Kirjoittaja Aihe: Sarjishenkinen jalisturnaus HKI  (Luettu 15586 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hesko

• Jäsen
Re: Sarjishenkinen jalisturnaus HKI/Tali 12.8.06
« Vastaus #15 : 05.08.2006 klo 12:13:21 »
Ilmottaudun julkisen ihmiskaupan objektiksi;

Eli kumpi joukkue tarjoaa enemmän
hyväkuntoisesta ja väkivaltaisesta
"poliisipelaajasta". (Tarjouksen ei tarvitse olla
rahaa, vink vink).

Jos ei tule hyviä tarjouksia, tulen paikalle
jalkapallohuligaanina ja heittelen maalivahteja
tyhjillä kossupulloilla.

roju

• sarjispelle
  • Jäsen
« Vastaus #16 : 05.08.2006 klo 14:07:54 »
Hemmetti kun tua kenttä on tuolla jossain huitin kuusessa.

Ei se ny nin kaukan ol. Dösäl ehkä vartti keskustaan. Ja niit kulkee usein ja myöhään. Son kato noit pääkaupunkiseudun etuja, joukkoliikenne.

Jos muuttaisin maalle, mä varmaan löytyisin paikallisbussin pysäkiltä muumioituneena seuraavana keväänä. Mitenköhän siellä mummot pärjää? Ai niin, ne menee mustikkaan.
Muista poika, että tämän päivän kapinallinen on huomispäivän pieru.

Matti Veekamo

• Laiskapaska
  • Jäsen
  • Sarjismiäs
« Vastaus #17 : 05.08.2006 klo 16:25:09 »
Eli kumpi joukkue tarjoaa enemmän
hyväkuntoisesta ja väkivaltaisesta
"poliisipelaajasta". (Tarjouksen ei tarvitse olla
rahaa, vink vink).

Ei jaliksessa ol poliiseja :) Mut hei sää tuut autolla eikö mitä? Pitää soitella ni tuu Porin kautta.

Ei se ny nin kaukan ol. Dösäl ehkä vartti keskustaan. Ja niit kulkee usein ja myöhään. Son kato noit pääkaupunkiseudun etuja, joukkoliikenne.

Kylä se hyvä neito on joukkoliikenne jossain muodossa muualtakin tuttua kauraa ;) Ongelmaksi tossa sen suhteen on että onko sillon illalla missään kuoseissa enää että hallitsee sitä matkustamista. Aruuuh!
__
Matti Veekamo
Veksu

Hesko

• Jäsen
« Vastaus #18 : 06.08.2006 klo 19:07:46 »
No juu. Enhän mä nyt sitten loppujen lopuksi olekaan
tuonne pääsemässä, ehkä ensikerralla sitten.

Pitäkää hauskaa.

Reima Mäkinen

• Jäsen
« Vastaus #19 : 11.08.2006 klo 13:01:01 »
Lupasin ehkä ilmoitella jotain eli kerrotaan nyt vielä että: saunaan sisältyy pyhkeet ja että nurtsi eli kenttä ei ole täysin palanut.
"Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true." Homer Simpson

Grezen

• Jäsen
  • ¡Viva Zapata!
« Vastaus #20 : 11.08.2006 klo 13:31:41 »
Moneltakos tuolla paikan päällä pitäisi olla?

Solja

• Sarjakuvataiteilija
  • Jäsen
  • Helvetin hyvin menee.
« Vastaus #21 : 11.08.2006 klo 13:38:03 »
Klo 14.00 olisi tarkoitus alkaa pelailemaan.  Silloin siis mestoille!

Helsinki saa vähän tasoitusta kun Lahen jengissä on tapahtunut tapaturmia: Yksi umpisuoli poksahtanut ja toisella nivuset revähtänyt ja kolmannella kuiteskin krapula..

TeroH

• Latteuksien latelija
  • Jäsen
« Vastaus #22 : 11.08.2006 klo 21:12:16 »
Kuinkas paljon väkeä tuonne on ilmoittautunut, vieläkö tarvittaisi pelaajia (joo, oon pikkasen myöhässä, tiedän)? Tai kai sitä voi hilata ittensä paikalle muuten vaan.
Tässä tekstissä ei ole mitään henkilökohtaista.

MarkZero

• Jäsen
« Vastaus #23 : 11.08.2006 klo 22:43:27 »
Pelaajia tarvitaan aina, varsinkin pikku apulaisia. Jos ei jaksa pelata voi kannustaa.

Koetan ainakin löytää paikalle, toiseksi ottaa kuvia, ehkä jopa pelata jos selkä on suorassa.

Solja

• Sarjakuvataiteilija
  • Jäsen
  • Helvetin hyvin menee.
« Vastaus #24 : 12.08.2006 klo 09:26:36 »
Kyllä sitä mukaan mahtuu. Messiin vaan! Mulle on ilmoittautunut huimat kaksi ihmistä, mutta tiedän että suuret kansan vaellukset alkavat klo 14 maissa Talin kenttää päin.

