Olen monta kertaa viime vuosina yrittänyt lopettaa Aku Ankka lehden...aina se on jäänyt tekemättä. En pysty siihen mitenkään.
Sitä alkaa ajatella jo tiistaina, että huomenna tulee Aku Ankka ja sitten kun se odottaa siellä postiluukussa keskiviikkona, käärittynä "Kirkko ja Kaupunki" lehden sisälle (kiitos ihanan postineidin).
Kun saan Aku Ankka lehden käteeni, niin koko ympäröivä maailma katoaa...on vain Aku Ankka ja minä.
Ekaksi tunnustelen lehden paksuutta, jos olis vaikka jotain ekstraa...sitten ihailen kansikuvaa ja avaan lehden ensimmäisen sivun...plärään malttamattomana sivuja läpi...luen piirtäjät ja mistä tarinasta mahdollisesti haluan aloittaa. Sitten vaan alan lukemaan. Joskus jos on tosi kiire ja on pakko jättää lehti lukematta...se syö miestä ja pahasti. Kun pääsen taas kotiin, niin lehti kouraan ja lukemaan.
Yleensä kyllä petyn sisältöön ja pistän lehden pölyttymään hyllyyni.
Joskus taas joku tarina on niin hyvä, että saatan lukea sen viikon päästä uudestaan varsinkin jatkokertomukset.
En tiedä mitä tekisin keskiviikkoisin, jos minulle ei tulisi Aku Ankkaa...sitä olis varmaan jotenkin hermostunut olo ja huomaisi pian itsensä kaupasta ostamassa lehden irtonumeroa. Olen siis riippuvainen Aku Ankasta. Sitä ei pysty huijaamaan itseään...vaikka kuinka ottaa päähän nykyinen huono taso, niin aina Aku Ankka-lehden lasku tulee maksettua mukisematta. Epäilen, että aika monella muullakin tilaajalla on sama ongelma. Haluais lopettaa, mutta ei pysty.