Kirjoittaja Aihe: Necrocomicon Turussa 15.11.2008  (Luettu 90892 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Lilja

• Uusi jäsen
Re: Necrocomicon Turussa marraskuussa
« Vastaus #105 : 05.11.2006 klo 18:44:48 »
Perjantain etkoilla Cosmicissa käyty keskustelu:

Petteri Oja: "Olet sä gootti?"
Otto Sinisalo: "?"
Vesapai: "Niin! Meidän piti kysyy sulta, oot sä gootti!"
Petteri: "Kun sä kirjoitat goottilehteen!"
Otto: "Kysymys kuuluu, miksi te luette goottilehteä?"
Petteri: "En mä vaan tyttö!"
Vesapai: "Mitä! Olet SÄ gootti?!"
Lilja: *nyökyttää*

Itse conissa istuin myyntitiskin takana tosi tärkeän näköisenä. Herra Toimitusjohtaja oli tuonut minulle S-kokoisen Zum Teufel -paidan ja ainoa ladyfit-versio oli tietysti jäänyt kaappiin. Tai sitten neiti Sihteeri on huomaamattaan laihtunut 15 kg.

Väsymys iski alkuillasta, vaikka tanssijalka olisi vipattanut. Olen kuitenkin tänään kuunnellut ja lukenut selostuksia siitä, mitä herra Toimitusjohtaja teki myöhään illalla ja tavallaan olen tyytyväinen, etten ollutkaan paikalla... Käväisin nimittäin kaverin synttäreillä katsomassa kiroilevaa siiliä (lihaa ja verta -versiota).

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #106 : 05.11.2006 klo 21:18:05 »

Freakenstein räjäytti viimeisenä aktina pisteet kotiin, eipä ole pitkään aikaan päässyt pogoamaan noin antaumuksella! Kiitos ja anteeksi kaikille joita saatoin teloa henkilökohtaisessa moshpitissäni  ;)

Tai ehkä pitäisi varastaa turkulaisten idea ja tehdä siitä Worst and Best of-kooste ja lahjoittaa tuotto SSSeuralle? Katsotaan mitä tuleman pitää..

Olette te vaan parhaita!

Rokkia ja sarjakuvaa!

Sehän kuuluu asiaan. Ja lihan meitä päänheilutajia enemmänkin. Niska kiittää.
Kannattaa varastaa vain parhailta.

Jatkoakin on jo suunniteltu ja tämän tapahtuman kehityshaasteista otettu jo opiksi, varokaa vaan!

Ehkä joku ottaa vastaan haasteen vesimiesten sarjistapahtuman järjestämisestä. Sellainen ei mahdollinen Necrocomicon II tule kuitenkaan olemaan. :)

Necrocomiconin paluu ei turkulaisvoimin omien kokemusten puolesta tule tapahtumaan sellaisena.
Käsittääkseni meistä kukaan ei ole horoskoopissa vesimies.

Hienoa että Helsingin osallistujia oli niin monta. Ens vuonna pyritään saamaan vielä tamperelaisetkin paikalle!

Ei pyritä tai yritetä. Tamperelaiset tulevat.
Sillä vaihtoehto on että turkulaiset menevät Tampereelle.

Hyvä että porukalla oli hauskaa. Se oli pääasia.
ja kun jatko-osa tulee se ei kopioi tätä suoraan, vaan silloin teemme kaikki virheet uudella tavalla.

Ari Seppi

• Jäsen
« Vastaus #107 : 05.11.2006 klo 22:40:16 »
Jops, oli kyllä kaikinpuolin hauskaa, vaikka päivätapahtuma menikin ohi ja ehdin vasta illaksi. Mut siellä olikin niin mukavaa, etten saanut lähdettyä missään vaihessa muualle vaikka alunperin piti. \o/

Rami Rautkorpi

• Has been
  • Jäsen
« Vastaus #108 : 05.11.2006 klo 23:14:52 »
Ottamiani valokuvia Necrocomiconista Katuojassa ja Flickrissä.

Erityisesti vielä kiittää Ramia, joka suosillisesti piti kauniin myyntipuheen puolestani, sekä tietysti Cthulhulle jonka ansiosta kaikki tämä oli mahdollista.

Minä puolestani haluaisin kiittää puheenkirjoittajiani, tuota lahjakasta nais- ja kalju mies -joukkoa, siitä että he loihtivat esiin ne sanat, jotka toistin mikrofoniin suoraan paperista lukien.

