Ai kas, täällä käydään oikein keskustelua tästä, mahtavaa! Mä tykkäsin itte kovasti dekkaritarinan jäljestä ja kuvakerrontaan luottamisesta, vaikka se itte stoori olikin ehkä vähän kliseinen. Ja aika suoraa toimintaa naiselta, heti vaan salapoliisin kainaloon kun oma jätkä selviää homorakastajansa teilaamaksi! Itse vähän yllätyin siitä miten rankkaa meininkiä tässä jutussa oli kun minua ohjastettiin tekemään vähän kesympää settiä kuin mitä esim. tuohon tässä threadissa linkattuun karhujuttuun tuli, hehe.
Mielestäni teema antologioissa on ihan hyvä juttu, mulla on ainakin sellanen ongelma että ideoita tulee vähän liikaakin, ennakkorajaus on usein vain hyvästä. Ja se mahdollinen lisähaastekin on kivaa. Mutta voi olla vaikea löytää sellaista teemaa joka kaikkia osanottajia nappaa, varsinkin näissä harrastelijajulkaisussa joissa hommaa halutaan tehdä melkein pelkästään huvin vuoksi. Taitaa olla vaikea jo muutenkin löytää tekijöitä näihin? Kai sillisalaattiakin on hyvä olla olemassa

Mutta hei kiitti kommenteista, tyypit! Tuosta tiivistämisestä tuntuu tulevan paljon kritiikkiä. Mitä se mahtaa tarkoittaa? Vähemmän ruutuja/tapahtuma? Vähemmän sivuja/tarina? Mulla on kyllä vähän paha tapa venyttää juttuja niin että sinne mahtuu enemmän läppiä jotka ovat nekin sitten vähän vaihtelevan tasoisia.
Hanna >> Joo, 20km södikseen on tosiaan mun juttu. Sniisk, joku vielä muistaa.. tein sen joskus aikoja sitte! Se on täällä, jos jotakuta kiinnostaa lukea:
http://users.tkk.fi/~tsengstr/20km/