Muuten, miten se tarinan (yhdys sana) kerronta on edellisiä osia parempi jos kyseessä on ensimmäinen osa?
Tämä Teräskäsine on periaatteessa jo seitsemäs osa.
Aloitin piirtämään ensimmäistä Teräskäsistä jo vuonna 2004,mutta en ollut tyytyväinen siihen.Siispä aloitin koko homman uudelleen alusta,mutta vieläkään en ollut tyytyväinen vaan aloitin jälleen uudemman kerran alusta.Tämä osa oli nyt kolmas (toivottavasti myös viiimeinen) kerta kun alotin koko homman alusta.
Aloitan tekemään sarjakuvaani liityvä sivuja tässä jossain lähikuukausien aikana,jos meillä koulussa tulee nettisivujen tekemiseen liittyviä opintoja.Kuva näytteitä saatan ehkä laittaa tähän ketjuun.
Itse olen aikamoinen kriitikko ja suhtaudun omiin töihini hyvin kriittisesti,kuten ehkä monien pitäisikin hieman suhtautua aina omiin töihinsä,niin tietää mitä parantaa.Minulla on vielä paljon opittavaa kuten meillä jokaisella.Huomasin tuossa eilen kun aloitin kopioimaan Mustanaamiota,kuinka monissa asioissa minulla onkin vielä parantelemista.Sen huomaan aina,kun yrittää jäljentää huippu piirtäjien töitä.