Oikein vesseli sarjakuva. Yksi asia mikä mun mielestä tekee tuosta vaikealukuista on että kuvat ovat hieman ahtaita. Hahmot ovat kauttaaltaan kovin etualalla ja täyttävät koko ruudun tilan. Enemmän tilaa vielä ympäristölle vastaisuudessa niin lukija hahmottanee kokonaisuuden paremmin. Mutta muuten oikein bueno!
Joo kuulostaa hyvalta kommentilta, sulla on niin sopon nakoinen avatar

makes sense että on hahmot liian etualalla, sita pitais tietty sitten muutta tota inkkaus tyyliäkin jos piirtäisi pienemmällä hahmot, en tiedä sitten välillä tuntuu että uiskentelen jossain suuressa avomeressä yksin eikä tiedä mihin suuntaan lähtisi grrr, no kai sitä tässä koko ajan kehittyy vaikka ei aina siltä tunnukkaan
Kiitos rohkaisevista sanoista toinen minka itse olen huomannut niin perspektiivi on usein aika takapuolesta, pitais ihan viivottimen kanssa oikein vetaa sellaiset horisontti viivat mutta kun vihaan matematiikkaa ja kaikkea jarjestelmallista natsismia niin oikein tahalleen aina haluan mahdollisimman liberaalisti ja kaoottisesti kaiken tehdä - pitää varmaan jotenkin muuttaa ajatustyyli, mutta hei tämä on vasta mun ensimmainen ihan itse piirretty että sen puolesta on vielä varaa muuttaa ajatusmaailmaansa ja asennetta tätä hommaa kohtaan ....
Rama, eiks se jotenkin kuitenkin vielä ole sopo toi venom, vaikka onkin aika hmmm ärsyttävä

mun mielestä on hellunen siksi annoin voittaakin, hihi !