Kirjoittaja Aihe: Särkynyt peili / The Broken Mirror  (Luettu 4596 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

JJ Naas

• Toikkarointia lammashaassa
  • Jäsen
Särkynyt peili / The Broken Mirror
« : 18.10.2006 klo 23:02:02 »
"Vain muutaman vuoden päästä maailma on jo muuttumassa - tavalla jollaista et ole ennen nähnyt; tämä nettisarjakuva tarjoaa toimintaa ja seikkailua jännittävässä lähitulevaisuuteen sijoittuvassa tarinassa täynnä uhkaa, kapinaa ja romansseja."

Täällä voitte lukea uusinta nettisarjakuvaani Särkynyttä peiliä.

EDIT: linkki johtaa englanninkieliseen versioon, koska suomenkielinen on otettu alas toistaiseksi kunnes minulla on aikaa keskittyä siihen.

Tarinan käsikirjoituksesta vastaa Elanor Cooper, itse vain piirrän ja väritän tarinaa sitä mukaa kun uusia käsikirjoitusliuskoja minulle suodaan. Uutta sarjakuvaa syntyy siis kaksi sivua viikossa. Englanninkielinen versio päivittyy maanantaisin, suomenkielinen aina kunhan saan käännettyä. Ranskaksikin tarinaa voi lukea (linkki pääsivulla). Eräs nimimerkki "Wood" on ystävällisesti ja vaivaa säästämättä kääntänyt edellistä nettisarjakuvaani "Kahden maailman välissä" ranskaksi ja nyt myös alkaa kääntämään Särkynyttä peiliä. Muun sivuston suomentaminen on vielä työn alla.

Tämä on tarkoitus julkaista printtinä joskus, joten arkki on kääntynyt KMV:n vaaka-arkista pystyarkiksi. Lukekaa ja kertokaa mitä pidätte. :)
« Viimeksi muokattu: 05.04.2007 klo 12:18:56 kirjoittanut JJ Naas »

MarkZero

• Jäsen
Re: Särkynyt peili - uusi nettisarjikseni
« Vastaus #1 : 18.10.2006 klo 23:34:43 »
JJ Nääs ja E. Cooper. Hurray!

refu

• Jäsen
« Vastaus #2 : 19.10.2006 klo 00:22:23 »
Oijoi! Nyt jäi jännittämään tuo sarja. Mikä se papru oli?
Tai no, haluan lukea itse  ;)
Todella hyvältä vaikutti nuo 11 ekaa sivua! Piirrosjälki sopi loistavasti todella hyvään tekstiin.

tertsi

• Vieras
« Vastaus #3 : 19.10.2006 klo 00:38:30 »
Todella hyvältä vaikutti nuo 11 ekaa sivua! Piirrosjälki sopi loistavasti todella hyvään tekstiin.
Siis mitä?

Mä en löytänyt yhtään sivua!

Mutta vesi kielellä odotellaan! Mahtavaa!

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #4 : 19.10.2006 klo 00:40:39 »
Tämä on tarkoitus julkaista printtinä joskus, joten arkki on kääntynyt KMV:n vaaka-arkista pystyarkiksi. Lukekaa ja kertokaa mitä pidätte. :)

Tähän mennessä pidän ja tuo tarkoitus julkaista myös printtinä oli positiivista.
Ei vielä ainakaan yhtä koukuttava kuin KMV tai Desert Rocks mutta menossa hyvää vauhtia samaan suuntaan.
Päähenkilön nimivalinta lienee tahallinen? Ainakin kaksikielisessä maassa osa löytänee uusia tasoja.

tertsi

• Vieras
« Vastaus #5 : 19.10.2006 klo 09:48:40 »

Mä en löytänyt yhtään sivua!

No, tänään löytyi nuo 11 sivua. Enkö eilen vain tajunnut kelata sivua alas päin?

Hyvältä näyttää. Oikein tunnelmallisia kuvia.
Tarinasta on paha mennä vielä sanomaan mitään.

