"Vain muutaman vuoden päästä maailma on jo muuttumassa - tavalla jollaista et ole ennen nähnyt; tämä nettisarjakuva tarjoaa toimintaa ja seikkailua jännittävässä lähitulevaisuuteen sijoittuvassa tarinassa täynnä uhkaa, kapinaa ja romansseja."
Täällä voitte lukea uusinta nettisarjakuvaani
Särkynyttä peiliä.
EDIT: linkki johtaa englanninkieliseen versioon, koska suomenkielinen on otettu alas toistaiseksi kunnes minulla on aikaa keskittyä siihen.
Tarinan käsikirjoituksesta vastaa
Elanor Cooper, itse vain piirrän ja väritän tarinaa sitä mukaa kun uusia käsikirjoitusliuskoja minulle suodaan. Uutta sarjakuvaa syntyy siis kaksi sivua viikossa. Englanninkielinen versio päivittyy maanantaisin, suomenkielinen aina kunhan saan käännettyä. Ranskaksikin tarinaa voi lukea (linkki pääsivulla). Eräs nimimerkki "Wood" on ystävällisesti ja vaivaa säästämättä kääntänyt edellistä nettisarjakuvaani
"Kahden maailman välissä" ranskaksi ja nyt myös alkaa kääntämään Särkynyttä peiliä. Muun sivuston suomentaminen on vielä työn alla.
Tämä on tarkoitus julkaista printtinä joskus, joten arkki on kääntynyt KMV:n vaaka-arkista pystyarkiksi. Lukekaa ja kertokaa mitä pidätte.