Kirjoittaja Aihe: Virhepainokset  (Luettu 45045 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Doc Lomapäivä

• Jäsen
Vs: RW:n supersankaritarjonta vuonna 2015
« Vastaus #75 : 12.03.2015 klo 09:33:27 »
Mun kappaleeni uutta Yön ritaria on ensimmäisen jakson puoliväliin asti tanskaa. "Der har et utdalt behov for at sove I sin sang", tuumaa Alfred. Tätä olen aina toivonut.

seppo-setä

• Jäsen
Vs: Sandman
« Vastaus #76 : 13.03.2015 klo 07:04:10 »
Jahas. Sandman tuli Bookystä eilen ja tänä aamuna rupesin lukemaan. Kaikki hyvin sivulle 152 asti. Sivuilla 153-176 kieli vaihtuu yllättäen norjaksi (saattaa olla kyllä tanskaakin)  :P Kuinkanhan yleistä tämä sitten on kun ilmeisesti painoskin on aika pieni. Jännityksellä odotan onnistunko reklamoimallakaan enää saamaan kokonaan suomenkielistä kappaletta...

Moitteeton korvaava kappale saapui Bookysta eilen :)

Chemo

• Jäsen
Vs: Sandman
« Vastaus #77 : 17.03.2015 klo 15:02:35 »
Moitteeton korvaava kappale saapui Bookysta eilen :)

Minäkin vaihdoin omani priimaan. Hyvät fiilikset, hieno julkaisuhan tämä on ja kuitenkin erittäin lupaava alku   :)
Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän.

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
Vs: Virhepainokset
« Vastaus #78 : 02.05.2015 klo 19:56:53 »
Siis Howard The Duck 1 tuhottiin koska ekalla sivulla oli flaamia (http://www.kvaak.fi/keskustelu/index.php/topic,4115.msg65272.html#msg65272) mutta vuosia myöhemmin kun Ryhmä-Xssä ~puolet lehdestä oli virhepainosta (jota kukaan ei vissiin huomannut) painos meni tilaajille (ja varmaan kauppoihinkin).
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
« Vastaus #79 : 02.05.2015 klo 23:32:46 »
Siis Howard The Duck 1 tuhottiin koska ekalla sivulla oli flaamia (http://www.kvaak.fi/keskustelu/index.php/topic,4115.msg65272.html#msg65272) mutta vuosia myöhemmin kun Ryhmä-Xssä ~puolet lehdestä oli virhepainosta (jota kukaan ei vissiin huomannut) painos meni tilaajille (ja varmaan kauppoihinkin).
Onko tästä Howard the Duck 1:sta mitään kansikuvaa olemassa. Yritin ettiä netistä, mut en löytänyt. Taitaa olla tosi harvinainen sarjakuva.
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #80 : 03.05.2015 klo 01:17:20 »
Onko tästä Howard the Duck 1:sta mitään kansikuvaa olemassa. Yritin ettiä netistä, mut en löytänyt. Taitaa olla tosi harvinainen sarjakuva.

Täältä löytyy:

http://www.perunamaa.net/sarjakuvat/publication.php?id=marvelerikoisjulkaisut
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

_tex_

• Jäsen
  • Oman kielen OSAAJA!KvAak terroristi!AiNiAaN! Q=<>
« Vastaus #81 : 05.07.2015 klo 01:54:55 »
Otin lukuun pitkästä aikaa Pikon ja Fantasion Hämäräperäisen hylyn, eka painos albumina 1989. Sisältö on eripäin kuin kannet. Onks muilla?
Toi tuli mulla vastaan Rosan kootuissa sain pitää "harvinaisuuden".  :=)

Mika79

• Uusi jäsen
« Vastaus #82 : 17.12.2016 klo 20:34:07 »
Mulla on Tintti Amerikassa missä osa alkupään sivuista on sini-valkoisia eli siis ilman värejä.Äiti sai sen aikanaan kirjakaupasta halvemmalla ko.virheen takia :)

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Vastaus #83 : 17.12.2016 klo 21:19:35 »
Mulla on Tintti Amerikassa missä osa alkupään sivuista on sini-valkoisia eli siis ilman värejä.Äiti sai sen aikanaan kirjakaupasta halvemmalla ko.virheen takia :)

Voi olla harvinainen ja ehkä arvokas riippuen kuinka monta tuollaista löytyy.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #84 : 17.12.2016 klo 22:12:14 »
Voi olla harvinainen ja ehkä arvokas riippuen kuinka monta tuollaista löytyy.

