Juu, eihän tuosta ota tolkkua että kuka on tehnyt mitäkin. Ehkä Love on toiminut muusana? Hänen nimensä on kuitenkin kannessa yhdessä toisen kässääjän nimen edessä(?). Milkystä jäi sellainen kuva että hän on enämpi tuottaja, mutta toisaalta Loven ei kerrota varsinaisesti TEHNEEN mitään tämän projektin eteen, hän vain OLI ja toimi esim. jonkinlaisena Prinsessan esikuvana.
www.djmilky.com ei äkkiseltään kerro sen enempää. Piirtäjiäkin on kaksi. Hahmosuunnittelija ja tämä Kujiradou. Ehkä noi jenkit on vaan säätäneet ja teettäneet japsiparoilla kaiken työn. Mainitaanhan siinä, että kuvakässää on Milky hyväksynyt tms.
Barkele, olis pitäny kattoo Helmetistä, se tietää:
suunnittelu: Courtney Love & D. J. Milky ; taide: Misaho Kujiradou ; tarina: Misaho Kujiradou ja D. J. Milky Meikä menee sen mukaan mitä kannessa lukee

Eli ihan niin. Se tyttö on pantu hikoileen toi kasaan ja sitten Milky ja Love lypsää hillot.
Ainakin käännöksen alkuperäiskieli oli engl. hämärä vihje myönnän.
Mutta tähän uuteen kohteeseen ja vihjeeseen 3, että pääsen hetkeksi pois koneelta...
Olen pitänyt tekijän sarjoista koska hän käsittelee niissä vakavia (ja siten tärkeitä teemoja). Tässä mielessä myös tämä haettu albbu erottuu edukseen siitä hutusta mitä kioskilla yleensä on tarjolla. Hepun uudemmista sarjoista en sano mitään, sillä hänen kotisivunsa edustaa minulle sen sortin mongerrusta etten jaksa alkaa tulkata.EDIT: Löysin dokumentin joka välillisesti todistaa 2. vihjeeni paikkansapitävyyden, niin että siitä ette mua ihan heti narauta.