Tällä haavaa näyttää pahasti siltä, että kymmenen vuotta sitten lopettamani USA Fighters -lehti herää eloon kunniakkaan supersankariperinteen mukaisesti. Uusi numero on jo työn alla ja kovaa vauhtia valmistumassa (ehkä jo ensi syksyksi).
Lehden rinnalle olisi tarkoitus perustaa nettisivu promotoimaan ja esittelemään lehden sankareita ja universumia. Tämä tapahtuu sekä hahmoesittelyillä että nettisarjakuvilla.
Koska itse olen työllistänyt itseni muutamalla muullakin projektilla tarvitsisinkin nyt apua.
Siis piirtäjiä ja värittäjiä (ekstrahyvä, jos pystyy itse värittämään omat piirrokset)
tekemään pin-uppeja sekä sarjakuvaa muutamasta sivusta pidempiin kokonaisuuksiin.Piirtäjillä on mahdollisuus päästä myös tuleviin USA Fighters -lehden numeroihin kuvittajiksi, jos niitä lehtiä sattuu useampi ilmestymään.
Ja kuten otsikkoon pistin, myös käsikirjoittajat voivat tulla avustamaan tarinoiden teossa. Tarinat pohjautuisivat enimmäkseen minulta tuleviin juonirakennelmiin, mutta annan kuitenkin melko vapaat kädet.
Rahaa en valitettavasti voi maksaa kenellekkään enkä sitä itsekään tästä saa, mutta suunnattomasti mainetta ja kunniaa saattaa ehkä tulla. Ennen kaikkea pääsee tekemään perinteistä supersankarisarjakuvamättöä, joten mikä voisi olla sen parempaa.
Edit: Unohtui ihan tyystin. Jos kiinnostaa, niin yhteyttä voi ottaa yksityisviestillä tai sähköpostilla: usafighters(kissanhäntämerkki)hotmail.com
Edit2: Pistetäänpä vielä nämä linkit paremman puutteessa. Eli vähän makua siitä, millainen UF oli silloin aikojen alussa viisitoista vuotta sitten. Tässä
ykkösnumero ja tässä
kakkosnumero.
Edit3: Tuli mieleen vielä, että vaadittavasta tyylistä en sanonut mitään. Syynä on se, että en hae erityisen tyylin omaavia. Ei siis tarvitse osata/haluta piirtää ns. supersankarityylillä. Piirustustyylissä saa siis olla persoonallisuutta.