Kirjoittaja Aihe: Jalkapalloa sarjisporukalla Helsingissä  (Luettu 21560 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
Re: Jalkapalloa sarjisporukalla Helsingissä
« Vastaus #15 : 13.04.2007 klo 18:32:54 »
Ronkainen pakiksi ja Jouko veskariksi! Nissinen on libero ja Tirri keskushyökkääjä. Vaviskaa, FC Pulloseura tulee kuin kevät!
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

mari

• Jäsen
« Vastaus #16 : 13.04.2007 klo 19:56:29 »
ai joko te voitte Helsingissä potkia palloa?? täällä on vielä vähän lunta maassa, höh.

Mut kyl mä aattelin koota Oulusta joukkueen kans, jos vaikka tänäkesänä onnistuttais treenaamaan enemmän ku yhesti :D

Wade

• Jäsen
« Vastaus #17 : 13.04.2007 klo 23:01:20 »
Minkänäköistä jengiä Helsingistä on?

Vois tulla hävittämään toisenkin irtonappinsa sinne. Viimeksi muuten käynyt siellä potkimassa palloa -97, joten kymmenen vuoden jälkeen paluu.

Mutta, kyl mää vutista pelaan muutenkkii, vaikken tuolla.
Wade Koivurinne

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Vastaus #18 : 14.04.2007 klo 00:02:51 »
Jos Turkulaiset lährette turnaukseen, ottakaa miut mukaan. Olen keskikentän kauhu ja hyökkäyksen höyryveturi. Ja jos potkivat kintuille, potkin takaisin... ja puren.

8]

Antti Vainio

• Karpaattien nero
  • Jäsen
« Vastaus #19 : 14.04.2007 klo 01:12:36 »
Olen mukana pääkaupunkiseudun joukkueessa kun varoitatte turnauksesta tarpeeksi ajoissa, pelaan pakkina. Omassa joukkueessa minut tunnetaan lempinimellä Korson Teurastaja johtuen ehkä pelityylistäni. Olen hidas mutta siitä huolimatta liikkeissäni kankea, sankarini on Espanjan maajoukkueen legendaarinen Andoni Goikoetxea Olaskoaga, el Carnicero de Bilbao. Yritän päästä ainakin jonain tiistaina tonne Kaisaniemeen

"This country sucks. It's all about the nature and who the fuck cares about the nature".

vesa saarinen

• Jäsen
« Vastaus #20 : 14.04.2007 klo 01:19:39 »
Ronkainen pakiksi ja Jouko veskariksi! Nissinen on libero ja Tirri keskushyökkääjä. Vaviskaa, FC Pulloseura tulee kuin kevät!

Määkö joudun sitten maalit tekemään.   :-[
"Maailman turhien asioiden joukossa sarjakuvat edustavat kärkipäätä! Kaiken lisäksi ne ovat kalliita."
-Roope Ankka

Antti Vainio

• Karpaattien nero
  • Jäsen
« Vastaus #21 : 14.04.2007 klo 01:38:53 »
No jos valitaan italialaistyylinen pelitapa niin kenenkään ei tarvitse kun kukaan ei hyökkää ikinä kuin vahingossa
"This country sucks. It's all about the nature and who the fuck cares about the nature".

Tirri

• Jäsen
  • Tetristä pelaamalla pääsee elämässä pitkälle!
« Vastaus #22 : 14.04.2007 klo 10:58:59 »
Mikäpä kauheampaa vastustajille, kuin Turusta karannut kiikelilauma. Kaikki säntäilevät joka suuntaan. Ketään ei kiinnosta juosta pallon perässä. Joku hokee että: Äitis oli! Vastustajat vain seisovat ihmetellen "Onko noi tosissaan?" Tässä välissä VasaPj on tehnyt Kiikeleille maalin. Huh hah hei, Kiikelit voiton vei!

