Kirjoittaja Aihe: Kemi Online  (Luettu 13152 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
Re: Kemi Online
« Vastaus #15 : 21.05.2006 klo 20:02:19 »
löydetty mm. Timo T.A. Mikkosen muistelmateos.

Takana loistava tulevaisuus! Se unohtu mainita Hillittömät kirjat -ketjussa. Olen ollut Timo T.A.:n pitämällä kurssilla. Jossain pitäisi vieläkin olla se antamansa mahtava monistenippu, josta selviää mm. mitä kaikkia sanoja ja sanontoja Timo T.A. on lanseerannut suomen kieleen.

Rami Selin

• Jäsen
  • Uskon kaiken
« Vastaus #16 : 21.05.2006 klo 20:21:49 »
Kuvista ehdotomasti paras on tietenkin tämä

Tuli voitettua. Nyt pitäisi hävetä. Haukun aina strippiformaatin mielessäni ja varmaan joskus äänenkiin. Mutta minkäs mahtaa, kun Ville on sen verran hyvä ope.
Onnea vaan molemmille, Villelle ja Vesalle.
« Viimeksi muokattu: 21.05.2006 klo 20:54:47 kirjoittanut Rami Selin »

MarkZero

• Jäsen
« Vastaus #17 : 21.05.2006 klo 22:47:35 »
"Sormet sanoo soo-soo-soo, kengänkannat K.K.K"

Kemistä on palauduttu ja vuosien tauon jälkeen oli oikein kivaa. Ohjelma ei ollut mun makuuni parasta, mutta viis siitä. Lloydin jutut oli parasta antia muiden älyllisten ja älyttömien keskusteluhetkien ohella. Olisi muutama hieno kännykkäkamerakuva, mutta Samsungin roskapuhelin ei taas suostu näitä koneeseen suoltamaan. Ehkä siksi se onkin älypuhelin ja sisältää itsesensuurin.

Long live sarjisfestivaali. Kemi kestää.

PS. joo, ei tullut ostettua muuta, kuin viimeinkin kiimaiset maantiesuolan nuoleskelijat. Isommat puljut loistivat poissaolollaan, mutta näin ehkä on ollut jo pitempään (98 olin viimeksi) Hustler-sarjakuvaversio löytyi myös repusta, en kommentoi enempää 3-cpo:n ominaisuuksista
« Viimeksi muokattu: 21.05.2006 klo 22:56:21 kirjoittanut MarkZero »

Antti Vainio

• Karpaattien nero
  • Jäsen
« Vastaus #18 : 22.05.2006 klo 00:09:59 »
eiku mää oon se siilitukkanen pikku-tyttö (vissiin näytän vielä suht nuorelta... porkola kysy multa papereita kemin kaupungin vastaanotolle mentäessä... :D)

http://mlab.uiah.fi/~pms/Kemi/IMG_4536.jpg -->tuosta kuvasta puhuin

Ei hätää, sinäkin olet söpö. Sarjakuvamaailma on (ainakin Suomessa ) tosi epäreilu ja seksistinen. Kaikki me äijät ollaan rumia, lihavia, kaljuja, huonoja jalkapallossa ja introverttejä sekä pukeudutaan huonosti. Ämmät on hauskoja ja kauniita
"This country sucks. It's all about the nature and who the fuck cares about the nature".

Pekka Salonen

• pekak
  • Jäsen
  • Ottiatuota

Grezen

• Jäsen
  • ¡Viva Zapata!
« Vastaus #20 : 22.05.2006 klo 09:12:37 »
Huh, Kemi-neitsyys meni niin että pauke vaan kuului. Hauskaa oli, vaikka uusien ihmisten paljous pelotti ja vieläkin tärisyttää. En minä osaa näitä sosiaalisia kuvioita, osaan vaan juua kaliaa...

Suomi voitti Euroviisut, minkä kunniaksi pussasin kaikkia. Tai kaikki pussasivat minua. Puhuin paljon ja sekavia ja olin muutenkin tymä. Lehtiä kuitenkin ostin pari kappaletta, mm. mainion Borgtronin (Jyde!), ja yhden ohjelmankin kävin katsomassa.

Sain Limingasta täksi yöksi majoituksen Keijon herrasmiesmäisessä huomassa. Meillä on aika romanttista, ruusunkin sain. :-* Muuten on kyllä aivan kaikki voimavarat täysin ehtyneet, univelka on kolmannen maailman luokkaa ja ihmisiä en halua vähään aikaan nähdä. Kohta lähden Kuopioon lepolomalle.

Nyt ei kykene enää muuta sanomaan kuin Hard rock Hallelujah!

Outi

• Sarjakuvafestariassari
  • Jäsen
« Vastaus #21 : 22.05.2006 klo 12:45:58 »
Kauneinta maailmassa: Grezen ja Vesa K. mangakissankarvakorvissa. Ai ai.
We all need an Alan Rickman to read Shakespeare sonnets to us every night

mari

• Jäsen
« Vastaus #22 : 22.05.2006 klo 12:51:46 »
Ei hätää, sinäkin olet söpö. Sarjakuvamaailma on (ainakin Suomessa ) tosi epäreilu ja seksistinen. Kaikki me äijät ollaan rumia, lihavia, kaljuja, huonoja jalkapallossa ja introverttejä sekä pukeudutaan huonosti. Ämmät on hauskoja ja kauniita

höpö höpö. kyllä sarjisfestariella on aina silmänruokaa naispuolisillekin :)
eikä silleen, vaikka ei tullut jopen juttuja ymmärrettyä, niin ihan hauska mies sekin oli...
grezen mä just muistin, että meidätkin esiteltiin... vai esiteltiinkö? no, ens festareilla pitää jatkaa tutustumista, niin paljon uusia tuttavuuksia tuli ettei pysy enää laskuissa...

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #23 : 22.05.2006 klo 13:06:24 »
Kauneinta maailmassa: Grezen ja Vesa K. mangakissankarvakorvissa. Ai ai.

Ehheeh! Lordi ei ollut viikonlopun ainut voittaja...
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #24 : 22.05.2006 klo 13:10:18 »

Meä arvasin jotta Pohjolan sanomissa olis ollu enempi kun Kalevassa. Miksi siis maksoin Kalevan nettilehdestä?
Äh...
Onnea voittajille!! Komea tuuletus!
Lyhyt uutinen etusivulla. Kvaakin on pysyttävä ajan hermolla.
Tarkemmin sitten artikkeleissa, kuvin ja reportaashein Khemishtä. Paikalla olleiden punaisin silmin nähtyinä.  ;D

Timo

Outi

• Sarjakuvafestariassari
  • Jäsen
« Vastaus #25 : 22.05.2006 klo 14:10:12 »

Onnea, paljon onnea Villelle ja Vesalle! Osuivat Oikein Oikeaan Osoitteeseen nämä palkinnot. On se niin kaunista. Nyyh, ihan höyrystyy tippa linssiin. Ei näe kirjoittaa....
We all need an Alan Rickman to read Shakespeare sonnets to us every night

keijoahlqvist

• Sarjakuvaneuvos
  • Jäsen
  • -
« Vastaus #26 : 22.05.2006 klo 16:06:43 »
Luulen nähneeni monia kvaakkilaisia, mutta enhän minä ujona ihmisenä uskaltanut tervehtiä ketään muuta kuin Keijoa ja HEskoa.  :-[ Nyt on työn alla arkinen sarjakuva Kemin-reissusta, mutta sen tekeminen varmaan keeestää.
Vähä häkellyin kun tunnistin sinut vähän aiemmin avatarin perusteella. Siinä piirroksessa on sama ryhti ja hymy.

Grezen

• Jäsen
  • ¡Viva Zapata!
« Vastaus #27 : 22.05.2006 klo 20:59:24 »
grezen mä just muistin, että meidätkin esiteltiin... vai esiteltiinkö?

Esiteltiin kyllä... tai siis itse taisin esittäytyä. :)

Rupeaa jo elämä pikkuhiljaa voittamaan. Tänään piirtelin vähän luonnoskirjaankin junassa muistikuvia (hataria) reissusta. Itse vestareilla ei tullu juurikaan piirreltyä - paitsi niitä aakkoskuvia Jarmon vihkoon.

Valokuviakin otin, mutta mulla on niin oldskool-kamera, että ne pitää ensin kehittää ja sitten (jos mikään on onnistunut) skannata. Mutta Pekan kuvapläjäys oli kyllä aivan mainioin ikinä.

Harmi vain, kun en ujona ihmisenä saanut sanotuksi Paulille oikein mitään.

Mulla oli muuten aika lailla tasan päinvastainen ongelma... ujona ihmisenä tietysti löpisin baarissa humalassa ko. herralle ties kuinka pitkään siitä, kuinka minua hermostuttaa puhua ihmisille kun olen niin ujo. Taisin vieläpä puhua saman monologin useampaan otteeseen (hei mutta kertaus on opintojen äiti)... :P

Eli älä Minna suotta harmittele, huonomminkin voisi olla! :D
« Viimeksi muokattu: 22.05.2006 klo 21:07:55 kirjoittanut Grezen »

kaltsu

• Jäsen
« Vastaus #28 : 22.05.2006 klo 22:51:12 »
Hengissä selvittiin... taas kerran. Vaik paluumatkalla epäilyttikin. Väsymys oli aika huikea ja kaikki matkalla juotu kahvi ja poltettu tupakka purkautu heti auton ratista noustessa oksennuksena lähimpään viemärikaivoon. Ei toisaalta kestäny ajomatka tänä vuonna kuin 12 tuntia. Tais olla vähempi krapula ku yleensä.

Tuli tavattua vanhojen kavereiden lisäksi paljon uusia mukavia ihmisiä ja lauantain euroviisu-huuma oli kyllä huikea. Meidän huone oli varmasti hotellin äänekkäimpiä ja voittoa oli kiva hehkutella vielä seuraavana päivänäkin.

Jyrki Nissisen Lordi-fanilehti oli mukaan tarttuneista läystäkkeistä ikimuistoisin vaikka tuli kyl Jyde-fanilehdelle ja Jopen seikkailuillekin (Ville Rannan piirtäminä) antaumuksella naureskeltua.

En tainnu kaupungin vastaanotolla heittää ketään nakeilla vaik uhosinki. Taisin toisaalta olla hampaineni ihmisten olkapäitten kimpussa. Uuh. Hieno reissu.

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #29 : 22.05.2006 klo 23:29:52 »
Suuuuri kiitos Pekalle valokuvista. Tuntuu jo niinkuin ois itsekin ollut paikalla.