Onneksi olkoon voittajalle

... ja kiitoksia paljon kaikille kehuista, oon otettu. "kuinka nopeaa menee aika" kysymys oli tarkoitusella toistettu, sen vauhti kun riippuu aina siitä mistä asiasta on kysymys...
Voisin myös kommentoida muiden töitä:
Rovio Idea on hauska, tarinana ihan toimiva.. Piirrosjälki on tosiaan hieman karua, jonkinlainen varjostus/harmaasävyt olisi tuonnu ehkä jonkinlaista pehmennystä...?
Holle Piirrosjälki on täyttä laatua -niinkuin aina

Juonikin on hauska, mäkin ryhtyisin asiakkaaksi heti jos joku kauppais aikaa.. Harmaasävyt toimii mainiosti.
Adeleq Voitto ei mennyt huonoon paikkaa ollenkaan, mun lemppari ehdottomasti. Värit on erittäin kauniit ja idea hyvä. Comic sans aiheuttaa edelleen kylmiäväreitä, oon edelleen sitä mieltä että kannattaisi testata käsintekstausta... Siinäkin kehittyy kyllä, kunhan jaksaa harjoitella (tai niin mulle on kerrottu

)
Mika Aika perusvitsi... Piirrosjälki on kyllä ihan mukavaa, mustan- ja valkoisenpinnan käyttö on hallinnassa.
JanneT Hauska strippi, tykkään. Rastereiden (tms. pintojen) käyttö on aika mageeta.
Jukka Juonta en ihan tajunnut... piirrosjälki on kyllä komeeta. Varsinkin viimeinen kuva koirasta juoksemassa on ihku
ezuli Piirros oli ihan jees pelkistettyä... ehkä olis ollu parempi pitäytyä tuossa kulmikaassa tai sitten siinä pyöreässä piirrostavassa... Siis valita jompikumpi. Vitsi taas meni vähän ohi (mikä on itseasiassa mulle aika normaalia...)
KimmoK Hih, tää nauratti. Hyvä vitsi! Tekstiä oli ehkä vähän liikaa, Olisko voinnu kertoa enemmän kuvilla? Tai en tiedä, ehkä ei...?
Jees, oli kiva osallistua, pitääpäs tehdä niin toistekin... Ja todellakin pisteet arvonnasta