Kirjoittaja Aihe: Metamanga  (Luettu 2122 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Reima Mäkinen

• Jäsen
Metamanga
« : 27.09.2006 klo 21:48:02 »
Kaipaisin risuja ja muuta piiskaa Metamanga -läpsykästä. Hommaa olisi ehkä tarkoitus jatkaa jos yleisö kokee sen mielekkääksi.

(Muutamia noita läsyjä on jo levinnyt maailmalle. Ilmoitus löytyy täältä, mutta kerrottakoon nyt tässäkin että multa sitä saa.)
"Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true." Homer Simpson

keijoahlqvist

• Sarjakuvaneuvos
  • Jäsen
  • -
Re: Metamanga
« Vastaus #1 : 01.10.2006 klo 22:56:54 »
Kaikki uusi on kivaa, kunhan sen malttaa katsoa perille.

Ensin en osannut lukea otsikkoa eikä kansikuvakaan viitannut aiheeseen vaan parrankasvuun. Kun hyppäsin otsikkolehden yli suoraan tarinaan, putosin kärryiltä joille pääsin takaisin vasta kun valkeni että tämä on mangatietoutta. Ja puhekuplatietoutta.

Luulen että tämä toimisi paremmin A5-kokoisena? Kuvia olisi kivempi lukea vähän isompana.

Pidän ideasta. Onko tulossa lisää etymologiaa?

tertsi

• Vieras
« Vastaus #2 : 02.10.2006 klo 00:11:50 »
"Juu, kritiikkiä olisi kiva saada."

Kansi näytti kivalta, mutta siitä ei kovin helpolla saanut selvää. Aluksi mä luulin, että siinä on jotain kasveja.

Itse sarjakuva oli helppolukuinen. Vaikka se sisälsi paljon faktaa, sen jaksoi lukea vaivattomasti loppuun. Pieni koko varmaan oli myös yksi syy helppolukuisuuteen. Kuvakerronta eteni loogisesti.

Grafiikka oli hieman vaisua, semmoista harmaan oloista.

Kaltaiselleni  mangasta mitään tietämättömälle lehti sisälsi aimo annoksen ihan uutta asiaa.

Tämmöisiä muistikuvia mulla on, lehti ei ole nyt käsillä.
« Viimeksi muokattu: 02.10.2006 klo 00:19:33 kirjoittanut tertsi »

Reima Mäkinen

• Jäsen
« Vastaus #3 : 07.10.2006 klo 10:05:11 »
Pidän ideasta. Onko tulossa lisää etymologiaa?
Jaa mitä?

Oli tästä suunnitteilla tehdä vähän laajempikin juttu. Saa nähdä nyt. Ajattelin kuitenkin odottaa lukijoiden kommentteja ja niitä odotellessahan tässä aika mukavasti kuluukin. Eihän sitä tiedä että onko tämän tyyppiselle lähestymiselle/aiheelle mitään saumaa, ellei vähän tutkaile.
Enste pitää myös katsoa mitä McCloud on tajunnut sitten edellisen kirjansa.
"Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true." Homer Simpson