Kirjoittaja Aihe: Necrocomicon Turussa 15.11.2008  (Luettu 90732 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Lilja

• Uusi jäsen
Re: Necrocomicon Turussa marraskuussa
« Vastaus #120 : 06.11.2006 klo 15:23:36 »
niin, ja muistakaa, se julisteen palikka ... se ei ole tofua.

ONpa! Hänen nimensä on Herra Tofu ja hänen päällään on mansikkahilloa!

norpatti

• Vieras
« Vastaus #121 : 06.11.2006 klo 17:41:13 »
ai liittyiksiihen joku tarina? mä kun luulin, että jyrki vaan veti hatusta selityksensä (joka siis kuului "se ei ole tofua"), ku piti kertoa julisteesta :P naureskelin sille koko illan ku se oli niin hauskan järjettömän omituisesti sanottu. nyt oon ihan pettyny, höh.

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #122 : 06.11.2006 klo 18:19:46 »
Yleisö ja tuomaristo ja kaikki olivat liikuttavan yksimielteisiä - kaikki voittivat.
Nyt sitten työt esille nettiin, niin kuaakkilaiset voivat järjestää huutoäänestyksen kuka mitä oikeasti hähä.

Vielä kun tietäis missä ne työt ovat. Mulle on päätynyt yllättävän monta Kuukerin Nelliä sekä tuommoinen sarjakuva joka oli jossain vaiheessa jossain pylväässä. Siinä Luoja luo kiven jota ei pysty nostamaan. Varsin hauska muuten, tietokoneella piirretty. Tunnustaako joku tehneensä sen?

ai liittyiksiihen joku tarina? mä kun luulin, että jyrki vaan veti hatusta selityksensä (joka siis kuului "se ei ole tofua"), ku piti kertoa julisteesta :P naureskelin sille koko illan ku se oli niin hauskan järjettömän omituisesti sanottu. nyt oon ihan pettyny, höh.

Herra Tofuksi me se väritysvaiheessa vissiin ristittiin. Tofuksi joka hymyili kuin olisi juuri syönyt pikkulapsen.

Jyrkin tuntien heitto ei välttämättä mitään tarinaa olisi kyllä tarvinnut. Uusi Borgtron on mielipuolinen. Marjatan syntymä on ehkä kaameinta mitä sarjakuvalehtien sivuilla on kuunaan nähty!
« Viimeksi muokattu: 06.11.2006 klo 18:30:03 kirjoittanut Petteri Oja »

vesa saarinen

• Jäsen
« Vastaus #123 : 06.11.2006 klo 18:24:32 »
Vielä kun tietäis missä ne työt ovat.

Sipolla.

...vissiin.  ;D
"Maailman turhien asioiden joukossa sarjakuvat edustavat kärkipäätä! Kaiken lisäksi ne ovat kalliita."
-Roope Ankka

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #124 : 06.11.2006 klo 19:00:12 »
Sipolla.

...vissiin.  ;D

Veikkausta vetämään Vesapai.
Luin viestisi ja tarkistin asian. Todentotta, täällähän ne.
Ja ne Petterin paidat.
Jonkun Batman-pyyhekumi ja ikioma kipeä poika :-[

Otto Sinisalo

• Jäsen
« Vastaus #125 : 06.11.2006 klo 20:09:48 »
Jonkun Batman-pyyhekumi

Pahus! Se on minun. Reklamoidaan se kun nähdään.

vesa saarinen

• Jäsen
« Vastaus #126 : 06.11.2006 klo 20:52:18 »
Mulle on päätynyt yllättävän monta Kuukerin Nelliä sekä tuommoinen sarjakuva joka oli jossain vaiheessa jossain pylväässä.

Nelli Kuukereita jaettiin toki sitten festivaalien jälkipöllyissä kaikille vastaanottavaisille, erityisesti ulkomaalaisille vieraille tai niiden puutteessa helsinkiläisille. Myös Freakensteinin suloinen laulusolisti sai (Aleksin piirtämän) Nelli Kuukerin.