Sarjakuvat eivät ole postimerkkejä, joissa harvinaiset virhepainamat lisäävät arvoa.

Chessman

• Jäsen
« Vastaus #85 : 19.12.2016 klo 00:25:01 »
Sarjakuvat eivät ole postimerkkejä, joissa harvinaiset virhepainamat lisäävät arvoa.

Menin kai miinaan,mutta sarkasmin tapaista kai tää lie..

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #86 : 19.12.2016 klo 14:20:37 »
Tiedän olevan olemassa yhden kappaleen Fingerpori 4sta, jossa on Fingerpori ykkösen sisukset. Molempia osia painettiin samaan aikaan samassa painossa.

Nämä mutikat, joissa on kannet eripäin kuin sisältö, ovat lähestulkoon arkea - melkein aina niitä löytyy kun uusi kirja saapuu.

Minusta ne eivät ole arvokkaita, eivät myöskään värivirheiset, enempi ketuttavia roskalaarikappaleita.

Virheellisistä painotuotteista vain erhepainetut postimerkit sekä rahat, kuten nurinperin painetut setelit, ovat maailmalla arvossaan. Voi kun tuollainen tulisi vastaan...

http://metro.co.uk/2016/10/18/people-have-been-bidding-65000-for-an-upside-down-5-note-6199671/

“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

Avalkis

• Valveunessa
  • Jäsen
« Vastaus #87 : 19.12.2016 klo 23:34:03 »
Harvinaisehkojen Taru sormusten herrasta -sarjakuva-albumien toista osaa (Morian kaivoksen kauhut) painettiin kannet kokonaan valkoisina. En tiedä onko erää enemmänkin, mutta joskus tullut netissä kappale vastaan. (Näissä muuten heikko liimaus, sivut alkaa nykyään tippuilemaan. Samoin 70-luvun Aku Ankan parhaista alkaa liima olemaan kaput.)

Tästä aina tullut jurputettua, että harmillisinta on kun sekä Bakshin elokuva, että niihin nuo jollain tapaa lisensoinnin kannalta perustuvat sarjakuvat jäivät kesken puoleen väliin...

Aku Ankan taskukirjan joku alkupään ruskeakantinen, mahdollisesti 62. Puuhapari Mikki ja Minni, minulla ainakin joskus oli, jossa sisältö oli aivan sekaisin - sivut epäjärjestyksessä, painettuna puuttuvia sivuja ja jotain tuplana.

Ja itsellä on tuo yleisempi värivirheinen Aku Ankka 11C/1954 (kannessa Aku rumpalisoi). Sen ostin jo pikkupoikana markka-aikaan kesätorilta 50-luvun Aku Ankkojen "hovi-myyjältäni" :).
« Viimeksi muokattu: 19.12.2016 klo 23:40:01 kirjoittanut Avalkis »
http://www.jukkaeronen.com - Suomen luonnosta inspiroituneita fantasiasarjakuvia ja scifi-elokuvia & ambient-musiikkia

hdc

• Architectus urbis caelestis
  • Jäsen
« Vastaus #88 : 20.12.2016 klo 11:14:21 »
Vaihtelevasti sekaisin olevia taskareita tulee kohtuu-usein vastaan, yleensä siellä on korkeintaan muutama sivu tuplana, laajempi sekaannus on tietty harmillisempaa.

Ja tuo Aku Ankka 11C/54 taitaa olla niitä harvoja tapauksia joissa keräilykannalta tunnetusti erotellaan virhepainokset oikeavärisistä, ja niissäkin oikeaväriset ovat harvinaisempia ja arvokkaampia...

Clavia Z

• Kummajainen
  • Jäsen
« Vastaus #89 : 20.12.2016 klo 22:30:07 »
Natasha-albumista Kivinen meri minulla oli sellainen kappale, jossa osa sivuista oli täysin valkoisia. Divarista ostettu. Harmittaahan tuo, kun joutuu hankkimaan kahdesti saman sarjiksen vain siksi, ettei tajua tarkistaa jo paikan päällä että albumi on täysin kunnossa.