Olen keskikentän kauhu ja hyökkäyksen höyryveturi. Ja jos potkivat kintuille, potkin takaisin... ja puren.
![Cool 8]](https://www.kvaak.fi/keskustelu/Smileys/classic/cool.gif)
Tuossa oli hymiö perässä mutta todettakoon nyt selvyyden vuoksi että kuvaillun kaltaiset potkijat eivät ole tervetulleita Helsingin "treeneihin" (mitä aihettä tämäkin säie koskee). Turnaukset ovat erikseen. Niissä epäurheilijamainen käytös tuomitaan vieläkin tiukemmin.
Höntsöily on meillä kevyttä ja rentoa. Siinä jokainen voi juosta tai kävellä omaan tahtiinsa. Urheilijat ja teurastajat ovat erikseen, ja saavat minun puolestani perustaa omat porukkansa.
Viime kesänä(?) muistaakseni paikalla kävi alkukaudesta muuan idiootti ja ärripurri, joka onneksi älysi lopettaa homman ennen kuin asiasta kehkeytyi isompaa mielipahaa.
Ja huom. aloitus siis vasta 8.5.2007, jolloin toivottavasti riittävän moni on herännyt talvihorroksestaan.
Kuten säikeen ekassa viestissä kirjoitin: Toimintamalli on selkeä: kauden käynnistyessä ainakaan minä en kaipaa turhaa puhelin/chatti/foorumirumbaa. Paikalle yksinkertaisesti tullaan tai jätetään tulematta. Jos porukkaa on, pelataan. Ellei ole, ei pelata. Old school meiningillä siis.
[Turun porukka ansaitsisi ehkä oman säikeen, jakakoon vaikka tästä ken jaksaa.]