Hei muuten, mitä me sarjakuvakamppailun voittajat, eli osallistujat, saatiin palkinnoksi? Karkasin paikalta hyvissä ajoin, koska pelkäsin, että palkintona olisi jallua VesaK:n navasta.
"Vaikka onhan joukossa Anssi Rauhalaa ja Rami Rautkorpea, jotka ovat paremmasta päästä verrattuina tekijöihin, joiden taso olisi jokin aika sitten supistunut omakustanteisiin ja sarjakuvaseurojen julkaisuihin." -- Kari T. Leppänen (https://tinyurl.com/ycbb3cw2)

Otto Sinisalo

• Jäsen
« Vastaus #109 : 05.11.2006 klo 23:35:46 »
Todellakin, paras Necrocomicon ikinä! Vielä paikkoja kolottaa kaikki tuo tukanheilutus ja valssaaminen, mutta kerranko sitä.

Ohjelmamanifestissa ilmoitettiin tavoitteeksi järjestää Suomen lunkein sarjakuvatapahtuma ja väittäisin, että tässä onnistuttiin. Hyvä tapahtuman lunkiuden mittari lienee se, montako ns. läppää, omia tai toisten, jää elämään tapahtuman jälkeen. Tässä muutamia - pahoittelut paikalla olemattomille ja kenties myös olleille:

• ne soittaa meidän laulua
  • susikoira panoroi
  • pyykkimies
  • "...ja minä olen Herra Fantastinen"
  • Laitisen Pekko
  • lenkkarit on lasten työtä
  • holokaustiset kansanmusiikkijuhlat

Terveisiä ja kiitoksia!

JussiP

• Jäsen
  • Muutoksen tuulipuvut
« Vastaus #110 : 05.11.2006 klo 23:46:42 »
Hyvä tapahtuman lunkiuden mittari lienee se, montako ns. läppää, omia tai toisten, jää elämään tapahtuman jälkeen. Tässä muutamia

Monilta varmaan jäi huomaamatta Necrocomiconin salaisena pidetty kunniavieras David Copperfield, joka taikoi Hiekkiksen pizzasta aurajuuston pois.
Jos haluat masentua tai vahingoniloistua, lue Ilman naista.

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #111 : 06.11.2006 klo 10:32:13 »
Selvästikään Otto ei juonut tarpeeksi, kun hän unohti vielä  ulkoturkulaisuudet, kuten:

Roky Erikcksonin: "I'll take you to learn / I'll take you to burn"
Victor von Doomin Traktorimuseo
Hiekkiksen soolokeikka diverssikauppa Kasvihuoneilmiössä.*

*Käykääpä muuten tutustumassa, siellä S. Kubrick kohtaa Timo Koivusalon..

Ai niin, kiitokset tunnustuksellisen omaisesta palkinnosta!
Tallella on, ja jatkoluovutetaan sitten seuraavassa Nekrologikonissa.
Niin ja Rami, sinun kohdallasi oltaisiin tietysti tehty poikkeus, olisit voinut juoda spraittia tms. alkoholitonta navastani. JOS se nyt sitten olisi ollut palkinto.
Turkua ei vain VOI selittää...

« Viimeksi muokattu: 06.11.2006 klo 14:10:28 kirjoittanut VesaK »
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

vesa saarinen

• Jäsen
« Vastaus #112 : 06.11.2006 klo 11:37:21 »
Lainaus käyttäjältä: Rami Rautkorpi
Hei muuten, mitä me sarjakuvakamppailun voittajat, eli osallistujat, saatiin palkinnoksi?

En kyllä rehellisesti sanoen enää muista :(

Että eipä sitten muuta kuin läkkä ääreen teillekin!   :-*

(Tämäpä oli sitten 500. kvaak-viestini. Laatu ennen kaikkea!)