Seiniä koristaneet Aku Ankka -pilapalat päätyivät S-osiksen henkilökunnan käyttöön, ajattelin että ansaitsivat moiset. :)
"Maailman turhien asioiden joukossa sarjakuvat edustavat kärkipäätä! Kaiken lisäksi ne ovat kalliita."
-Roope Ankka

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #127 : 06.11.2006 klo 21:22:19 »
Pelottavia videoita on tuntitolkulla. Mm. mahanvetkutustanssi. Napajallu jäi taltioimatta eläväkuvana, kun piti veeseessä käydä. Kootaan joskus DVD.

Timo

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Vastaus #128 : 06.11.2006 klo 23:13:07 »
Voi hiivatin hiivatti, jos nyt kuvittelette, että meikällä jäi jotenkin paha maku tilaisuudesta. Viihdyin ja lähtisin heti uudestaan. Edellisistä purkauksistani huolimatta.

Unohdin muuten mainita Grezenin niiden listalla, joiden kanssa oli hauska tutustua.

Mahtaisko olla mitään itua pyytää puhumaan (tai vetämään sarjis workshoppia) joku vähän edistyneempi sarjakuvisti ensi vuonna. Yksikin riittää. Tai joku sarjiskoulun ope kertomaan sarjisalan koulutusmahdollisuuksita (ei kovin punk, mutta kiinnostaisi. Aamupäivään.). Olihan meillä Timo, mutta hän puhui vain ankoista, enkä minä tajua ankoista mitään.

8]

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #129 : 06.11.2006 klo 23:16:26 »
Mahtaisko olla mitään itua pyytää puhumaan (tai vetämään sarjis workshoppia) joku vähän edistyneempi sarjakuvisti ensi vuonna. Yksikin riittää. Tai joku sarjiskoulun ope kertomaan sarjisalan koulutusmahdollisuuksita (ei kovin punk, mutta kiinnostaisi. Aamupäivään.).
Kannattaa ehkä tulla Tampereelle ensi maaliskuussa, sillä jotakin tämän kaltaista ilmeisesti on myös ohjelmassa.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #130 : 07.11.2006 klo 01:08:02 »
Olihan meillä Timo, mutta hän puhui vain ankoista, enkä minä tajua ankoista mitään.

Mun piti demota sitä wacomin piirustuslautaa ja näyttää vähän miten omat sarjakuvani teknisessä mielessä rakentuu. Kukaan ei saanut mua lavalle enää siinä myöhemmässä vaiheessa.  Tuskin siitä mitään olis tullukaan. ::)
Päivällä heti alkuun se olis pitäny tehhä.

Timo

roju

• sarjispelle
  • Jäsen
« Vastaus #131 : 07.11.2006 klo 03:23:41 »
Wörksöpit on muutenkin jääny viime vuosien meiningeissä vähemmälle, paitsi lapsille. To do-listalle.

MIstä tuli mieleen että Lahden evakkosarjiksia palais nähdä.
Muista poika, että tämän päivän kapinallinen on huomispäivän pieru.

keijoahlqvist

• Sarjakuvaneuvos
  • Jäsen
  • -
« Vastaus #132 : 07.11.2006 klo 08:45:16 »
Mun piti demota sitä wacomin piirustuslautaa ja näyttää vähän miten omat sarjakuvani teknisessä mielessä rakentuu.
Timo
Hei, kutsukaa Timo Treelle!

Aamupäiväks.

vesa saarinen

• Jäsen
« Vastaus #133 : 07.11.2006 klo 09:07:05 »
Mun piti demota sitä wacomin piirustuslautaa ja näyttää vähän miten omat sarjakuvani teknisessä mielessä rakentuu. Kukaan ei saanut mua lavalle enää siinä myöhemmässä vaiheessa. 

Näinpä pääsi käymään. :)

Workshoppailu ja kaikenmoinen työpajailu on pirun hyvä idea. Ja asiantuntijain pitämät puheenvuorot sun muut sarjakuvan tekemisestä ylipäätään - siinäkin mainio ajatus! Toteuttakaahan, tamperelaiset tai sarjisfestarilaiset, ettei meidän ensi vuonna tarvitse...  ;)
-Roope Ankka

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #134 : 07.11.2006 klo 09:47:52 »
Jos oikein olen ymmärtänyt ja kaikki käy, kuten on suunniteltu, Tampereelle on useampikin henkilö tulossa piirreskelemään ihan julkisesti ja kertomaan tekotavoistaan. Siis näyttämään meille muille, miten se oikeesti tehdään.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva