Noooo, totanoinasni hykerrytti se touhukas ja kuin "villivarsa olisi paassyt niitylle kirmailemaan iloisna" - ilmapiiri, tuntuu etta olisi paljon kerrottavaa ja mielenkiintoinen kulku mutta se nyt vaikuttaa vahan epaselvalta eli huomasin etta jain sitten roikkumaan noihin sanoihin kuin hukkuva oljenkorteen, ymmarran etta et varmaan halua niin viimeisen paalle sivuja tehda ilmaiseksi ja siksi teet vissiin noin sekavaa jottei silla olisi mitaan kaupallista merkitysta eli jos niin on niin vaikea kylla on sitten lahtea mihinkaan suuntaan kommentoimaan koska et kerra vissiin ole tosissasi (?)
No mutta koska pyysit kommenttia niin sanotaan nyt sitten vaikka niin etta voisi vahan selkeammin piirtaa ja kuluttaa aikaa naiden piirrosten tekemiseen ja tekstikin on jotenkin epajarjestyksessa, eli kaydaanpa oikein lapi yksitellen se mika minua vaivaa ja miten minkakin asian ymmarran niin kuulet sen toisesta nakokulmasta sen asian
1. sivu ylarivi: Minua hairitsee tassa nyt se etta ensinnakin koska paksummat mustat viivat ovat ilmeisesti ilmentamassa ruutuja- vai onko ? elikka jos ne on ruutuja niin ne olisi kylla pitanyt piirtaa vaikka nelioiksi koska nyt ei oikein tieda etta onko kyseessa esim huone tai jotain, kylla se niin epaselva on.
Sitten miksi ekaksi sanotaan "Jokin lahestyy" ja heti sen peraan "onneksi pahaa vastaan on aina hyva" eiko se pitaisi heti peraan jatkua, "jokin paha"
Seuraava rivi, nyt on ihan selkea paitsi etta jos on kaksi hahmoa eli paha hahmo ja hyva hahmo niin ne pitaisi jotenkin erottua selkeasti, nyt ne ikaan kuin liikaa haviavat taustalle tai ovat liian vahan saanut huomiota, tykkasin tosta aanitehosteesta "don don don" paitsi etta mina olisin sen pannut "Don don dooonnnnnnnnnn "
Ei olisi kannattanut laittaa ensin hahmon vasemmalle puolelle "olen tullut" ja oikealle puolelle "taistelemaan kanssasi" koska siita sitten uupuu se impressiveness, u nou ?
Sivu nr 2. No tassa on jo enemman selkoa, taas hairitsee se etta hahmot on niin pienia ja mitattoman kokoisia
Mita muuten tarkoitit silla kun sanoit ettet voinut alkuperaisia laittaa ?
Kolmos sivu on aika hataisesti tehty ei muuta kommenttia ole siita
Nelonen on mun lemppari koska oli niin hyvin keksitty noi lauseet etta nauratti ilman hyvia kuvia (mika on harvinaista tallaiselle kuvanarkomaanille joka ei jaksa koskaan puhekuplia lukea muuta kuin ehka aku ankoista ja Mad lehdista
Viimeisessa sivussa naytti olevan hyvia ideoita ja kekseliaisyytta niin etta oli joku parannus hommeli ja uummmm joku rakajuttu joka teki liikuntakyvytomaksi, lol !
Eli kaiken kaikkiaan tuntuu etta olisi hyvaa matskua ja jarki juoksee hyvin (toisin kun minulla) mutta piirrustus tyyli on aika hatainen ja noin, mutta tosiiankin en tieda sitten etta etko halunnut hyvia postata jonkun asian takia ?
Niin mina olen niin kummallinen etta ilmatteeksi naita ideoitani jakelen mina kun ajattelen sen niin etta ei se ole minulta pois vaan kun kukin antaa mita on annettavaa niin sita saa kun antaa, if that makes any sense. Elikka siis en usko etta taalla foorumilla mitaan sarjakuvien lukijoita niin paljon liikuskelee vaan tekijoita enka mina henk koht ainakaan koe toisia sarjakuvantekijoita kilpailijoina vaan niin etta voidaan tukea toinen toisiamme ja aivoriihen tavoin oppia asioita toisiltamme ja tulla paremmiksi (Im sucha flowerpower curlie !!!)