Rami jo linkittikin valokuviin. Muutamia lisäkuvia - sekä erittäin raskauttavia gif-animaatioita - osoitteessa http://users.tkk.fi/~jsseppan/kuvia/necro/ , kiitoksia Jaakolle!
« Viimeksi muokattu: 06.11.2006 klo 11:39:22 kirjoittanut vesapai »
"Maailman turhien asioiden joukossa sarjakuvat edustavat kärkipäätä! Kaiken lisäksi ne ovat kalliita."
-Roope Ankka

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #113 : 06.11.2006 klo 14:11:02 »

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #114 : 06.11.2006 klo 14:13:41 »
En kyllä rehellisesti sanoen enää muista :(

Yleisö ja tuomaristo ja kaikki olivat liikuttavan yksimielteisiä - kaikki voittivat.
Nyt sitten työt esille nettiin, niin kuaakkilaiset voivat järjestää huutoäänestyksen kuka mitä oikeasti hähä.
- Barack Obama

norpatti

• Vieras
« Vastaus #115 : 06.11.2006 klo 14:16:22 »
huaaargh!

kylloli rankka meininki, vaikka sitä kyllä osasin odottaaki. joskin pudistelin erittäin paheksuvasti päätäni eräille ohjelmanumeroille (jallun juonti navasta EI oo sopivaa katsottavaa niin aikaisin iltapäivästä! ..niin ja omakin "lavaneitsyys" meni: julma totuus paljastui, että kiroilevan siilin piirtäjä ei ole hilpeä ja viihdyttävä esiintyjä, vaan lyhytsanainen ujo pikkutyttö). ymmärrän hazart:n kannan oikein hyvin, mutta toisaalta, nettisivuilla kyllä annettiin hyvin ennakkomainosta siitä mitä sopii odottaa. 

eniveis, hauskaa oli. bändit oli kovia ja kohokohtiin kuuluu ehdottomasti otto "pyykkimies" sinisalon voittaminen aliaksessa. muahaha. ;)

niin, ja muistakaa, se julisteen palikka ... se ei ole tofua.

angstinen pikkuotus kiittää <3

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #116 : 06.11.2006 klo 14:24:13 »
(jallun juonti navasta EI oo sopivaa katsottavaa niin aikaisin iltapäivästä! ..).

Koska joku ehkä ihmettelee tätä, syystäkin, niin pitänee selittää. Puolisentoista viikkoa ennen Nekrogonia nimimerkki Vesapai soitti ja kysyi tärkeän kysymyksen: "Kuinka monta jallupaukkua voi juoda Grezenin navasta??"
Tämähän piti selvittää, ja teetäkin hankittiin denmonstraatiota varten, mutta lavalla sitten sarjakuvaseksin papitar Grezeniä alkoi ujostuttaa, joten minun oli uhrauduttava eli ts. käänsimme asetelman. Toivottavasti ei ollut alaikäisiä ja heikkohermoisia läsnä. Ei ainakaan sen jälkeen ollut... Anteeksi vaan, mutta järjestäjien sana on laki. Heille on vastattava, koska heidän on vastattava...
- Barack Obama

Grezen

• Jäsen
  • ¡Viva Zapata!
« Vastaus #117 : 06.11.2006 klo 14:47:58 »
lavalla sitten sarjakuvaseksin papitar Grezeniä alkoi ujostuttaa, joten minun oli uhrauduttava eli ts. käänsimme asetelman.

Ei kun mun hametyyppinen ratkaisu oli vaan hieman huono kyseiseen toimenpiteeseen. Olisi näkynyt kaikki kaikille jos siellä olisin napaillut.

Ensi kerralla kun mua pyydetään "performanssiin lavalle VesaK:n kanssa" niin älyän kyllä kieltäytyä. ;D

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #118 : 06.11.2006 klo 14:52:52 »
Ei kun mun hametyyppinen ratkaisu oli vaan hieman huono kyseiseen toimenpiteeseen. Olisi näkynyt kaikki kaikille jos siellä olisin napaillut.
Ensi kerralla kun mua pyydetään "performanssiin lavalle VesaK:n kanssa" niin älyän kyllä kieltäytyä. ;D

Seli seli... mutta nyt viimostaan tiedät, että "herrain kanssa kävelyllä voi tapahtua mitä vaan ja vielä pahempaa!" Saati sitten S-osiksen lavalla.

Tämä shouvi oli siis jatkoa sille mitä Kemissä lavalla nähtiin 2006 (ketkä näkivät, ketkä eivät) - siellä Happy horse comics "nuoli kriitikon p****ttä"  (oikeasti kyl vain selkää). 
- Barack Obama

Huu

• Uusi jäsen
« Vastaus #119 : 06.11.2006 klo 15:02:10 »
Kyllä vastaavanlainen performanke pitää ehdottomasti säilyttää ohjelmisto-tyyppisissä ohjelmissa, semminkin kun olen onnistunut missaamaan molemmat kaparee-tyyppiset merkkitapahtumat!