Kirjoittaja Aihe: Floyd Gottfredson  (Luettu 246977 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

tertsi

• Vieras
Vs: Floyd Gottfredson
« Vastaus #345 : 03.06.2011 klo 18:25:53 »
Mökkeilen tässä lähipäivät, mutta pistän infoa heti kun saan opuksen käsiini.

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
« Vastaus #346 : 07.06.2011 klo 16:44:06 »
JIIIHAAAAAAA!!!

Adlibriksen sivuilla mun Mikki Hiiri-kirjan toimituksen tila on muuttunut. Paketti on toimitettu eli pistetty kaiketi postiin.
Jospa se tulisi jo huomenna. :laugh:

"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #347 : 07.06.2011 klo 17:11:02 »
JIIIHAAAAAAA!!!

Adlibriksen sivuilla mun Mikki Hiiri-kirjan toimituksen tila on muuttunut. Paketti on toimitettu eli pistetty kaiketi postiin.
Jospa se tulisi jo huomenna. :laugh:

Hmm... Outoa, että mun samana päivänä tehty tilaus on edelleen "Käsiteltävänä"...
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Koninkaulus

• Jäsen
  • "Atte kumiorava, varo imuketta!"
« Vastaus #348 : 07.06.2011 klo 20:36:39 »
"Toimitettu" näkyy olevan minunkin kirjani, jes. Veikkaisin, että pari päivää saa vielä odotella, tai mistäs näitä tietää. Mutta kauan ei enää mene ja hyvä niin, tässähän alkaa olla jo ihan innoissaan. ;D
Topolino & Orazio Cavezza

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #349 : 07.06.2011 klo 21:23:10 »
Soitin Adlibrikselle, kun en saanut sähköpostiini tuota paketin seurantakoodia.
Nää Mikki-kirjat kuulemma paketoidaan ja toimitetaan Ruotsista.

Mun pakettini on tullut jo Suomen Turkuun...näyttää siltä, että huomenna se saattaa olla jo haettavana postista.  ;D

Outo, että teillä muilla ei ole tullut yhtä nopeesti, vaikka olette tilanneet samaan aikaan.
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

hdc

• Architectus urbis caelestis
  • Jäsen
« Vastaus #350 : 07.06.2011 klo 21:51:15 »
Mun pakettini on tullut jo Suomen Turkuun...näyttää siltä, että huomenna se saattaa olla jo haettavana postista.  ;D

Huomenna, jos Jumala suo, on Darth Mikalla armorikkaan vapahtajamme syntymäjuhla.

Arttu

• Legolandian Sheriffi
  • Jäsen
« Vastaus #351 : 07.06.2011 klo 21:55:41 »

Outo, että teillä muilla ei ole tullut yhtä nopeesti, vaikka olette tilanneet samaan aikaan.

No ne seuraa tätä ketjua tietty. Se joka eniten valittaa sille laitetaan tietysti kirja ensimmäisenä.  ;D
I have known many adults who have treasured throughout their lives some of the books they read as children. I have never come across any adult or adolescent who had outgrown comic-book reading who would ever dream of keeping any of these 'books' for any sentimental or other reason.- Fredrik Wertham

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #352 : 07.06.2011 klo 22:17:17 »
No ne seuraa tätä ketjua tietty. Se joka eniten valittaa sille laitetaan tietysti kirja ensimmäisenä.  ;D

Toi oli hyvä!!! Joopajoo, kai mä sit olen aika kärsimätön tyyppi...valitan joka asiasta ja keuhkoon kun joku ei mee mun pillin mukaan.  :-[
No olen kyllä oottanut tätä kirjaa omasta mielestäni aika kiltisti...näkisittepäs kun hermostun oikein kunnolla!!!
Mutta näin hyvää kirjasarjaa saa hyvällä omalla tunnolla odottaakin kärsimättömästi.
Tässä on sitä samaa odottelun tuntua kuin oli aikanaan Carl Barksin kootuissa...silloinkin meinasin repiä pelihuosuni, kun joku täällä kvaakissa oli saanut kirjan mua aikaisemmin...kerrankin minä saan ensimmäisenä...no ainakin toivon sitä.

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #353 : 08.06.2011 klo 15:38:30 »
Turun Sarjakuvakauppaan saapui eilen.

http://www.sarjakuvakauppa.com/kauppa/index.php?act=viewProd&productId=3040

Hyvältä näyttää. Itse olisin tykännyt vielä isommasta julkaisukoosta, saa noita tekstejä nyt hieman tihrustaa.