« Viimeksi muokattu: 19.10.2006 klo 10:00:49 kirjoittanut tertsi »

JJ Naas

• Jäsen
« Vastaus #6 : 19.10.2006 klo 12:15:44 »
MarkZero: Yey! :)

Refu: kiitos. Piirrosjälki on tekniseltä toteutukseltaan ja yksityiskohtaisemmin työstettyä kuin KMV:ssä.

Tertsi: Ainoastaan El tietää mitä tarinassa tulee tapahtumaan, itse tiedän vain päälinjat.

Curtville: En itse edes ollut ajatellu päähenkilön nimeä ruotsinkielen kannalta ennen kuin mainitsit. Hmm..

JJ Naas

• Jäsen
Re: Särkynyt peili / The Broken Mirror
« Vastaus #7 : 05.04.2007 klo 12:18:38 »
Väliaikatietoja:  Englanninkielisen version tarina on edennyt jo sivuun 69. Suomenkielinen sivusto on alhaalla kunnes minulla on aikaa omistautua kääntämiselle ja kunhan löydän hyvän ääkkösillä varustetun sarjisfontin. Apurahaa ei tullut painatukseen, toissapäivänä tuli kirjekuori. Google Adsit sivustolla tahkoavat rahaa noin euron päivässä, lukijamäärä on noin 1500-2000 vierailijaa päivässä ( uniikkia IP:tä ).

Tarina kulkee melko syvissä vesissä tällä hetkellä; kuten joku shoutboxissa totesi, tätä ei ilman masennuslääkkeitä pysty lukemaan. ;)

Aiheeseen liittyvä englanninkielinen nettihaastatelma on kuunneltavissa: täällä

Anssi Rauhala

• Jäsen
  • Aces High!
« Vastaus #8 : 06.04.2007 klo 16:32:30 »
Väliaikatietoja:  Englanninkielisen version tarina on edennyt jo sivuun 69. ...
...
Tarina kulkee melko syvissä vesissä tällä hetkellä; kuten joku shoutboxissa totesi, tätä ei ilman masennuslääkkeitä pysty lukemaan. ;)

Olipa hyvä, että nähtiin ja muistini virkistyi tämän sarjan suhteen: en ollutkaan lukenut tuon ekan luvun jälkeen mitään. Nyt paikkasin sen puutteen. Kiitoksia.

Kässärissäkin on mielenkiintoista vuorottelua: juonen kuljetus henkilöiden pään sisältä ulkoisiin vuorovaikutuksiin ja päinvastoin antaa kivasti purtavaa pienille harmaille soluille. Odottelen lisää. Ja suosittelen tuttaville. EC&JJN rock!
"The ukulele army grows larger and larger, and soon we will dominate all media. Then you will all pay." (Jonathan Coulton)
http://anssirauhala.blogspot.com/

JJ Naas

• Jäsen
« Vastaus #9 : 06.04.2007 klo 22:34:47 »
Olipa hyvä, että nähtiin ja muistini virkistyi tämän sarjan suhteen: en ollutkaan lukenut tuon ekan luvun jälkeen mitään. Nyt paikkasin sen puutteen. Kiitoksia.

Kässärissäkin on mielenkiintoista vuorottelua: juonen kuljetus henkilöiden pään sisältä ulkoisiin vuorovaikutuksiin ja päinvastoin antaa kivasti purtavaa pienille harmaille soluille. Odottelen lisää. Ja suosittelen tuttaville. EC&JJN rock!

Kiitos. :) Tarinan juoni on ollut muutamia puuttuvia kappaleita lukuunottamatta kirjoitettuna valmiiksi romaanimuodossa jo kauan.  Yksityiskohtia ja nyansseja ja piilomerkityksiä ja hahmokehitystä on viilattu kauan ja huolella, joten juoni ei ole sellaista hakuammuntaa kuin aiemmissa pidemmissä omissa sarjakuvissani (Desert Rocks, Kahden maailman välissä) ,  joissa en vielä piirtopäivänä välttämättä tienyt, mitä seuraavaksi tapahtuu. ;)