Kiikelilaumaa on mahdoton hallita. Tulee ihan hiki miettiessä tätä! Nestettä!

MarkZero

• Jäsen
« Vastaus #23 : 14.04.2007 klo 11:23:52 »
Turkulaiset voivat ottaa taktiikoita tästä klassikkopätkästä.

http://www.youtube.com/watch?v=6Z3ZJJl_Iwg

Reima Mäkinen

• Jäsen
« Vastaus #24 : 14.04.2007 klo 22:37:10 »
Olen keskikentän kauhu ja hyökkäyksen höyryveturi. Ja jos potkivat kintuille, potkin takaisin... ja puren.
 8]
Tuossa oli hymiö perässä mutta todettakoon nyt selvyyden vuoksi että kuvaillun kaltaiset potkijat eivät ole tervetulleita Helsingin "treeneihin" (mitä aihettä tämäkin säie koskee). Turnaukset ovat erikseen. Niissä epäurheilijamainen käytös tuomitaan vieläkin tiukemmin.
Höntsöily on meillä kevyttä ja rentoa. Siinä jokainen voi juosta tai kävellä omaan tahtiinsa. Urheilijat ja teurastajat ovat erikseen, ja saavat minun puolestani perustaa omat porukkansa.
Viime kesänä(?) muistaakseni paikalla kävi alkukaudesta muuan idiootti ja ärripurri, joka onneksi älysi lopettaa homman ennen kuin asiasta kehkeytyi isompaa mielipahaa.

Ja huom. aloitus siis vasta 8.5.2007, jolloin toivottavasti riittävän moni on herännyt talvihorroksestaan.
Kuten säikeen ekassa viestissä kirjoitin: Toimintamalli on selkeä: kauden käynnistyessä ainakaan minä en kaipaa turhaa puhelin/chatti/foorumirumbaa. Paikalle yksinkertaisesti tullaan tai jätetään tulematta. Jos porukkaa on, pelataan. Ellei ole, ei pelata. Old school meiningillä siis.

[Turun porukka ansaitsisi ehkä oman säikeen, jakakoon vaikka tästä ken jaksaa.]
"Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true." Homer Simpson

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Vastaus #25 : 16.04.2007 klo 02:17:38 »
Reima senkin tosikko. En minä oikeasti pure. En ainakaan kovaa.

8]

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #26 : 16.04.2007 klo 13:17:42 »
Saanksmä alkaa manageriksi  ;D

Reima Mäkinen

• Jäsen
« Vastaus #27 : 18.04.2007 klo 14:27:54 »
Reima senkin tosikko. En minä oikeasti pure. En ainakaan kovaa.
 8]
Ymmärsin kyllä huumorin, mutta...
Lähinnä viestini tarkoitus on kertoa missä hengessä meillä toimitaan. Aika monelle iso kynnys lähteä mukaan on juuri koululiikunnasta (tai jostain) periytyvä kammo tyyppeihin jotka huutaa, ja mesoo veren maku suussa siellä kentällä, vaikka kyse on jostakin ihan muusta.
Ideana on pitää hauskaa eikä siihen minun mielestäni kuulu se että rässitään tahallaan toista päin tai päsmäröidään siitä mihin suuntaa kenenkin pitäisi milloinkin sitä palloa potkaista.

Managereita mahtuu aina mukaan em. hengessä.
"Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true." Homer Simpson

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #28 : 18.04.2007 klo 16:26:02 »
Kiva kiva  :D

No jaa. Oikeasti liikunta - muukin kuin sormien liikuttaminen kaukosäätimellä tai näppäimistöllä - ei tekisi ollenkaan huonoa mulle. Läski ja inha sovinistisika kun olen  ;D

Reima Mäkinen

• Jäsen
« Vastaus #29 : 08.05.2007 klo 09:26:10 »
Muistutuksena vielä. Tänään tiistaina meiningit alkaa. Toivotaan että sää pysyy suht. kuivana.