Kirjoittaja Aihe: Keskustelua Muëslista  (Luettu 97149 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

rama

• Jäsen
  • ”Be a devil, not a crybaby!”
Re: Keskustelua Muëslista
« Vastaus #105 : 13.05.2007 klo 11:15:33 »
Olenko ainut joka tykkäsi ykkösmuëslin kannesta??  ???

Kakkosessa hyvännäköinen typy, mutta mielestäni aika outo typografia...
”My problem lies in reconciling my gross habits with my net income”                      
      Errol Flynn

https://oblivionhigh.wordpress.com

Anssi Rauhala

• Jäsen
  • Aces High!
« Vastaus #106 : 13.05.2007 klo 12:26:49 »

Et toki. Mutta nämähän ovat makuasioita.

Odottelemme uutta Muësliä kuin kuuta nousevaa. Taitaa taas tulla hyvä sarjakuvasyksy.
"The ukulele army grows larger and larger, and soon we will dominate all media. Then you will all pay." (Jonathan Coulton)
http://anssirauhala.blogspot.com/

rama

• Jäsen
  • ”Be a devil, not a crybaby!”
« Vastaus #107 : 13.05.2007 klo 21:14:12 »
Odottelemme uutta Muësliä kuin kuuta nousevaa. Taitaa taas tulla hyvä sarjakuvasyksy.

Niin, Muësli on niitä harvoja asioita jotka ovat sekä hyviä että terveellisiä ;D
”My problem lies in reconciling my gross habits with my net income”                      
      Errol Flynn

https://oblivionhigh.wordpress.com

tertsi

• Vieras
« Vastaus #108 : 16.05.2007 klo 11:02:00 »

Onhan ne kannen värit vähän kummat (mä ne valitsin,ei voi muita syyttää!!). Itse piirrokseen olen ainakin itse  tyytyväinen. Kirjamessuilla ei yksikään rouva edes avannut Muëslia! Eli eipä tainnut kansi olla kovin houkutteleva.

Mä teen vielä tuon syyskuun numeron kannen, sitten saa joku muu näyttää kyntensä vuonna 2008. Saisinkohan jo silloin ulos useammankin numeron Muëslia?

EDIT:
Enpäs taida tehdäkään kantta tuohon syyskuiseen numeroon, vaan ihan joku muu.   ;)

EDIT:
Typografiasta en tajua mitään.
« Viimeksi muokattu: 16.05.2007 klo 12:27:32 kirjoittanut Tertsi »

Antti Vainio

• Karpaattien nero
  • Jäsen
« Vastaus #109 : 17.05.2007 klo 01:11:22 »
Onhan ne kannen värit vähän kummat (mä ne valitsin,ei voi muita syyttää!!). Itse piirrokseen olen ainakin itse  tyytyväinen. Kirjamessuilla ei yksikään rouva edes avannut Muëslia! Eli eipä tainnut kansi olla kovin houkutteleva.

No minusta oli mutta ajattelin oikeasti että Tertsi on päästänyt alitajunnan valloilleen ja muuttunut underground-mieheksi. Kirjamessuille kannen pitäisi olla kuin Timppa Mäkelän jotkut sarjakuvat, keveä ja elegantti ulkoasu, sisältö voi olla sitten silkkaa murhaa koska ei ne Töölön ämmät niitä kuitenkaan ole ikinä aikonut lukea
"This country sucks. It's all about the nature and who the fuck cares about the nature".

tertsi

• Vieras
« Vastaus #110 : 18.05.2007 klo 11:29:46 »
ajattelin oikeasti että Tertsi on päästänyt alitajunnan valloilleen ja muuttunut underground-mieheksi.
Mä yritin olla omaperäinen ja omakustannemainen. Ja olinkin omituinen!   ::)
Kun ei ole noita painotuotteita tullut juurikaan tehtyä, niin näytöltä on hemmetin vaikea kuvitella, miltä se kuva sitten painettuna näyttää.
« Viimeksi muokattu: 18.05.2007 klo 11:31:29 kirjoittanut Tertsi »

Holle

• Jäsen
« Vastaus #111 : 29.06.2007 klo 22:50:10 »
Tässä näytettä myös sisällöstä :

Sarjakuvat ja kuvitus
http://www.verikoirat.com

tertsi

• Vieras
« Vastaus #112 : 29.06.2007 klo 23:11:02 »
Hyvältä näyttää, vaikka taidankin olla muodikkaasti jäävi kommentoimaan.   ;)
« Viimeksi muokattu: 29.06.2007 klo 23:13:04 kirjoittanut Tertsi »

Antti Vainio

• Karpaattien nero
  • Jäsen
« Vastaus #113 : 03.07.2007 klo 17:03:31 »
Hieno kuva mutta symboloiko tuo rakennus fallosta vai kaljapulloa?
"This country sucks. It's all about the nature and who the fuck cares about the nature".

Holle

• Jäsen
« Vastaus #114 : 04.07.2007 klo 00:31:13 »
Hieno kuva mutta symboloiko tuo rakennus fallosta vai kaljapulloa?

Rakennus ei kai symboloi mitään vaan on suurehko termiittien asumus. Sen voinee juonta paljastamatta kertoa.
Sarjakuvat ja kuvitus
http://www.verikoirat.com

Matti Karjalainen

• Jäsen
  • Friendly Neighborhood Librarian
« Vastaus #115 : 04.07.2007 klo 10:22:15 »
Kypsyin olemaan paitsiossa muiden sarjakuvaharrastajien kehuja kuunnellen ja tilasin ensimmäisen Muëslin Zum Teufelin kautta. Hyvä juttu, että tuota vielä oli saatavilla.

Aika täydellinen mainoskuva:BD:tä, viehättävännäköinen naisihminen ja jalkapallo

Samaa mieltä. Täydellisyyteen ei oikeastaan tarvita muuta.
"Onneksi kirjastonhoitajat ovat tunnollisia kaikissa tunnetuissa todellisuuksissa" (P.A. Manninen: Kapteeni Kuolio - Tampereen sankari)

tertsi

• Vieras
« Vastaus #116 : 07.07.2007 klo 13:29:54 »
Tässä Muësli 2007:n kansikuvataidetta potentiaalisen asiakaskunnan tarkasteltavaksi.
O.K.:n käsialaa.

Iskostukoon tämä tajuntaanne!   ;)
« Viimeksi muokattu: 07.07.2007 klo 13:37:05 kirjoittanut Tertsi »

W

• sarjakuvaduunari
  • Jäsen
« Vastaus #117 : 07.07.2007 klo 13:47:49 »
Aika upea on. Tuo kansi kerännee katseita ja heräteostoksia.
« Viimeksi muokattu: 07.07.2007 klo 14:50:08 kirjoittanut Warda »

Antti Vainio

• Karpaattien nero
  • Jäsen
« Vastaus #118 : 07.07.2007 klo 14:43:03 »
Tässä Muësli 2007:n kansikuvataidetta potentiaalisen asiakaskunnan tarkasteltavaksi.
O.K.:n käsialaa.

Nokkela veto. Ensimmäisen numeron ostajat ostaa tämän joka tapauksessa ja ne teinit jotka pettyvät fiksuun lehteen kun odottivat saavansa umpityhmää fantasiaa on kuitenkin niin laiskoja  ettei vaadi ikinä rahojaan takaisin. Kuvan tyttö on kuitenkin niin hyvännäköinen että vuoden päästä voitte laittaa sen uudestaan kanteen hieman vähemmissä vaatteissa ja samat urpot + lauma uusia sekä aidosti kiinnostuneet ostaa senkin

Grezen

• Jäsen
  • ¡Viva Zapata!
« Vastaus #119 : 08.07.2007 klo 15:14:41 »
Lehdestä taitaa oikeasti tulla aika fantasiapainotteinen. Epäilenpä, että muut ovat tehneet saman kuin itse tein, eli käyttäneet alunperin Sarjis 2007 -kilpailuun kaavailtua sarjakuvaa.

Tämmöistä olisi itseltäni luvassa, tosin mustavalkoisena (väritetty versio oli juuri ed. mainittua kilpailua varten, tosin ehdin silloin saada valmiiksi ja värittää vain ensimmäisen sivun). 7-sivuinen sarjakuva valmistui pari päivää sitten.