Author Topic: Kauhua  (Read 2737 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rankaisija83

• Jäsen
Kauhua
« on: 25.06.2006 klo 01:42:01 »
Ajattelin pistää maalaukseni tänne...tässä on zombeja, eli eläviä kuolleita, joita niin kovasti rakastan. Omasta mielestäni taulu ei ole vielä valmis, mutta muidenkin mielipiteet ovat tervetulleita. Eli kritiikkiä kiitos.

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
Re: Kauhua
« Reply #1 on: 26.06.2006 klo 00:41:23 »
Näitä voisi laittaa tuonne kynsintää ja raatelua ketjuun. Jokainen kuva ei tarvitse omaa ketjuaan.

8]

Antti Vainio

• Karpaattien nero
  • Jäsen
« Reply #2 on: 26.06.2006 klo 02:06:45 »
Ei kovinkaan valmis, eikä kauhistuttanut mutta veikkaan että maalari ei ole kovin vanha. Jos tykkää Munch-tyylisestä maalauksesta ja zombeista ei ikinä ole aivan väärässä.

Mutta olisiko ideaa jakaa kynsintää ja raatelua. Siellä on todella hyviä ja minua kiinnostaa aina jos joku piirtää  otsikolla "kauhu", "pelko", "lykantropia" tai "älyttömän isot tissit"

Ei kiinnosta jos jonkun aihe on "Japanilaisen näköiset tytöt joilla on isot silmäripset"
"This country sucks. It's all about the nature and who the fuck cares about the nature".

Rami Rautkorpi

• Has been
  • Jäsen
« Reply #3 on: 26.06.2006 klo 03:01:57 »
Näitä voisi laittaa tuonne kynsintää ja raatelua ketjuun. Jokainen kuva ei tarvitse omaa ketjuaan.

Eli sinä olet se, joka yllyttää ihmisiä olemaan aloittamatta uusia ketjuja omille töilleen! Otettiin näköjään ankat ajoissa pois! Minua vaivaa vain se, että aiheen otsikko on niin yleinen. Tarkoittaako aiheen aloittaja, että tähän ketjuun voi kuka tahansa laittaa kauhuaiheisia töitään, vai haluaako hän pitää tämän omistettuna omille töilleen, tai kenties vain tälle yhdelle työlle? Kaikki vaihtoehdot käyvät, mutta koska aloittajan aikeet eivät ole selvät, ei tätä voi mitenkään moderoidakaan.

Itse teoksesta sanoisin, että koska havaintopiste on niin selvästi zombien yläpuolella, asetelma ei välitä erityisemmin kauhun tunnetta. Zombit eivät ole uhkaavia, vaan uhattuja -- tuolta etummaiselta saisi varmaan helposti potkaistua pään irti, jos se tulisi yhtään lähemmäksi. (Tuon kuvan katseleminen saa minut kuvittelemaan, että olen Bruce Campbell!)
"Vaikka onhan joukossa Anssi Rauhalaa ja Rami Rautkorpea, jotka ovat paremmasta päästä verrattuina tekijöihin, joiden taso olisi jokin aika sitten supistunut omakustanteisiin ja sarjakuvaseurojen julkaisuihin." -- Kari T. Leppänen (https://tinyurl.com/ycbb3cw2)

Antti Vainio

• Karpaattien nero
  • Jäsen
« Reply #4 on: 26.06.2006 klo 05:25:33 »
No ehkä sitten pari esimerkkiä muilta kvaakikilaisilta tyyliin pyrkikää parempaan parempaan kauhuun. Olen nähnyt täällä ihan älyttömän laajan skaalan kovatasoisilta tekijöiltä. Aku Ankka-osasto on sinänsä sympaattinen mutta ei kai niitä pikkuisia tai noita tylleröitä jotka väsää mangaa ole mitään syytä pistää samalle rimalle valmiiden graafikoiden kanssa
"This country sucks. It's all about the nature and who the fuck cares about the nature".

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Reply #5 on: 26.06.2006 klo 13:13:53 »
Eli sinä olet se, joka yllyttää ihmisiä olemaan aloittamatta uusia ketjuja omille töilleen! Otettiin näköjään ankat ajoissa pois!...

Hyvä, että pidätte kurissa kaltaiseni nipottajan. Mikähän minuun meni  viime yönä... Niin, ja luovuin ankoista kiireen tähden, niitä ei otettu pois!

Kuva ei herätä minussa kauhun tunnetta juurikaan. Hahmot ovat liian utuisia ja epätarkkoja. Ja Rami on oikeassa kuvakulmasta. Itse valitsisin alaviiston. Vähän tökkii sekin, että hahmot ovat kaikki samassa asennossa ja kädet piilossa. Värimaailma on ihan ok.

8]

Rami Rautkorpi

• Has been
  • Jäsen
« Reply #6 on: 26.06.2006 klo 13:35:49 »
Niin, ja luovuin ankoista kiireen tähden, niitä ei otettu pois!

Hetkinen, ja sinua ei myöskään kieritetty tervassa ja höyhenissä? Se oli varmaankin sitten joku muu...
"Vaikka onhan joukossa Anssi Rauhalaa ja Rami Rautkorpea, jotka ovat paremmasta päästä verrattuina tekijöihin, joiden taso olisi jokin aika sitten supistunut omakustanteisiin ja sarjakuvaseurojen julkaisuihin." -- Kari T. Leppänen (https://tinyurl.com/ycbb3cw2)

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Reply #7 on: 26.06.2006 klo 15:17:58 »
Hetkinen, ja sinua ei myöskään kieritetty tervassa ja höyhenissä? Se oli varmaankin sitten joku muu...

Ei. Kyllä se olin minä. Ei ollut kivaa...

8]