa meinaan oikein tosissaan, et mitä sä väkerrät. Sen verran on tullut keskusteltua...
Ja jos ei oo paikkaa mihin kuva laittaa niin e-mailina mulle ja mä voin pitää mun servulla. Miten olis?
En yleensä edes vilkaise näitä säikeitä, kun ei oo mulle kovinkaan ajankohtainen aihe just ny tää tällainen, mut hyvä että vilkaisin ajankulukseni. Muuten olisi jääny tuokin mulle osoitettu juttu näkemättä.
Lähipiiristä kyllä löytyy, mut jos jotain tänne laitan, en kyllä ala häsläileen minkään digikameran kanssa, koska lähipiiristä löytyy yhtä lailla myös skannereita. Ja kyllä mulla sen verran lämpimät suhteet on monien sanomalehtien kanssa, että luultavasti ne skannais mulle muutaman kuvan ihan mielellään jollekin CD:lle. Tai sitten ennemmin, jos kuvia täytyy alkaa ottaa, otan ne kyllä sitten mun järjestelmärungoilla diafilmille. Näistä sanomalehtien toimituksista kun löytyy nykyisin jokaisesta myös diaskanneri...
Ja kyllä se laatu on parempi sillai tehtynä tai paperista suoraan skannattuna ja siirrettynä kuin digikameralla (joista yksikään ei ole oma, vaikka jatkuvasti joudun niiden omistajia näiden vempainten käytössä opastamaankin...) nopeasti näpätty kuvan tapanen räveltäminen. Mun naapuri on joku tietotekniikan alan pikkuyritystä pyörittelevä tietsikkahullu. Aattelin, et sillä saattais olla tarvittavaa tekniikkaa tarjolla. Nyt tuliski vastapalvelukselle kysyntää, kun tuossa menneenä ystävänpäivänä tein sille hääkortin jonkun sen kaiffan häihin. Sekun tiesi, että kuvitan ja piirrän sarjakuvia ja sillai, ni tuli nöyrästi pyytämään... Pitääpi neuvotella.
Lupaan pistää nyt näin alkajaisiks ainakin yhden kuvan kriittisten silmienne eteen tulevan maaliskuun aikana! Ehkä laitan pari muutakin. Katsotaan... Varmaan joudun sen/ne laittaan sinne Hazardin sivulle väliaikasesti, kun ei mulla ole kotisivua (ehkä siks, ettei mulla ole mitään jaettavaa maailman kanssa...

) eikä hirveästi aikaa edes tehdä sellaista ainakaan tulevina lähikuukausina...
Haluatteko sen/ne värillisenä vai ilman? Paineet kyllä nousee, kun on tässä tullu jo kuukausia turistua kaikenlaista ja mitään en oo koskaan näyttäny. Ainakaan todellisia kynsiäni. Tosin mulla, kuten mun kihlatullakin on melko neuroottinen kynsienpureskelusyndrooma, joten ei niissä ole paljoakaan näytettävää...
Ootelkaa vielä hetki...

PS. Hazart... olen... sanotaan nyt 80 % varmuudella tulossa maaliskuun loppupuolella Turkuun. Vois kenties törmäillä? Mielelläni näkisin, millaisen fellown kanssa olen saanut jakaa verraten kiehtovia keskusteluja ja ajatustenvaihtoja täällä Kvaakin puolella...

Miten ois?