Mari, sä oot ainoa aikuinen jota voi aidosti kuvata termillä "lutunen"!
Aikuinen?

Mut hei olipas huippua nähdä sutkin ihan IRL!
Oli ihan mukavat festarit, sen verta olis ollut laadukasta tapahtumaa että olis toivonut sen kestävän kaks päivää. Sillon ois varmaan ehtinyt nähdäkin jotain (ehdin käydä katsomassa vain tuon yllämainitun hysteerisen "haastattelun"... Niin ja karikatyyri battlen näin kans!). Enkä edes ehtinyt ostaakaan oikeen mitään, tosin muutama hyvä vinkki jäi päälle, pitää tehdä vähän jälkiostoksia näin netin kautta...
Moni tuttu (ja vähän tuntemattomampi) jäi yllättäen näkemättä, mä oon vissiin sen verran hidas ihminen etten onnistu tekemään kaikkea yhdessä päivässä

Matti, missä sä olit? Olis ollu kiva nähdä sua!!
...Mutta sitten taas oli mahtavaa tutustua taas uusiin tyyppeihin ja nähdä niitä vanhoja ihania tuttuja joita mä nyt kerkesin nähdä.
Turun pojat on muuten ihkuja <3
Ja Mikolle kiitokset majapaikasta! Ei ollu enää aamulla niin paha krapula kun oli illalla kävellessä selvinny niin hyvin

Niin ja tietty Hillolle kiitokset ihanasta matkaseurasta, oot ihana, nähdään tällä viikolla viim. torstaina...
Mut jeba, onnistuneet festarit. Ens vuonna ehdottomasti uudestaan!
NIIN joo, se piti sanoa, että festareille oli hyvin onnistuttu hankkimaan kaikenlaista toimintaa. Tapahtumaa ja katsottavaa riitti niin underground-sarjisten ja pienlehtien ystäville kuin myös mainstream ja mangan harrastajille (tai näin ainakin musta näytti...). Kaikki oleskeli samoilla festareilla sulassa sovussa, pisteet siitä, niin se kuuluu ollakkin!!