Haa! Kun huhusta ärähdettiin, niin menikin sitten keskustelu täysin aiheen ulkopuolelle.
Ammutaan edelleen siltä juorulta sen verran siipiä alas, että se eksotiikannälkäisille Hesan tytsyille huhuillut juopunut herra ei ollut neitien itsensä veikkaama taho (joka ei siis osaa olla monessa paikassa yhtäaikaisesti), vaan ihan tavallinen juopunut tampesterilainen. Sori.
Höh. En kerinnyt lukemaan että mitä kaikkea täällä tuosta aiheesta kirjoiteltiin, olisi kiinnostanut kun itse olin se toinen tytsy

Kyllä se kirjastotalon edestä bongattu herra aika hyvin suoriutui sekä ranskan että englannin puhumisesta (varsinkin ranska sujui kuin natiivilta konsanaan). Kummaa. Ja kuvailtuani tyypin minulle sanottiin että kyllä se oli Achdé, enkä sitten kyseenalaistanut, ihmettelin vain.
Jäi muuten vähän hämäräksi, mitä tuo järjestyssäännöissä mainittu "alkoholin vaikutuksen alaisena esiintyminen" oikeasti tarkoitti (eikö saanut olla humalassa, vai eikö saanut esiintyä yleisölle esim paneeleissa humalassa?). Ja oliko tuo säädös sen takia mukana, kun paikalle tulisi paljon nuorta väkeä mangan innoittamana. Helsingin festareilla tuommoista sääntöä ei ole tietääkseni ollut.
Edit: niin, tarkoituksenani oli tehdä vielä blogiini sarjakuva tuosta Achdé -jutusta, mutta nyt en taida uskaltaa