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #354 : 08.06.2011 klo 16:04:33 »
Gaah. ilmeisesti kaikki saa ennen mua. Britti-Amazonilta tuli hintaa n. 16 euroa. Völjyssä tilasin vanhoja kauhusarjakuvia käsittelevän opuksen 11 eurolla jotta sain ilman postikuluja. Se tuli eilen, mutta missä oi missä Gottfredson viipyy.

Toisessa kohtaa tuolla my accountissa lukee "delivery estimate: 7 Jun 2011 - 6 July 2011" ja toisessa "Dispatch Estimate: 24 Jun 2011" Häh? Mitä tää peli on? Tilaus jätetty 26 toukok. Ei voi mennä kuukautta!?

Timo

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #355 : 08.06.2011 klo 16:17:56 »
Turun Sarjakuvakauppaan saapui eilen.

Hyvältä näyttää. Itse olisin tykännyt vielä isommasta julkaisukoosta, saa noita tekstejä nyt hieman tihrustaa.

No eipäs sit tullut tänään mun pakettini...edelleenkin siellä Turussa. Eivät ole tehneet siellä päässä sille mitään. Tuli tosi nopeesti Ruotsista, mut sit kun saapui Suomeen ja meidän maan hienon ja mahtavan Itellan piiriin niin lyötiin jarrut päälle. Marinaa...murinaa...korvista tulee savua!!!

No jos tulis huomenna sit tai edes perjantaina!

Toi, että Turun sarjakuvakauppaan se on jo tullut EILEN, niin se kyllä pikkasen masentaa.
No onhan se aika lähellä Ruotsia ja niillä on jotain etuostooikeuksia varmaan tai joku muu ketunhäntä kainalossa. AAARRGGHHHH!!!

Meen selailee Mikin Kulta-aika kirjoja, jos se lievittäis tätä mielialaa!!!  >:(

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #356 : 08.06.2011 klo 16:31:26 »
Toi, että Turun sarjakuvakauppaan se on jo tullut EILEN, niin se kyllä pikkasen masentaa.
No onhan se aika lähellä Ruotsia ja niillä on jotain etuostooikeuksia varmaan tai joku muu ketunhäntä kainalossa. AAARRGGHHHH!!!

Näinhän sen kuuluukin mennä. Adlibris on jälleenmyyjä siinä missä Turun Sarjakuvakauppakin ja tilannee kirjoja samasta tukusta. Hyvä että edes joskus pienemmät kaupat saavat kirjat about samaan aikaan kuin isommat.

Dennis

• Jäsen
« Vastaus #357 : 08.06.2011 klo 18:00:35 »
Itse tilasin Bookdepositorysta, "dispatch" oli 3.6. joten odottelen sitä huomiseksi, koska samasta laftkasta tilaamani (ja sama "dispatsaus")  Creepy-kirja tuli tänään.

Mikalle tiedoksi että katoppa siitä seurantakoodista mihin aikaan se on varsinaisesti lähtenyt Itellan logistiikkakeskuksesta, mulla viim. Adlibriksesta tilattu lasti oli matkalla pari päivää siitä kun oli lähtenyt Itellan logistiikkakeskuksesta!
Je suis alle kuuden euron pizza!

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #358 : 08.06.2011 klo 18:46:54 »
Mikalle tiedoksi että katoppa siitä seurantakoodista mihin aikaan se on varsinaisesti lähtenyt Itellan logistiikkakeskuksesta, mulla viim. Adlibriksesta tilattu lasti oli matkalla pari päivää siitä kun oli lähtenyt Itellan logistiikkakeskuksesta!

Siis 7.6 oli adlibriksen sivulla, että mun pakettini on toimitettu, sit soitin adlibrikselle kysyäksen seurantakoodia. Sen mukaan näin, että paketti oli tullut samana päivänä Ruotsista Turkuun klo:17.22. Tänään klo:17.34 se on vastaanotettu kuljetettavaksi Itellan logistiikkakeskukseen. Sit klo: 17.36 se on lajiteltu. Ihmettelin vaan, että mitä tapahtui ton vuorokauden aikana, kun tuntui, että se ei liikkunut tuolta Turusta mihinkään.
No tää on tätä meikäläisen hermoilua...olisi niin hauska saada toi paketti mahdollisemman äkkiä...sormet syyhyy jo lukemaan.

Ja Jukka Laineelle: Mä olen syntynyt 70-luvulla ja muistaaksen 1978 tai 1979 mulle tilattiin Aku Ankka. Katson siitä lähtien odotuksen alkaneen. Olen siis odotellut vain n. 35 vuotta tätä kirjaa.

Lax

• Jäsen
« Vastaus #359 : 08.06.2011 klo 18:51:14 »
Uk amazonissa minullakin toimitusajankohta on edelleen heinäkuun puolella.