Onko sinulla sitten tapana tehdä elokuvateatterin pimeydessä jotain, joka ei kestä valvonnan päivänvaloa? 
Vaikka mitä... kuvaan aina kaikki elokuvat 1.0 megapixelin kamerakännykälläni ja katson uudelleen kotona.
Olen kuullut, että Ameriikassa on tapana tällä tavalla ennakoita valvoa, jonkinmoisena näyttävänä eleenä piratismia vastaan. Mutta hei haloo, jos elokuva vuotaa piraattimarkkinoille, niin useinko se muka oikeasti on jonkun käsivaralta teatterissa kuvaama kopio? Kyllä kai ne vuodot nyt enemmän jossain muualla tuotantoprosessissa tapahtuvat, kuin enää itse teatterissa.
Mutta jälleen kerran: jenkit ovat hanakampia puuttumaan imagoon kuin itse ongelmaan ja tarjoavat ratkaisua, joka ainakin näyttää ulospäin tomeralta asioihin puuttumiselta...
Niin niin, tiedän kyllä että jenkkilöistähän nuo infrapunaohjeet ovat peräisin, ja jokaisessa printissä pitäisi oleman oma koodinsa millä päästä piraattien jäljille. Mutta phaa-ah. Käsivarakuvattuja Spaikkari kolmosia on varmasti jo kaupan kauko-idässä, Kiinassa ainakin. Parempia tulee parissa - kolmessa viikossa Viipurin torille. En viitsi edes etsiä netistä.