Author Topic: Kesähaaste  (Read 11360 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

-JJ-

• Jäsen
Kesähaaste
« on: 05.06.2006 klo 20:10:20 »
No niin, aika täyttää velvollisuus:
 nyt on siis vuorossa kesähaaste.Viimeinen palautuspäivä on  heinäkuun 28.
Pari kuukautta aikaa siis.
Palkintoa ei ikävä kyllä ole, muuta kuin se Maine ja Kunnia!  Sehän onkin se paras palkinto, ehe ehe. ;D
Jep, ja aihe on melko laaja.
Kaksi sanaa:

MATKA
 Ja
VAPAUS

Mielikuvitus laukkaamaan vaan. Sarjakuva voi olla strippi pidempi, mutta täytyy sanoa, että itse arvostan kyllä enemmän pitkiä.. vink, vink.
Ainoa ehto  on, että sarjakuvassa on oltava ihmisiä!
Siinäpä se. Linkki valmiisiin töihin on tässä:

http://www.kvaak.fi/keskustelu/index.php?topic=6373.0

tertsi

• Guest
Re: Kesähaaste
« Reply #1 on: 05.06.2006 klo 20:21:46 »
Tähän mä osallistun. Tussilla ja vesivärillä.

Sarjakuvassa pitää siis olla Matka ja Vapaus. Ei siis Matka tai Vapaus?
« Last Edit: 05.06.2006 klo 20:24:21 by tertsi »

-JJ-

• Jäsen
« Reply #2 on: 05.06.2006 klo 21:57:48 »
Kyllä, matka JA vapaus. :)

Mutta, tietenkin saa painottaa jompaa kumpaa. Siis, ettei kummankin asian tarvitse olla niin selvästi esillä.
Matka ja vapaus ovat hyvin laajoja käsitteitä.. ;)
« Last Edit: 05.06.2006 klo 22:01:38 by -JJ- »

jokela

• sörsselsson
  • Jäsen
  • .. I'm a devil in disguise ..
« Reply #3 on: 06.06.2006 klo 19:34:59 »
No juup .. pitäisi nyt ihan sen vertaa kunnostautua että osallistuisin tähän myös ..

Ja kai kesään jokunen sadeilta mahtuu että muut mukaan myös .. aikaakin on .. paljon.

-- j --

He may look like an idiot and talk like an idiot but don't let that fool you. He really is an idiot.

Lind JR.

• oikee meka agtiivi.
  • Jäsen
  • "omapa on mielipiteeni."©
« Reply #4 on: 09.06.2006 klo 09:04:00 »
olen jo luvannut kahteen haasteeseen osallistua mutta ei ole ehtinyt. kapinaa haasteeseen en viitsinyt koska "pikku-pikku-manga" fanit olisivat tappaneet minut. heehehe.
no, tähän osallistun. painun melkein heti piirtämään etten unohda.
miksi minä aina sanon viimeisen sanan keskusteluissa?

Tuukka Saturi

• Sosiaalilehmä
  • Jäsen
  • "That's a fact Jack!"
« Reply #5 on: 14.06.2006 klo 10:28:55 »
Mjooh, tämä kuulostaa ihan jees idealta. Nyt kun sain skannerinkin "onlineen" niin voi näihinkin osallistua. Tuli heti itseasiassa idea mieleen... Aika paljon parempi aihe kuin edellinen surkeat sankarit, vapaampi aihe meinaan.

Sika

• Jäsen
« Reply #6 on: 16.06.2006 klo 10:43:36 »
Vois kai tota yrittää osallistua kun on aikaa. Tänään ois aikaa, mutta tuota....

Kananjalka

• Jäsen
  • Shhh, hiljaa, kiitos.
« Reply #7 on: 16.06.2006 klo 15:06:41 »
Hitto.Holle herralla on hiton hyvä. Ei edes kehtaa laittaa omaa sarjakuvaa sen rintamalle. Tykkäsin kuinka piirsit tuon lentokoneen asuessaan maahan. Wautsi vau!
"Haluaisin keksiä sellaisen aineen tai koneen, jonka tuhovoima olisi niin hirvittävä, että ihmiseltä menisi ainiaaksi kaikki sotimishalut."

Pösse

• Rookie
  • Uusi jäsen
  • Yar!
« Reply #8 on: 18.06.2006 klo 22:09:14 »
Voisi kyllä itsekin osallistua tähän, nyt kun ei ole muuta kuin aikaa.   :D Olen vain melko huono pitämään lupaksia näiden asioiden suhteen, tarvitsen jonkun pakotteen, jotta osallistun varmasti. Katson mitä saan aikaseksi.

Holle: Kieltämättä, hyvin vaikuttavaa jälkeä. Mielestäni ei kovinkaan perinteinen kuvaus matkasta. Tuli hyvin Lostmainen fiilis tuosta piirroksesta, vänkää. Kuvat hyvin selkeitä, ei liikaa kuvia, hyvin rytmitetty. Kynänjälki miellyttää, melko perus-Hollea. Kaunista, kaunista!