Lahen jengi lähtee kohta puoleen köröttelemään Hikiin. Jos joku havaitsee kirkkaan ketaisen kuplan (joka on täynnä maalaisia) harhailemassa jossakin päin Hikiä, niin tulkee pelastamaan. Ei olla ihan kartalla..

Grezen

• Jäsen
  • ¡Viva Zapata!
« Vastaus #25 : 12.08.2006 klo 12:08:54 »
Mä ehdin neuvoa jo Lahden ulkomaanvahvistuksen herra Veekamon eksyksiin kaupungilla ("Ai että missä on Good Fellows? No menet tuonne satamaan ja astut semmoiseen laivaan, jonka kyljessä lukee Tallink ja se vie sut sinne"), joten enää ei ole lahtelaisilla mitään toivoa! Mwahahaa!

Sit kun ite vielä löytäisin Talin kentälle niin suunnitelma olisi himpun verran täydellisempi... :P Nyt kuitenkin tankkausta että jaxaa. Sitten vois ruveta lähtöä tekemään.

Solja

• Sarjakuvataiteilija
  • Jäsen
  • Helvetin hyvin menee.
« Vastaus #26 : 13.08.2006 klo 10:41:27 »
Eilinen oli ihan järjettömän hyvä päivä. Matsikin oli mahtava. Varsinkin kun Lahti voitti Hkin 9-3!
(Kait vielä oon Hikin kaveri kun tein teille yhden maalin..heh) Mutta, Hki olitte hyvä vastus.

Kiitos Reimalle oivasta paikan valinnasta. Kenttä, sauna, hohtokeilaus, bilis ja keilahallin ravinteli..huh huh hyviä. Ens' vuonna otetaan uusiksi. Tästä pitää tulla tapa.
Kannustus joukottkin oli menossa mukana ja Catering-kuplasta riitti juomaa ja ruokaa. (Mulle jäi vielä 5 pakettia makkaraa, että tietää mitä syön ens' viikon.)

Ne jotka heiluivat siellä kameroiden kanssa, niin laittakaa kuvia näytille, jookos?

(Kuvasta puuttuu Vesapai joka kävi välillä vahvistamassa meitin joukkueessa. Kiitos Vesalle avuista.)

Oli kivvoo! Lahti kiittää, niiaa ja kumartaa!

Grezen

• Jäsen
  • ¡Viva Zapata!
« Vastaus #27 : 13.08.2006 klo 12:07:26 »
Joo, oli kyllä pirun kiva päivä ja ilta ja yö ja aamukin vielä! Kiitos kaikista järkkäilyistä asianomaisille. Tappio oli karvas, mutta onneksi sentään voitin keilailussa edes Lahden riveissä pelanneen luopio-Reiman.

Ai niin joo, ja väittivät mun tehneen maalin, mutta kyllä se oli oikeasti Kyky joka sen teki. Pallo osui vaan mun jalkaan matkallaan maaliin. :)

Vakaasti olin lähdössä kotiin jo yhden maissa, mutta Juttutuvan seireeninkutsu voitti, ja huomasinkin kolmen aikoihin aamulla emännöiväni jatkoja Kontulassa. Olivat hyviä vieraita, joivat jämäviinat pois eivätkä paikkojakaan kauheasti rikkoneet. :D

Ensi vuonna uudestaan! Helsinki treenaa ahkerasti ja rökittää silloin Lahden.
« Viimeksi muokattu: 13.08.2006 klo 12:32:22 kirjoittanut Grezen »

Reima Mäkinen

• Jäsen
« Vastaus #28 : 13.08.2006 klo 12:38:31 »
Jees poks. Kaikki meni nappiin, keli, ihmiset ja mestat (tungosta napissa). Kiitos Oton ja Soljan jotka jaksoivat isännöidä ja emännöidä. Jengiltä tuli mukavasti positiivista palautetta. Sen keilahomman hävisin ihan suunnitellusti, olen niin kohtelias.

Yllättävän pitkälle sitä jaksaa potkia, eiku pötkiä ihan muutaman juustopalan ja oluen voimalla. Väsy painoi niin että jo 1:n jälkeen ihan mielellään lähti nukkumaan.

Enemmän tai vähemmän historiallinen tilannehan tämä oli, vaikka monta legendaarista sarjisfutaajaa joukosta puuttuikin. Kenties vielä joskus toteutuu myös haaveeni matsista kirjamessuilla kirjailijoita ja kriitikoita vastaan (vai mitä ne joukkueet nyt oli?).
"Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true." Homer Simpson

Solja

• Sarjakuvataiteilija
  • Jäsen
  • Helvetin hyvin menee.
« Vastaus #29 : 13.08.2006 klo 12:39:32 »
Tappio oli karvas, mutta onneksi sentään voitin keilailussa edes Lahden riveissä pelanneen luopio-Reiman.
Joo, me omittiin Reima kun onhan se vähän niin kuin lahtelainen välillä.

Harmi että meillä oli kiirus takaisin Lahteen. Olisi ollut mukava vielä jatkaa teidän kanssa iltaa pääkaupungissa. Kerkisin kyllä vielä Tirraan Lahes..