J.T. Chance sanoi kyllä hienosti Ruudinsavu lehdestä. Olen aina arvostanut tuota lehteä. ja sanoisin, että sen antama informaatio villiin länteen liittyvistä teemoista, niin elokuvista, näyttelijöistä, sarjakuvista ja piirtäjistä, ja niin paljon muusta on kultaakin arvokkaampaa. Ruudinsavu on no 1 aivan omassa luokassa. Syvä toiveeni on ollut, olen tästä maininnut lehden päätoimittajallekkin, että voi kun saisi kaikki Ruudinsavu lehdissä ilmestyneen aineiston digitaalisena tallenteena, se vasta olisi jotakin. Mutta ymmärsin saamastani vastauksesta, ettei se ehkä ole mahdollista. Minulla ei ole tuota postausta enää tallessa. Mutta toivon edelleen, että joskus tuo aineisto kerättäisiin talteen, niin arvokas se tiedollisesti on.
Lehden kirjoittajat ovat käsitelleet kutakin teemaa mistä ovat kirjoittaneet hyvin monipuolisella tavalla ja käyttäneet luotettavaa lähdeaineistoa. Jokainen lännen ystävä on varmasti saanut näiden vuosien aikana lehdestä hienoja lukuelämyksiä.
Yritän aina jos vain löydän noita Ruudinsavu lehtiä napata niitä mukaan divareista, mutta niitä ei kovin paljoa liiku missään. Turun sarjakuvakaupasta löysin ja nappasin niitä mukaani. Sinne jäi vielä pieni nivaska. Niitä on todella vaikeaa löytää ainakaan divareista. Mutta varmaan joitakin numeroita viel saa tilattua lehden toimittajalta.