Laura Sivonen

• Tunteikas siili
  • Jäsen
« Reply #9 on: 26.06.2006 klo 23:39:38 »
Äh, sain niin typerän idean, että se voisi tarpeeksi suuressa humalatilassa olla hauskakin. Tein jo alustavat luonnoksetkin, mutta kun ei tuo tekninen toteutus ole minun alaani..

edit:

Holle: Kieltämättä tuli tuosta sinun sarjakuvastasi melko lostmainen olo (jossa ripaus Saw'ta).
Rovio: Girlpower! Notskikohtaus oli aika härski, mutta olen itsekin miettinyt noita samaisia asioita. Muutoinkin aika ahdistava sarjakuva.
« Last Edit: 26.06.2006 klo 23:45:22 by Laura Sivonen »
Dusting is a good example of the futility of trying to put things right. As soon as you dust, the fact of your next dusting has already been established.

Kapteeni Kenguru

• Groupie
  • Jäsen
  • ¿Cuándo se come, aquí?
« Reply #10 on: 27.06.2006 klo 00:02:03 »
Äh, sain niin typerän idean, että se voisi tarpeeksi suuressa humalatilassa olla hauskakin. Tein jo alustavat luonnoksetkin, mutta kun ei tuo tekninen toteutus ole minun alaani..

Äh, etkö muista 70-luvun punkkia ja sen perusajatusta että jokainen saa ilmaista itseään, viis teknisestä taituruudesta? Oi oi oi, yhteiskunta palaa?

Jos et viitti itte tehdä, niin nakkaa ideas mulle privana. Jos siis hieman, köh, karkeampi tekniikka ei haittaa liikaa. Ettei mene idea ihan harakoille. Kun mulla ei nyt parempaakaan tekemistä ole kuin toteuttaa typeriä ideoita.
POLKU PYÖRÄ VARKAAT KURIIN!!1

http://www.youtube.com/user/Satelliittifillari

Laura Sivonen

• Tunteikas siili
  • Jäsen
« Reply #11 on: 27.06.2006 klo 00:56:28 »
Äh, etkö muista 70-luvun punkkia ja sen perusajatusta että jokainen saa ilmaista itseään, viis teknisestä taituruudesta?
En. 70-luku oli muutenkin kaikin puolin kamala vuosikymmen.

Jos et viitti itte tehdä, niin nakkaa ideas mulle privana. Jos siis hieman, köh, karkeampi tekniikka ei haittaa liikaa. Ettei mene idea ihan harakoille. Kun mulla ei nyt parempaakaan tekemistä ole kuin toteuttaa typeriä ideoita.
Pitämäsi saa. En vastaa ideani aiheuttamasta henkisestä kivusta.
Dusting is a good example of the futility of trying to put things right. As soon as you dust, the fact of your next dusting has already been established.

KimmoK

• Jäsen
« Reply #12 on: 27.06.2006 klo 17:39:14 »
Holle: Toimivaa ja nautittavaa sarjakuvaa, kuten sinulla yleensäkin. Vapaus kerrassaan loistaa miehen kasvoilla viimeisessä ruudussa.

Rovio: Hyvällä tavalla karu tarina. Tässäpä olisi jollekin harrastajaporukalle pienimuotoisen splatter-elokuvan kuvakäsis valmiina.

dokki

• Jäsen
« Reply #13 on: 15.07.2006 klo 18:29:22 »
Olenko ainoa, joka sekottaa Sian ja tertsin tyylit? Ainakin välillä on vaikea erottaa niitä toisistaan. Tosi nättiä jälkeä kuitenkin tämä Sian uusin.

Kapteeni Kenguru

• Groupie
  • Jäsen
  • ¿Cuándo se come, aquí?
« Reply #14 on: 20.07.2006 klo 22:56:54 »
Jaha, kommenttia:

Holle: Sitä ollaan Lostia katseltu..?

Rovio: Kiva että joku jaksaa vääntää pitempääkin stooria. Tuo olisi voinut olla vaikka joku Hämärän rajamailla -sarjan jakso.

Sika: Kas, mutta tämähän on oikeasti hauska. Tämä voisi ihan hyvin olla vaikka jossakin lehdessä.

Tööt: En tajunnut mitä lopussa tapahtui. Hienoa!

Keijo: Kiikala? Tapuli? Salla? Raja-asema? Se kävelee? En tajunnut mitään. Hienoa!

Hazart: Turhaa vaatimattomuutta. Esiin vaan.

Laura: Ei ole huonoja käsiksiä tai sarjakuvia. On vain huonoja lukijoita. Niin ja seitkytluku rulettaa.
POLKU PYÖRÄ VARKAAT KURIIN!!1

http://www.youtube.com/user/Satelliittifillari