Jea, Saukot ovat mielestä monen sellaisen ihmisen, jolle olen sen näyttänyt, ollut tylsin juttu ikinä, enkä sitä hämmästele sen kummemmin. Suurimmaksi osaksi siinä esitellään omituisia otuksia, jotka puhuvat eri asioista. Mutta tämähän ei edelleenkään liity tähän sarjakuvaan, joten ei siitä sen enempää.
Mitään tahallista vaikutteiden hakua en myönnä (paitsi sen, mikä on pakko, eli että
kyllä, yritin muinoin noin parin vuoden ajan kokeilla josko osaisin piirtää samoin kuin nuo vekkulit japanilaiset, mutta
lopetin sen, kun huomasin, että enpä osaa), mutta yksin ette ole vaivaannutuksinenne. Kuulemma matkin myös Spawnien vaatteidenlaskostenpiirtämistapaa.
Ei ole tarkoitus.
(Jaa niin ihan varmistaakseni, Loisel on siis huono juttu? Mitä olen herran töitä nähnyt, niin hyvinhän se vetää.)
Ja tuota, yksittäisten kuvien paremmuuteen en nyt keksi sanoa muuta kuin että niistä onkin suurin osa piirretty 1-3 vuotta myöhemmin kuin suurin osa sarjakuvasivuista.
Niitä edesottamuksia tulee lisää harvakseltaan, mutta tulee kuitenkin joskus vielä. Näin olisi tarkoitus.
En kuitenkaan usko, että sarjakuvassa tulee koskaan olemaan enempää varsinaisia henkilöitä kuin päähenkilö itse.
Sisäisestä ristiriidasta sitten, miksikö käy? No onhan kaverit kohteliasta esitellä vanhemmille, ja kiva jos tulevat keskenään toimeen. Ei vain mennyt niinkuin piti se.
Tuikun ilmettä hänen kertoessaan äidille möröstä me emme nimittäin näe, ja ehkei näe televisioon keskittynyt äitikään.
Ja mikäli joskus teet tästä kuvasta kelvollisia paitoja, ostan heti ainakin kolme kappaletta. Kokoa XXL kiitos.
Minäpä muistan tuon sitten. :)