Kirjoittaja Aihe: Aku Ankka -sarjakuvalehti  (Luettu 575667 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Lönkka

• Jäsen
  • Life goes on (except for those who die)
Vs: Aku Ankka -sarjakuvalehti
« Vastaus #300 : 27.11.2006 klo 16:16:48 »
Buhahahahahhaha!

Wade

• Jäsen
« Vastaus #301 : 28.11.2006 klo 15:39:16 »
Ajankohtaisia ovat. Todellakin.
Sleepparit julkaisivat Mopot Shown 1979...
Aku Ankka on luvulta 1950. Siis, Lönkka, pois Aku Ankasta ketjussa mielipiteesi on, että Aku Ankka pois Aku Ankasta. ;)
Wade Koivurinne

Wierdo

• Närkästynyt kuluttaja
  • Jäsen
  • Hard Duck Halitulihei!
« Vastaus #302 : 30.11.2006 klo 11:41:08 »
Mietin juuri tässä, että skitsosivatkohan meidän ikäiset (puhun nyt 15 vuotiaista eteenpäin) 70-luvulla kuinka [vanhuksen käheää muminaa] "Aku Ankka on menny niin huonoon suuntaan" ja että "kaikki oli paremmin silloin 50-luvulla kun tarinat oli niin parempia ja tyyli omalaatuista".  :P

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #303 : 01.12.2006 klo 16:25:37 »
Mietin juuri tässä, että skitsosivatkohan meidän ikäiset (puhun nyt 15 vuotiaista eteenpäin) 70-luvulla kuinka [vanhuksen käheää muminaa] "Aku Ankka on menny niin huonoon suuntaan" ja että "kaikki oli paremmin silloin 50-luvulla kun tarinat oli niin parempia ja tyyli omalaatuista".  :P

Tätähän minä olen täällä(kin) vähän väliä sanonut. Sukupolvi toisensa jälkeen väittää samaa - "ennen oli paremmin, sillon kun olin itse lapsi". Katsokaa vaikka 1972 ilmestynyttä Kaukoranta-Kemppisen Sarjakuvat -kirjasta. Siellähän sanotaan ihan selvästi että nykyinen ankka on huono ja suorastaan kiero.  Ja sitähän se oli 1970-luvulla. :P

Ja mitä tulee siihen pitäisikö ankkasarjojen seurata aikaansa, katsokaapa uusimman Ankan (nro 48) Barksin Pelle-sarjaa (Voodoo -juttu "Pieni ja hellä ote"). Toiseksi viimeisessä ruudussa nähdään beatnikki. Aikansa ilmiö.

Timo

aelous

• Uusi jäsen
« Vastaus #304 : 01.12.2006 klo 22:21:40 »
Ylävirran Yritys takaisin, samoin nettisakki. Mielestäni ne toivat jotain normaalista poikkeavaa Akkariin ja niitä oli ihan hauska lukea. Mutta kuten taas nähdään, kaiken pitää pysyä siinä samassa.     

tämä edellinen oli suora lainaus eräältä henkilöltä. mutta otin vapauden koska olen pilkulleen samaa mieltä, ja tuossa oli varmaan vähemmän kirjotusvirheitä kuin minun kirjoittamassani olisi.

pasoleati

• Jäsen
« Vastaus #305 : 03.12.2006 klo 04:40:42 »
Joo, ja uusimmassa taisi olla aivan oksettavan yököttävä Bernadon (!Muerte a Bernado!) "taidonnäyte" vammaisine hahmoineen.

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #306 : 03.12.2006 klo 19:02:09 »
Joo, ja uusimmassa taisi olla aivan oksettavan yököttävä Bernadon (!Muerte a Bernado!) "taidonnäyte" vammaisine hahmoineen.

Paso menee ja lukee nyt uudestaan netiketin.
Tai editoi vähän viestiään. Mielipiteitä saa olla mutta rajoja on ja osalla kielitaitoakin.

Flemming Andersen

• Vieras
« Vastaus #307 : 03.12.2006 klo 19:42:09 »
Lisää italotarinaa, muutakin kuin Rotaa ja Scarpa-nostalgiaa. Ja 80- ja 90-luvuilta tuttua katalonialaista ankkaa Barcelonan studioilta.

pasoleati

• Jäsen
« Vastaus #308 : 04.12.2006 klo 10:03:59 »
Kyllä Bernadon piirtämillä hahmoilla on vakavia epämuodostumia ja muita vammoja. Mitä tulee kielitaitoon, niin ko. konsti lienee ainoa reaalinen mahdollisuus estää Bernadoa pilaamasta minkään valtakunna julkaisuja.

pasoleati

• Jäsen
« Vastaus #309 : 04.12.2006 klo 10:05:57 »
Ylävirran yritys ja Nettisakki ovat A. Ankan historian karmeimpia lukuja. Aivan kaameata lannoitetta.

Neittis

• Jäsen
  • Sitä sattuu.
« Vastaus #310 : 04.12.2006 klo 15:40:51 »
Ylävirran yritys ja Nettisakki ovat A. Ankan historian karmeimpia lukuja. Aivan kaameata lannoitetta.
Tiedätkös, joku saattaisi jopa ottaa sinut vakavasti jos perustelisit mielipiteitäsi, etkä vain pamauttaisi niitä totuuksina.

Ylävirran yritys tarinoita tosiaan voisi olla useammin, mutta nettisakki taas olisi nykyisin aika vanhanaikainen. "Isoisä, mikä on modeemi?"
Heitetään halit!

Duck Woman

• Jäsen
« Vastaus #311 : 04.12.2006 klo 16:04:17 »
Toivon ettei Nettisakkia enää koskaan nähdä Ankassa. Tarinoiden nykyaikaistamisessa ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta Nettisakit olivat oikeasti huonoja. Tarinat olivat surkeita ja hahmot kliseisiä.

Ylävirran Yritykset taas eivät ole hassumpia. Mukava nähdä vaihteeksi juttuja joissa korostetaan ryhmähenkeä ja hauskanpitoa ja ettei voitto ole aina se tärkein juttu. Vähän rautalangasta väännettyjähän ne ovat, mutta minusta ihan mukava lisä Akkariin.
What duck?

Juuso9

• Ankka.
  • Jäsen
« Vastaus #312 : 28.12.2006 klo 14:12:51 »
Mun mielestä pois pitäisi ottaa Mikki Hiiri, Ossian Ötökkä, Veli Kani ja kaikki muut samanlaiset ;D

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #313 : 10.03.2007 klo 15:11:49 »
Kokoomuksen valopiha on lukenut Ankkaa ja kertoo siitä omin pikku sanoin!

Äänestäkää nyt kuitenkin.
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

vesa saarinen

• Jäsen
« Vastaus #314 : 10.03.2007 klo 16:19:12 »
Monta mielipidettä tuolla. Pihalla.

Jos tämä Piha edustaa sitä, mitä aikuisen pitäisi edustaa, itse edustan ihan mieluusti ihan muita aateyhteisöjä.

"Maailman turhien asioiden joukossa sarjakuvat edustavat kärkipäätä! Kaiken lisäksi ne ovat kalliita."
-Roope Ankka