Kirjoittaja Aihe: Helsingin sarjakuvaväen kahvilatapaamiset klo 18-20  (Luettu 138683 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Nina_Mutik

• Jäsen
  • http://ninamutik.sarjakuvablogit.com/
Vs: Helsingin sarjakuvaväen kahvilatapaamiset klo 18-20
« Vastaus #435 : 24.02.2010 klo 23:00:12 »
Milloin on seuraava tapaaminen? Parittomina viikkoina Manga Cafessa? Minä viikonpäivänä? Mulla on yks strippi-idea, jonka haluaisin tuoda saamaan kommentteja näin kehittelyvaiheessa. (sarjakuva, ei eksoottinen tanssi) Onko niitä oluellisia myöhempään jatkuvia tapaamisia vielä Helsingissä? Milloin?

Jarmo

• tyhmä nilkki
  • Jäsen
  • Varokaa metaforista deformaatiota.
« Vastaus #436 : 24.02.2010 klo 23:34:09 »
Milloin on seuraava tapaaminen? Parittomina viikkoina Manga Cafessa? Minä viikonpäivänä? Mulla on yks strippi-idea, jonka haluaisin tuoda saamaan kommentteja näin kehittelyvaiheessa. (sarjakuva, ei eksoottinen tanssi)

Et ehkä aavistakaan miten oleellinen tuo täsmennys oli.
Mutta siis torstaina, parittomina viikkoina, Manga Cafessa.

Lainaus
Onko niitä oluellisia myöhempään jatkuvia tapaamisia vielä Helsingissä? Milloin?

Niinkuin tuosta toisesta sarjakuvatapaamisten ketjusta "Helsingin sarjakuvatapaamiset Milenkassa klo 19-valomerkki" voisi päätelläkin, Helsingin sarjakuvatapaamiset tapahtuvat Milenkassa (Haapaniemenkatu 3-5, 00530 Helsinki) parillisten viikkojen torstaina noin klo 19 alkaen.

JussiP

• Jäsen
  • Muutoksen tuulipuvut
« Vastaus #437 : 13.05.2010 klo 02:00:39 »
Nettisivujen mukaan Mankka kafe ei ole huomenna auki. Miten pärjäämme?
Jos haluat masentua tai vahingoniloistua, lue Ilman naista.

JJ Naas

• Toikkarointia lammashaassa
  • Jäsen
« Vastaus #438 : 13.05.2010 klo 12:26:11 »
Belgeen?

Rami Rautkorpi

• Has been
  • Jäsen
« Vastaus #439 : 13.05.2010 klo 17:23:34 »
Ei näytä ihan kahvilalta.

Vaihtoehtoisen paikan hakemisen sijasta taidan itse vain mennä suoraan scifimafiaan, hieman normaalia aikaisemmin.
"Vaikka onhan joukossa Anssi Rauhalaa ja Rami Rautkorpea, jotka ovat paremmasta päästä verrattuina tekijöihin, joiden taso olisi jokin aika sitten supistunut omakustanteisiin ja sarjakuvaseurojen julkaisuihin." -- Kari T. Leppänen (https://tinyurl.com/ycbb3cw2)

JJ Naas

• Jäsen
« Vastaus #440 : 13.05.2010 klo 17:28:36 »
Vaihtoehtoisen paikan hakemisen sijasta taidan itse vain mennä suoraan scifimafiaan, hieman normaalia aikaisemmin.

Ok, sinne suoraan siis.

Rami Rautkorpi

• Has been
  • Jäsen
« Vastaus #441 : 05.08.2010 klo 18:22:09 »
Onko nämä nyt siirretty Arabian Manga Cafeeseen vai miksi minä istun täällä ihan yksin?
"Vaikka onhan joukossa Anssi Rauhalaa ja Rami Rautkorpea, jotka ovat paremmasta päästä verrattuina tekijöihin, joiden taso olisi jokin aika sitten supistunut omakustanteisiin ja sarjakuvaseurojen julkaisuihin." -- Kari T. Leppänen (https://tinyurl.com/ycbb3cw2)

JJ Naas

• Jäsen
« Vastaus #442 : 05.08.2010 klo 18:44:01 »
Minä olen nyt Waasas, viime kerralla kaksi viikkoa sitten ainoastaan minä ja Jarmo oltiin vakionaamoista paikalla, vaikka tosin harvemmin nähdyt Orjan May ja Bats olivat paikalla myös.

Tero Mäntylä

• Peliohjelmoija?
  • Jäsen
« Vastaus #443 : 16.09.2010 klo 14:56:26 »
Mikäli oikein laskeskelin niin tänään olisi kahvilatapaaminen. Pitääkö paikkansa?

Rami Rautkorpi

• Has been
  • Jäsen
« Vastaus #444 : 16.09.2010 klo 16:56:13 »
Mikäli oikein laskeskelin niin tänään olisi kahvilatapaaminen. Pitääkö paikkansa?

Pitää paikkansa. Olisi ehkä pitänyt nostaa tätä esille jo aikaisemmin viikolla. Oli nimittäin festareilla parinkin ihmisen kanssa puhetta näistä tapaamisista. Toivottavasti mahdollisimman moni muistaa tulla.

Tai ehkä nyt ei kuitenkaan mahdollisimman moni. Ettei tule ahdasta.

Jukka Koivusaari

• Jäsen
« Vastaus #445 : 16.09.2010 klo 23:05:37 »
Tuli vähän ahdasta.

Mahduimme kuitenkin analysoimaan dragon ball 1 :n 
----  https://huuskamuikkula.blogspot.com/

bats

• Jäsen
« Vastaus #446 : 19.09.2010 klo 13:38:43 »
Bats, tämä myyttinen yön sankari, aikoo tulla paikalle ensi torstaina. Mutta onko seuraava tapaaminen kahvilassa vai ravintolassa?
"He ovat yhdistelleet eri lajeja ja luoneet hengittävää, sosiaalista norsun paskaa, jonka geeneistä on hyötyä ihan käytännössä."

- Jari Tapani Peltonen

Rami Rautkorpi

• Has been
  • Jäsen
« Vastaus #447 : 19.09.2010 klo 14:24:11 »
Mutta onko seuraava tapaaminen kahvilassa vai ravintolassa?

Ravintolassa.

bats

• Jäsen
« Vastaus #448 : 19.09.2010 klo 15:08:18 »
Okei. Kappas, nyt löysin tuon ravintolatapaaminen-ketjunkin, mistä sainkin tarvitsemani informaation.
"He ovat yhdistelleet eri lajeja ja luoneet hengittävää, sosiaalista norsun paskaa, jonka geeneistä on hyötyä ihan käytännössä."

- Jari Tapani Peltonen

OM

• Jäsen
« Vastaus #449 : 19.09.2010 klo 18:48:30 »

Minun täytyy nyt todeta vaikkapa ihan piruuttani  >:D, että ne kahvila-tapaamiset joissa olen ollut ovat olleet puuduttavia. Tämä johtuu siitä, että paikalla on ollut vain 1-3 ihmistä, joista suurin osa tuppi-suita. Toisin sanoen ihmisiä, jotka eivät osaa keskustella ja avata suutaan itse. Koko ajan pitäisi olla itse äänessä ja puhua itsensä kanssa. Taidan siirtyä noihin ravintola tapaamisiin ja jättää kuivat kahvila-tapaamiset niille, jotka osaavat olla hiljaa. :laugh: