Kirjoittaja Aihe: Kvaak.fi-pikamiitti Ilosaarirockissa: la klo 15, Reilua kahvia Rentolavan luona  (Luettu 2907 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Irene

• Jäsen
Heimoi,

aika moni foorumin jäsen lienee tulossa ensi viikonloppuna Ilosaarirockaamaan.

Vaikka festareille kaikkien mahdollisten treffien teko on erittäin turhaa, koska kukaan ei kuitenkaan tule sovittuna aikana sovittuun paikkaan, niin kysäisen silti, olisiko mahdollista järkätä vaikka puolen tunnin pikamiitti rockin tiimellyksessä? Nettituttavuuksien tapaaminen livenä kun on varsin jännää ja antoisaa. :)
« Viimeksi muokattu: 12.07.2006 klo 11:09:05 kirjoittanut Irene »
Lukupäiväkirjani: http://sbrunou.blogspot.com

ARock

• Ope, joka strippisarjistakin tuhertelee
  • Jäsen
  • Eipä mulla muuta.
Re: Kvaak.fi-pikamiitti Ilosaarirockissa?
« Vastaus #1 : 12.07.2006 klo 08:26:00 »
Joo, jos toi vaan onnistuis jotenkin jossakin (tietääkös kukaan hyvää tapaamispaikkaa???) niin voisin yrittää tulla paikalle!

Ois tosi hauska nähä tyyppejä, ku en pystyny Kemiinkään venymään...

Irene

• Jäsen
« Vastaus #2 : 12.07.2006 klo 10:21:22 »
Heitetäänpä vaikka lauantaina n. klo 15 (Leijonamielen keikan jälkeen) Rentolavan liepeillä. Jos vanhat merkit paikkansa pitävät niin siinä on reilun kaupan kahvikoju.

Kommentoikaa, ja toki järkevämmätkin speksit voi määritellä. Rentolavan ranta-alueella nyt vähän väljempää pitäisi olla, niin ehkä  ympärilleen kuikuilevia eksyneen näköisiä sarjakuvaihmisiä voisi helpommin tunnistaa ohikulkijoiden joukosta.

Kanniskeleeko kukaan mitään näyttävää viiriä tai käyttääkö muuten jotain huomiota herättävää asustetta?

Itse olen Ilosaarirockissa töissä verkkotoimittajana, joten voisin tarvittaessa raapaista jonkun pikaisen jutun festarin nettisivuille miitistä.

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #3 : 12.07.2006 klo 10:47:44 »
Kyllä se sopii. Minä oon se iso ja JuhaK on se jolla on räppipipa päässä. Lavvantaina klo 15.
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

Irene

• Jäsen
« Vastaus #4 : 12.07.2006 klo 11:06:31 »
Kyllä se Reilun kaupan kahvila tänäkin vuonna siellä on, joten sinne siis klo 15:n hujakoilla.

Huhuh, vaatikin muutaman googletuksen ja hyvän arvauksen etsiä Joensuun Reilun kaupan yhteyshenkilöiden nimi ja toimiva puhelinnumero. Luulisi että yleishyödyllis-kaupallinen ja taloudellisiakin asioita melko isossa mittakaavassa pyörittävä järjestö älyäisi laittaa nettisivuilleen puhelinnumeroita riittämiin, mutta kai se on sitten liikaa vaadittu...

EDIT: Mulla on erittäin todennäköisesti päässä Neiti Marple -tyylinen pinkki hellehattu. Jos on kylömä ilema, niin sitten ei, mutta näillä keleillä mitä todennäköisimmin pääkoppani tällaiseen pukineeseen verhoan.

Sihvonen

• Vieras
yeah, nähdäänpä sitten shiellä, ellei maailman kirjat oo menny täysin sekaisin.

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
Jummagekula, sinäkin brutukseni Sihvis!
Karjala takasin! Takaisin Karjalaan! Eli kuten Iggy Pop sanoi eräällekin selkääntaputtelijalle Tampereelle äskettäin: "Yeah, rock'n'roll, whatever, goodbye."
Justiinsa tässä soikin "Minä lähden Pohjois-karjalaan..."
« Viimeksi muokattu: 12.07.2006 klo 15:00:00 kirjoittanut VesaK »
- Barack Obama

Irene

• Jäsen

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
Kaikki - tai ainakin Irene, Juha ja Sihvonen löytyivät, tosin eri aikaan kukin.
Tavaamiset jäivät lyhyiksi mutta sydämellisiksi...

Mukavaa oli, hyvät oli järjestelyt, vaikka Poets of the Fall - siis hä mikä nössönimikin vielä - "Syksyn runoilijat" - oli aivan pyh. Niinkuin Ressu Redford olis liittynyt Bogart Companyyn...
Mutta oli niitä asiallisiakin esiintyjiä siellä, eli kuten asia tavataan sanoa, "juhlat ilman humppaa on hautajaiset"!

- Barack Obama